ВСТУП 3
1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4
1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4
1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8
1.3. Облік нестачі виявленої при прийманні товарів 10
1.4. Порядок обліку розподілу і списання транспортно-заготівельних витрат пов’язаних з придбанням товарів 12
2. Облікреалізації товарних запасів 16
2.1. Методи оцінки вибуття товарів 16
2.2. Форми реалізаціїтоварів що застосовуються підприємствами оптової торгівлі 18
2.3. Облікреалізаціїтоварів зі складів і баз підприємств оптової торгівлі 19
2.4. Облікреалізаціїтоварів транзитом 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Розділ 1.Товар- як економічна категорія………………….…..…………...4
1.1.Економічна суть товарів, та їх класифікація…….…………...….…….4
1.2 Оцінка товарів у бухгалтерському обліку……………………..………6
1.2.Нормативно-правова база, що регламентує облік
руху товарів………………………………………………….………..……. 9
Розділ 2. Бухгалтерський облік руху товарів………….…………….…16
2.1 Облік надходження товарів ………………...…….…………………..16
2.2 Облікреалізації та повернення товарів .…….………………..……...22
Розділ 3. Документальне оформлення руху товарів……………………..28
Висновки………………………..…………….……………………………31
Список використаних джерел….………….……………………………...33
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку товарів 6
1.1. Завдання обліку товарів 6
1.2. Організаційні основи обліку товарів. Літературне та методичне забезпечення 8
1.3. Визнання та оцінка товарних запасів. Документальне оформлення надходження товарів на оптові бази і склади 12
Розділ 2. Облік товарних операцій в торгівлі 18
2.1. Облік операцій пов'язаних з придбанням товарів. Облік придбання товарів по імпорту, бартеру. Облік транспортно-
заготівельних витрат 18
2.2. Облікреалізаціїтоварів 35
Розділ 3. Шляхи вдосконалення обліку товарів 42
ВИСНОВКИ 49
Список літературНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
Вступ 3
1.Основні риси, форми й особливості оптової торгівлі 5
2. Організація обліку в торгівлі 6
3. Формування цін на товари і контроль за їх дотриманням 9
4. Облік товарних операцій в оптовій торгівлі 10
4.1.Облік придбання товарів 10
4.2. Облікреалізації товарі в зі складів 15
4.3.Облікреалізаціїтоварів транзитом 18
Висновки 20
Список літератури 22
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти обліку товарів 5 1.1. Завдання обліку товарів 5 1.2. Організаційні основи обліку товарів. Літературне та методичне забезпечення 6 1.3. Визнання та оцінка товарних запасів. Документальне оформлення надходження товарів на оптові бази і склади 9 Розділ 2. Облік товарних операцій в торгівлі 13 2.1. Облік операцій пов язаних з придбанням товарів. Облік придбання товарів по імпорту, бартеру. Облік транспортно-заготівельних витрат 13 2.2. Облікреалізаціїтоварів в оптовій торгівлі 34 Розділ 3. Шляхи вдосконалення обліку товарів 40 Висновки 45 Список використаної літератури 47 Додатки 48
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного обліку реалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
ВСТУП 6 Розділ І. Реалізація товарів та торгова націнка в господарській діяльності підприємства. 9 1.1. Економічна сутність реалізаціїтоварів та торгової націнки. 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури 14 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “D&V-інвест”. 20 Розділ ІІІ. Розробка системи фінансового та управлінського обліку реалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.1. Поняття, класифікація та завдання обліку реалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом товарів, аналітичний облік товарів. 30 3.3. Фінансовий і податковий облік реалізаціїтоварів та торгових націнок 52 3.4. Управлінський облік реалізаціїтоварів та торгових націнок. 62 Розділ ІV. Проектування системи економічного аналізу та аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок 70 4.1. Принципи побудови системи економічного аналізу 70 4.2. Аналіз реалізаціїтоварів. 74 4.3. Методика проведення аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок. 82 4.4. Узагальнення результатів проведеного аудиту товарів та торгових націнок. 97 Розділ V. Автоматизація обліково-аналітичних робіт в управлінні реалізацією товарів та торговими націнками 100 5.1. Характеристика сучасних АРМБ. Аналіз пакетів прикладних програм (ППП) автоматизації бухгалтерського обліку 100 5.2. Застосування прикладного програмного забезпечення “1С: Бухгалтерії 7.7” для обліку реалізаціїтоварів та торгових націнок 105 ВИСНОВКИ 115 Список використаних джерел 119 Додатки 122
1. Нарахування та відрахування заробітної плати. 3
2. Облік розрахунків з постачальниками та підрядчиками. 3 Облік розрахунків з покупцями та замовниками. 4 Облік розрахунків по авансах та претензіях. 4
5. Облік розрахунків з підзвітними особами. 4
6. Облік розрахунків з різними дебіторами та кредиторами. 5
7. Облік розрахунків по соціальному страхуванню. 6
8. Облік розрахунків з бюджетом. 6
9. Облік кредитів банків. 7
10. Облік власного капіталу. 7
11. Облік нерозподіленого прибутку. 8
12. Облік вилученого капіталу. 8
13. Облік статутного капіталу. 9
14. Облік доходів і витрат від реалізації готової продукції. 9
15. Облік доходів і витрат від реалізаціїтоварів. 10
16. Облік доходів і витрат від виконання робіт і надання послуг. 10
17. Облік інших доходів і витрат операційної діяльності. 11
18. Облік короткострокових кредитів банків. 11
19. Визнання, оцінка та класифікація зобов'язань. 12
20. Класифікація та визнання доходів. 12
21. Облік фінансових результатів. 13
22. Класифікація та визнання витрат. 13
23. Система оподаткування в Україні. 14
24. Облік податкових зобов'язань. 14
25. Облік податкового кредиту. 15
26. Облік розрахунків за ПДВ. 15
27. Облік розрахунків за комунальним податком. 16
28. Облік розрахунків за акцизним збором. 16
29. Податок з доходів фізичних осіб та відображення його результату на рахунках бухгалтерського обліку. 17
30. Визначення, оцінка та класифікація зобов'язань. 18
31. Облік розрахунків із постачальниками і підрядниками. 18
32. Облік розрахунків із покупцями. 19
33. Облік розрахунків по авансах та претензіях. 19
34. Облік інших довгострокових фінансових зобов'язань. 20
35. Довгострокові облігації випущені за номінальною вартістю. 20
36. Довгострокові облігації випущені зі знижкою (дисконтом при емісії). 21
37. Умови та форми кредитування підприємств установами банків. 21
38. Облік короткострокових кредитів банків. 22
39. Облік нарахування відсотків за короткостроковими кредитами. 22
Вступ 3
1. Склад економічних показників та організаційно-економічна характеристика об’єкта дослідження 5
2. Економічно-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 7
3. Фінансовий облік реалізаціїтоварів 13
4. Управлінський облік реалізаціїтоварів 17
5. Автоматизація бухгалтерського обліку 19
Висновки 23
Література 25
Додатки 28
Cгенерировано за 0.203485 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.