-
Психологія розвитку немовлят
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток людини 4
1.1. Рушійні сили розвитку психіки 4
1.2. Навчання, виховання і розвиток психіки 9
1.3. Вікова періодизація психічного розвитку 12
Розділ 2. Психологія розвитку немовлят 15
2.1. Особливості психічного розвитку немовляти 15
2.2. Соціальна ситуація та особливості розвитку немовляти 17
Розділ 3. Значення невербального спілкування з новонародженим для комплексу пожвавлення і психічного розвитку дитини 21
3.1. Історія вивчення питання 21
3.2. Внесок дитини в спілкування 23
3.3. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти 27
3.4. Порушення спілкування в ранньому віці і їхній терапії 31
Висновки 35
Список використаної літератури 37
-
Психічний розвиток немовляти
ВСТУП 3
1. ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНА АКТИВНІСТЬ НЕМОВЛЯТИ 4
2. ПОВЕДІНКОВІ РЕАКЦІЇ НЕМОВЛЯТИ. АКТ ХАПАННЯ 8
3. РОЗУМОВИЙ РОЗВИТОК У НЕМОВЛЯЧОМУ ВІЦІ 13
ВИСНОВКИ 16
ЛІТЕРАТУРА 17
-
Друга стадія розвитку дитини першого року життя
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Психічний розвиток дітей в перший рік життя 5
1.1. Пренатальна стадія розвитку дитини та її фази 5
1.2. Стадія немовляти, фаза новонародженості 6
1.3. Чутливість аналізаторів дітей першого року життя 10
1.4. Поява зорового і слухового зосередження 13
Розділ 2. Друга стадія розвитку дитини першого року життя 17
2.1. Друга фаза розвитку немовляти 17
2.2. Перші форми спілкування дитини з дорослим 18
2.3. Сенсорний розвиток дитини на першому році життя 24
2.4. Розвиток моторики та локомоції дитини 26
2.5. Розвиток емоцій у дітей першого року життя 30
Розділ 3. Експериментальне дослідження ролі іграшки в психічному розвитку дитини першого року життя 34
3.1. Іграшка як необхідний компонент пожвавлення дітей першого року життя 34
3.2. Внесок батьків у комплекс пожвавлення немовляти (дослідження родини) 36
Висновки 41
Список використаної літератури 43
-
Входження немовляти у світ людей та розвиток почуття довіри до них
Вступ 3
1. Особливості розвитку немовляти 5
2. Входження дитини в світ людей 8
3. Розвиток почуття довіри немовляти до навколишнього світу 13
Висновок 14
Література 15
-
Фактори соціального оточення і розвиток креативності в дошкільному віці
ВСТУП 3 Розділ 1. Особливості формування креативності у дитячому віці 5 1.1. Відносини між батьками і розвиток дитини 5 1.2. Розвиток особистості дитини в дошкільному віці 7 1.3. Розвиток творчих здібностей в онтогенезі 10 Розділ 2. Вплив взаємовідносин у сім’ї на розвиток креативності дітей дошкільного віку 17 2.1. Методики вивчення і розвитку творчого поводження дітей 17 2.2. Результати дослідження 19 2.3. Методика роботи по розвитку креативності дітей дошкільного віку 22 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
-
Особливості розвитку мислення в ранньому дитинстві
План
1. ВСТУП 3
2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МИСЛЕННЯ 4
а. Мислення, як пізнавальний процес 5
б. Операції мислення 10
в. Форми мислення 12
г. Види мислення 14
3. РОЗВИТОК МИСЛЕННЯ В РАННЬОМУ ВІЦІ 17
а. Перші прояви наочно - дійового мислення, його характеристика 17
б. Перехід до наочно образного мислення 23
в. Виникнення знакової функції 26
г. Значення предметної діяльності, дидактичних ігор у розвитку мислення дитини в ранньому віці 30
4. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА: РОЛЬ СПІЛКУВАННЯ З ДОРОСЛИМ У РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ В РАННЬОМУ ВІЦІ 35
5.ВИСНОВКИ 45
6. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 47
Дитяча психологія
Досліджено 25 джерел
-
Розвиток дитини
Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14
-
Розвиток дитини
Вступ 3
1. Анатомо-фізіологічні особливості 4
2. Розвиток дитини в ігровій діяльності 5
3. Психічні процеси в дошкільному віці 7
4. Розвиток почуттів і емоцій 11
Висновки 13
Література 14
-
Діяльність і пізнавальний розвиток дітей дошкільного віку
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ І РОЗВИТОК ДИТИНИ 5
1.1. Пізнавальний розвиток дитини 5
1.2. Психологічні основи розвитку пізнавальних здібностей дитини дошкільного віку 11
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ГРИ ЯК ЗАСОБУ ВСЕБІЧНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ 18
2.1. Розвиток пізнавальної діяльності у грі 18
2.2. Пізнавальний розвиток старшого дошкільника 20
РОЗДІЛ ІІІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ – ДОШКІЛЬНИКА 26
3.1. Описання діагностичних методик 26
3.2. Організація та хід досліджень 32
3.3. Результати досліджень 43
ВИСНОВКИ 52
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54
ДОДАТКИ 58
Класифіація ігор
Діагностика рівня невербальної креативності (Субтест “Завершення картинок” (стислий варіант тесту К. Торренса))
-
ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ
План ВСТУП 3 1. ТРИВОЖНІСТЬ У ДІТЕЙ ЯК ПСИХОЛОГІЧНЕ ЯВИЩЕ 7 1.1 Тривожність як прояв емоційної сфери дитини 7 1.2 Рівень самооцінки як один із факторів розвитку дитячої тривожності 10 2. ТРИВОЖНІСТЬ ДИТИНИ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 15 2.1 Причини виникнення дитячої тривожності у молодших класів 15 2.2 Особливості прояву тривожності у дітей молодшого шкільного віку 19 3. ВПЛИВ ТРИВОЖНОСТІ ДИТИНИ НА САМООЦІНКУ 23 ВИСНОВКИ 32 ЛІТЕРАТУРА 35