Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю » (ID:26287)

| Размер: 1012 кб. | Объем: 117 стр. | Стоимость: 225 грн. | Добавлена: 31.03.2009 | Код продавца: 2 |
СодержаниеВступ 3
Розділ І. Сутність, структура і функції технологій надання послуг в засобах розміщення 6
1.1. Сутність послуг та їх особливості у сфері гостинності 6
1.2. Технологія і організація надання послуг в засобах розміщення 18
1.3. Стан технології надання готельних послуг в Україні 28
1.4. Зарубіжний досвід розробки і впровадження технологій діяльності засобів розміщення 32
Розділ ІІ. Аналіз технологій надання послуг та організаційно-економічна характеристика ЗАТ «__» 38
2.1. Загальна характеристика досліджуваного об’єкту 38
2.2. Аналіз управління технологією надання послуг 42
2.3. Аналіз ефективності управління підприємством за основними видами діяльності 56
Розділ ІІІ. Пропозиції щодо удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення 69
3.1.Пропозиції щодо вдосконалення технологій надання послуг в готельному комплексі «__» 69
3.2. Можливості впровадження закордонного досвіду технологічного забезпечення діяльності засобів розміщення 72
Висновок 81
Література 84
Додатки 89 - 117
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Удосконалення технологій надання послуг в засобах розміщення на прикладі готелю »
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ПОСЛУГИ ЗАСОБІВ РОЗМІЩЕННЯ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ
  • Вдосконалення технології надання послуг на підприємстві розміщення
  • Особливості надання готельних послуг
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Авіаль-тур», готелю «Олександрія», кафе «У Ольги»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Інтурс-Київ», готелю «Кооператор», ресторану «Хата Карася»
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі: туристичного підприємства «Лад-Тур», готелю «Дніпро», ресторану «Дніпро»
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
  • Розвиток інформаційних технологій на підприємствах готельного господарства (на прикладі готелю)
  • Послуги засобів розміщення у туристичній індустрії
  • Аналіз технології надання туристичних послуг на прикладі туристичного підприємства «КР Сервіс», готелю «Київ», ресторан «Київ»
Cгенерировано за 0.155894 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...