|
-
Хіміко - лісовий комплекс
План
Вступ 3
Розділ 1. 5
Хіміко-лісовий комплекс – важливий міжгалузевий комплекс України, його значення і структура 5
Висновки до розділу 8
Розділ 2. 9
Хімічна промисловість як провідна галузь хіміко-лісового комплексу 9
2.1. Структура і розміщення галузі 9
2.2. Хіміко-господарське районування на території України 11
2.3. Особливості територіальної організації підприємств галузі 14
Висновки до розділу 18
Розділ 3. 20
Лісова індустрія України 20
3.1. Лісові ресурси – передумова розвитку лісової промисловості України 20
3.2. Промисловість 22
лісова
деревообробна
заготівельна
целюлозно-паперова
3.3. Лісогосподарське районування 26
Висновки до розділу 27
Розділ 4. 28
Проблеми та перспективи розвитку хіміко-лісового комплексу України 28
4.1. Проблеми та перспективи розвитку хімічної промисловості України 28
4.2. Проблеми та перспективи розвитку лісової промисловості України 30
Висновки до розділу 36
Висновки 37
Перелік літератури 38
-
ХІМІКО-ЛІСОВИЙ КОМПЛЕКС УКРАЇНИ. СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
ЗМІСТ
ВСТУП......................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ХІМІКО-ЛІСОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ.................................................................................................................5
1.1. Значення хіміко-лісового комплексу в економіці України..........................5
1.2. Основні принципи та фактори розміщення підприємств хіміко-лісового комплексу.................................................................................................................8
РОЗДІЛ 2. ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ ТА СУЧАСНИЙ СТАН ХІМІКО-ЛІСОВОГО КОМПЛЕКСУ УКРАЇНИ...............................................................12
2.1. Передумови розвитку хіміко-лісового комплексу України.......................12
2.2. Сучасний стан хіміко-лісового комплексу...................................................14
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ХІМІКО-ЛІСОВОГО КОМПЛЕКСУ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ..............................20
3.1. Проблеми розвитку хіміко-лісового комплексу України...........................20
3.2. Перспективи розвитку хіміко-лісового комплексу України......................23
ВИСНОВКИ І ПРОПОЗИЦІЇ...............................................................................27
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............................................................30
ДОДАТОК
-
Капітальні вкладення(інвестиції) на підприємстві
Вступ 3
Розділ 1.Теоретико – методологічні аспекти інвестиційної діяльності 5
1.1.Сутнісна характеристика інвестиційних ресурсів та капітальних вкладень 5
1.2.Основні критерії ефективності інвестиційної діяльності 9
Розділ 2.Аналіз капітальних вкладень на підприємстві ЗАТ НПЦ «Борщагівський хіміко – фармацевтичний завод» 23
2.1.Загальна характеристика підприємства ЗАТ НПЦ «Борщагівський хіміко – фармацевтичний завод» 23
2.2.Характеристика сучасного стану та напрямків використання інвестиційних ресурсів ЗАТ НПЦ «Борщагівський хіміко – фармацевтичний завод» 25
Розділ 3.Розробка бізнес-проекту залучення інвестицій для розвитку підприємницької діяльності підприємства ЗАТ НПЦ «Борщагівський хіміко – фармацевтичний завод» 32
3.1.Обґрунтування бізнес-проекту залучення інвестиційних ресурсів 32
3.2.Оцінка впливу запропонованого бізнес-плану на збільшення результативності роботи підприємства 39
Висновки 42
Список використаної літератури 44
-
Склад і значення комплексу сфери послуг в Україні
План
Вступ 3
1. Житлово-комунальний комплекс України 4
2. Комплекс побутового обслуговування України 6
3. Комплекс торгівлі і громадського харчування 7
4. Комплекс зв’язку 8
5. Туристично-рекреаційний комплекс 9
Висновки 12
Література 13
-
ПРИЧОРНОМОРСЬКИЙ (ПІВДЕННИЙ) ЕКОНОМІЧНИЙ РАЙОН
ПЛАН
ВСТУП 3
1. Природні передумови 4
2. Демографічні передумови 4
3. Економічні переду мови 5
4. Територіально-галузева структура економіки 6
4.1. Машинобудівний комплекс 6
4.2. Агропромисловий комплекс 7
4.3. Хімічний комплекс 8
4.4. Легка промисловість 8
4.5. Сільське господарство 9
4.6. Транспортний комплекс 9
4.7. Рекреаційний комплекс 10
5. Промислово-економічні вузли 10
ВИСНОВОК 12
Список використаної літератури 13
-
Розміщення галузей з виробництва товарів культурно – побутового призначення в Україні
1. Комплекс культури. 3
2. Побутовий комплекс 6
Список використаної літератури 11
-
СУЩНОСТЬ МАРКЕТИНГА
Содержание
Введение
1. Маркетинг — основные понятия
1.1. Нужды, потребности, запросы
1.2. Товары (продукты, услуги, идеи)
1.3. Потребительская ценность, удовлетворенность, качество
1.4. Обмен, сделка
1.5. Рынок
1.6. Определение маркетинга
2. Основные концепции маркетинговой деятельности на рынке
2.1. Концепция интенсификации коммерческих усилий.
2.2. Маркетинговая концепция или ориентация на потребителя.
3. Маркетинговый комплекс
3.1. Маркетинговый комплекс 4Р
3.2. Маркетинговый комплекс 7Р
4. Практическое применение маркетинга
4.1. Организационное сопротивление
4.2. Банковский маркетинг
4.3. 10 принципов А. Хаема
-
Будівельний комплекс
Зміст:
1. Будівельний комплекс. Світові тенденції його розвитку 2
2. Характеристика будівельного комплексу в Україні 9
3. Будівельний комплекс в Чернігівському регіоні та напрямки його удосконалення 21
Література 24
-
Будівельний комплекс
Зміст:
1. Будівельний комплекс. Світові тенденції його розвитку 2
2. Характеристика будівельного комплексу в Україні 9
3. Будівельний комплекс в Чернігівському регіоні та напрямки його удосконалення 21
Література 24
-
Маркетинг
1. Внутрішнє середовище підприємства - 3 -
Комплекс внутрішнього маркетингу - 7 -
Комплекс двостороннього маркетингу - 8 -
2. Зміст діяльності та особливості маркетингу на етапі падіння обсягів реалізації - 11 -
Способи продовження життєвого циклу товару - 16 -
Список використаної літератури - 18 -
Cгенерировано за 0.150678 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|