|
-
Теоретичні аспекти документального оформлення і обліку руху товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
ПЛАН
Вступ
Основна частина
Розділ 1.Теоретичні аспекти документального оформлення і обліку
руху товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
1.1. Документальне оформлення і облік надходження товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
1.2. Вибуття товарів і тари в роздрібній торгівлі і їх документальне оформлення
1.3. Бухгалтерський облік руху товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
1.4. Податковий облік руху товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Розділ 2. Документальне оформлення і облік руху товарів і тари на підприємстві роздрібної торгівлі ВАТ "Електротовари"
2.1. Характеристика підприємства
2.2. Надходження товарів і тари і документальне оформлення
2.3. Порядок списання товарів і тари і документальне оформлення
Розділ 3. Заключна частина
3.1. Звітність матеріально відповідальних осіб по товарах і тарі
3.2. Бухгалтерський і податковий облік товарних операцій
Висновки та пропозиції
Використана література
Додатки
-
Бухгалтерський облік руху товарів
ЗМІСТ
Вступ………………………………..…………………………………….3
1.Товар- як економічна категорія…..………………….…..…………...5
1.1.Види торгівлі та її значення в житті суспільства.……….…...…..5
1.2 Економічна суть товарів та їх оцінка бухгалтерському обліку..14
1.3. Техніко-економічна характеристика Дігтярівського
споживчого товариства……………………..………………………….21
2. Бухгалтерський облік руху товарів…………...……….……...….…33
2.1..Нормативно-правова база, що регламентує облік
руху товарів………………………………………………….……….…..33
2.2 Облік надходження товарів………………………………………...40
2.3 Облік реалізації та повернення товарів .…….……………….……46
2.4 Документальне оформлення руху товарів…………………………52
3. Аналіз роздрібного товарообігу споживчого товариства………....57
3.1. Аналіз роздрібного товарообігу………...…………………………57
3.2. Аналіз товарного балансу…………………………………………..62
3.3. Аналіз фінансових результатів…………………………………….70
4. Шляхи вдосконалення обліку товарів та резерви збільшення
товарообігу…………………………………………………………………75
Висновки…………………………………….……………………………86
Список використаних джерел…………….…………………………….91
Додатки……………………………………………………………………95
-
Види торгівлі та її значення в житті суспільства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТОВАР-ЯК ЕКОНОМІЧНА КАТЕГОРІЯ 6
1.1. Види торгівлі та її значення в житті суспільства 6
1.2 Економічна суть товарів, та їх оцінка бухгалтерському обліку 14
1.3. Техніко-економічна характеристика ТОВ „Надія” 21
РОЗДІЛ 2 БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК РУХУ ТОВАРІВ 33
2.1. Нормативно-правова база, що регламентує облік руху товарів 33
2.2 Облік надходження товарів 40
2.3 Облік реалізації та повернення товарів 46
2.4 Документальне оформлення руху товарів 52
РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ РОЗДРІБНОГО ТОВАРООБІГУ ТОВ „НАДІЯ” 58
3.1. Аналіз роздрібного товарообігу 58
3.2. Аналіз товарного балансу 63
3.3. Аналіз фінансових результатів 71
РОЗДІЛ 4 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ ТОВАРІВ ТА РЕЗЕРВИ ЗБІЛЬШЕННЯ ТОВАРООБІГУ 76
ВИСНОВКИ 86
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 91
ДОДАТКИ
-
ПАТЕНТУВАННЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТЬ ТА ФУНКЦІЇ ОПТОВОЇ ТА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 4
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ТОВАРООБІГУ ТОРГІВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА 12
РОЗДІЛ 3. ПАТЕНТУВАННЯ ТА СЕРТИФІКАЦІЯ ТОРГІВЕЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 16
РОЗДІЛ 4. НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА, ЩО РЕГЛАМЕНТУЄ ОБЛІК РУХУ ТОВАРІВ 22
РОЗДІЛ 5. ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРІВ 29
РОЗДІЛ 6. ОБЛІК РЕАЛІЗАЦІЇ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ 36
РОЗДІЛ 7. ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ОФОРМЛЕННЯ РУХУ ТОВАРІВ 41
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
-
Облік товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі
Вступ 3
1. Економічна сутність та значення товарів в діяльності підприємств роздрібної торгівлі 6
2. Економіко-правовий аналіз нормативної бази та огляд спеціальної літератури 12
3. Коротка організаційно-економічна характеристика базового підприємства 17
4. Оцінка товарів в роздрібній торгівлі 22
5. Документальне оформлення надходження і реалізації товарів й тари 29
6. Бухгалтерський облік руху товарів і тари на підприємствах 34
7. Інвентаризація товарів і тари на підприємствах роздрібної торгівлі 41
8. Шляхи удосконалення обліку товарів і тари 43
Висновки і пропозиції 46
Список використаних джерел 48
Додатки 50-57
-
Облік товарів (на прикладі ТОВ “Антарес”)
Вступ 3
1. Техніко-економічна характеристика підприємства ТОВ “Антарес” 4
1.1. Історична довідка про підприємство 4
1.2. Основні показники роботи підприємства і висновки щодо роботи підприємства 8
2. Бухгалтерський облік товарів на підприємстві 10
2.1. Нормативно-законодавча база, що регулює облік товарів 10
2.2. Теоретичні основи обліку товарів 12
2.3.Організація обліку товарів на підприємстві 15
Висновок 21
Використана література 23
Додатки 24
-
Особливості обліку руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Економічний зміст торгівельної діяльності 6
Розділ 2. Особливості обліку руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі 12
2.1 Нормативно-правова база, що регулює питання обліку товарних операцій 12
2.2. Облік руху товарів на підприємствах роздрібної торгівлі 20
2.3 Особливості обліку і розподілу транспортно-заготівельних витрат та торгової націнки 29
2.4. Облік вибуття товарів 37
Висновки 42
Список використаних джерел 45
-
Облік кредитів пов’язаних із зовнішньоекономічною діяльністю.
ПЛАН
5. Облік кредитів, пов’язаних з зовнішньоекономічною діяльністю.
6. Облік наявності та руху товарів.
14. Облік і аналіз доходів та визначення фінансових результатів по наданим послугам та виконаним роботам.
24. Облік витрат на утримання управління.
-
Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі та його комп'ютеризація
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 5
1.1. Організаційні основи та поняття торговельної діяльності 5
1.2. Мета, завдання і джерела інформації аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 16
1.3. Нормативна база аудиту торговельної діяльності підприємства 19
Розділ 2. Організація методики аудиту наявності і руху товарів у торгівлі на підприємстві ВАТ „Назва” 22
2.1. Економічна характеристика підприємства ВАТ „Назва” 22
2.2. Організація аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 27
2.3. Методика аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 29
Розділ 3. Аудит витрат наявності і руху товарів у торгівлі у комп'ютерному середовищі на підприємстві ВАТ „Назва” 40
3.1. Аудит наявності і руху товарів у торгівлі з використанням ПЕОМ 40
3.2. Узагальнення результатів аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 46
Висновок 50
Список використаної літератури 53
Додатки 55
-
Облік, аналіз та аудит наявності і руху товарів у торгівлі
ВСТУП 6
Розділ 1. Теоретичні та методичні основи обліку, аналізу та аудиту наявності і руху товарів у торгівлі 10
1.1. Економічна сутність товарних ресурсів 10
1.2. Методичні основи обліку наявності і руху товарів у торгівлі 20
1.3. Аудит та аналіз наявності і руху товарів в системі управління торгівельним підприємством 29
Розділ 2. Організація і методика обліку наявності і руху товарів у торгівлі (на базі ТОВ «...») 34
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства 34
2.2. Організація обліку наявності і руху товарів на підприємстві 39
2.3. Методика обліку наявності і руху товарів на підприємстві 47
Розділ 3. Економічний аналіз і аудит наявності і руху товарів на підприємстві 77
3.1 Інформаційна база та методика аналізу наявності і руху товарів на підприємстві 77
3.2. Загальний та факторний аналіз наявності і руху товарів на підприємстві 81
3.3. Методика аудиту наявності і руху товарів на підприємстві 92
3.4. Напрямки удосконалення методики обліку, аналізу та аудиту наявності і руху товарів в торгівлі в умовах застосування сучасних комп’ютерних технологій 101
ВИСНОВКИ 109
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 114
ДОДАТКИ 121
Додаток А 121
Додаток Б 123
Додаток В 126
Додаток Г 128
Додаток Д 129
Додаток Ж 130
Додаток З 132
Додаток І 135
Додаток К 136
Додаток Л 139
Додаток М 141
Додаток Н 142
Додаток О 144
Cгенерировано за 0.167821 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|