|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Особливості психічного розвитку
Вступ 3
1. Особливості психічного розвитку 5
1.1. Кількісні та якісні зміни людської психіки. 5
1.2. Вироблення загальних психічних властивостей особистості 7
1.3. Переходи від нижчих до вищих форм психічного життя 7
1.4. Закономірності психічного розвитку 8
2. Рушійні сили розвитку психіки 10
2.1. Природне і соціальне у психічному розвитку 10
2.2. Зовнішні та внутрішні умови розвитку 11
2.3. Внутрішні суперечності — рушійні сили розвитку психіки 12
3. Навчання, виховання і розвиток психіки 16
4. Вікова періодизація психічного розвитку 20
Висновки 22
Література 25
-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Психічний розвиток дитини
Вступ 3
1.Поняття розвитку дитини 5
2.Характеристика основних концепцій психічного розвитку 14
2.1.Концепцій психічного розвитку в закордонній психології 14
2.2.Концепцій психічного розвитку у вітчизняній психології 21
3.Умови і рушійні сили психічного розвитку 26
Висновки 30
Литература 32
-
Затримка психічного розвитку
Вступ 3
1. Причини виникнення затримки психічного розвитку 4
2. Прояви затримки психічного розвитку у дітей 6
3. Корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного віку 11
4. Корекція затримки психічного розвитку у школярів 20
Висновок 24
Література 25
-
Психологія розвитку немовлят
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток людини 4
1.1. Рушійні сили розвитку психіки 4
1.2. Навчання, виховання і розвиток психіки 9
1.3. Вікова періодизація психічного розвитку 12
Розділ 2. Психологія розвитку немовлят 15
2.1. Особливості психічного розвитку немовляти 15
2.2. Соціальна ситуація та особливості розвитку немовляти 17
Розділ 3. Значення невербального спілкування з новонародженим для комплексу пожвавлення і психічного розвитку дитини 21
3.1. Історія вивчення питання 21
3.2. Внесок дитини в спілкування 23
3.3. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти 27
3.4. Порушення спілкування в ранньому віці і їхній терапії 31
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Психологічний розвиток дитини у віці немовляти
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади психічного розвитку дитини від 0 до 1 року 5
1.1 Загальні особливості психічного розвитку немовляти 5
1.2 Психомоторика немовлят від народження до 1 року 8
1.3 Характеристика взаємозв’язку моторної та розумової лінії розвитку немовлят 15
Розділ ІІ. Практичні особливості характеристик психічного розвитку дитини від 0 до 1 року 21
2.1 Характеристика методів дослідження стану немовляти 21
2.2 Характеристика проведеного дослідження 25
2.3 Аналіз результатів проведеного дослідження 28
Висновки 30
Список використаної літератури 32
-
Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проблеми 5
1.1. Сутність поняття гра, іграшка 5
1.2. Проблема психічного розвитку дітей третього року життя в сучасних умовах 9
Розділ 2. Роль іграшки в психічному розвитку дитини раннього віку 13
2.1. Характеристика рівнів психічного розвитку дітей третього року життя 13
2.2. Шляхи психічного розвитку дітей раннього віку 19
Висновки 27
Список використаних джерел 29
Додатки 31
-
Розвиток зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку та ІІІ рівнем загального недорозвитку мовлення в умовах дитячого будинку “Малятко”
ТУП 6
Розділ І. Проблема затримки психічного розвитку та недорозвитку мовлення в загальноосвітній і спеціальній літературі. 10
1.1. Проблеми затримки психічного розвитку в загальній і спеціальній літературі. 10
1.2. Характеристика дітей з затримкою психічного розвитку 21
1.3. Науково-теоретичні основи виникнення загального недорозвитку мовлення 23
1.4. Характеристика дітей з загальним недорозвитком мовлення. 28
1.5. Обстеження дітей з загальним недорозвитком мовлення. 36
Розділ ІІ. Дослідження стану зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення. 42
2.1. Всебічне обстеження дітей експериментальної групи 42
2.2. Дослідження стану зв’язного мовлення 45
Розділ ІІІ. Методика і організація експериментального навчання дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.1. Зміст та методи роботи по розвитку зв’язного мовлення у дітей з затримкою психічного розвитку та загальним недорозвитком мовлення 53
3.2. Навчання зв’язному мовленню 62
3.3. Результати експериментального навчання. 69
3.4. Методичні поради по розвитку зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку з затримкою психічного розвитку і загальним недорозвитком мовлення 71
Висновки 73
Список літературних джерел 75
Додатки................................
-
Спеціальна методика викладання грамоти в дошкільному закладі (дитсадок) із затримкою психічного розвитку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ 5
1.1. Підготовка до викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 5
1.2. Використання дидактичних ігор при навчанні дітей із затримкою психічного розвитку грамоти 8
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ І 11
РОЗДІЛ ІІ. ПРАКТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ГРАМОТИ ДІТЯМ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ В ДИТЯЧОМУ САДКУ 13
2.1. Проведення дослідження методики викладання грамоти дітям із затримкою психічного розвитку у дитячому садку 13
2.2. Спеціальна методика викладання грамоти для дітей із ЗПР 16
2.3. Ефективність використання спеціальної методики викладання грамоти для дітей із затримкою психічного розвитку 25
ВИСНОВОК ДО РОЗДІЛУ ІІ 28
ВИСНОВОК 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 34
ДОДАТКИ 35
-
Затримка психічного розвитку у дітей: поняття причини, типологія
ЗМІСТ
1. Затримка психічного розвитку у дітей: поняття
причини, типологія 3
2. Психолого-педагогічна характеристика дітей з
затримкою розвитку 8
3. Формування загальної здібності до навчання у дітей з
затримкою психічного розвитку 14
ПЕРЕЛІК ЛІТЕРАТУРИ 19
Cгенерировано за 0.013460 секунд
|