|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Бар’єри, що виникають на шляху інноваційного процесу
Зміст
Вступ 3
1. Бар’єри, що виникають на шляху інноваційного процесу 5
2. Які категорії робітників небезпечні для нормального хода інноваційного процесу і чому? 6
Висновки 15
Література 18
-
Зовнішні бар’єри комунікації(теорія комунікації)
План
1. ТЕХНІЧНИЙ БАР’ЄР 3
2. ФІЗИЧНІ ЧАС І ПРОСТІР 3
3. МОВНІ БАР'ЄРИ 4
4. СОЦІАЛЬНИЙ БАР'ЄР 5
5. ПСИХОЛОГІЧНИЙ БАР'ЄР 6
6. БІОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ 7
Література
-
Управлінський облік як джерело інформації в діяльності менеджера
1. Управлінський облік як джерело інформації в діяльності менеджера 3
2. Складності та психологічні бар’єри на шляху процесу контролю 5
Список використаної літератури 11
-
Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри
Зміст
1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6
2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14
Література 17
-
Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри
Зміст
1. Міжособові комунікаційні бар’єри. Організаційні комунікаційні бар’єри 3
1.1. Поняття і роль комунікації 3
1.2. Бар’єри в міжособових комунікаціях 3
1.3. Бар’єри в організаційних комунікаціях 6
2. Поведінкові аспекти контролю. Ефективність контролю 9
2.1. Суть і зміст контролю 9
2.2. Психологічні (поведінкові) аспекти контролю 10
2.3. Здійснення ефективного контролю 14
Література 17
-
Бар’єри спілкування
Вступ 3
1. МОРАЛЬНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 4
2. ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ СПІЛКУВАННЯ 8
Висновки 14
Література 15
Вступ
Люди, як правило, починають спілкуватися з якогось приводу. При цьому їхні дії пов'язані з предметом спілкування, який визначає його сутність, дає змогу визначити його спрямованість. Існує, наприклад, спілкування інтимне, професійне, ділове та ін. Але не завжди спілкування відбувається нормально, не завжди люди розуміють одне одного, хоч і розмовляють однією мовою. Між ними нібито виникають певні бар’єри, які заважають їм спілкуватися.
Природу виникнення цих бар’єрів можна розглядати як з моральної, так і з психологічної точки зору. Між людьми розпочинаються непорозуміння або через розбіжності їх моральних орієнтирів, моральних цінностей, або через психологічні особливості, точніше, психологічні недосконалості людського індивіда. В даній роботі будуть розглянуті ці бар’єри, які мають загальну назву "бар’єри спілкування".
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним станом тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Процеси взаєморозуміння залежать від моральних і психологічних установок особистості до певних ідей або до того, хто їх передає. Якщо ці установки позитивні, то процес сприймання відбувається успішно, у противному разі з’являються знову ж таки бар’єри.
-
Стратегічні групи
1. Стратегічні групи
2. Стратегічні групи та бар`єри мобільності
3. Бар`єри мобільності та формування груп
4. Стратегічні групи та вплив на умови
5. Стратегічні групи та загроза замінників
6. Стратегічні групи та суперництво серед фірм
7. Стратегічні групи та прибутковість фірми
8. Основи формулювання стратегії
Використана література
-
Психологічні бар’єри в спілкуванні та способи їх подолання
Вступ 3
1. Психологічні бар'єри спілкування 4
2. Бар’єри комунікації та шляхи їх подолання. 12
Висновки 18
Література 19
Вступ
Як відомо, спілкування є надзвичайно складним феноменом у житті індивіда й людства в цілому, воно охоплює велику кількість взаємозв'язків, міжособистісних стосунків, здійснюється в різних формах і за допомогою різних засобів, які є невід'ємним чинником культури й постійно вдосконалюються та збагачуються. Однак, в процесі спілкування між конкретними людьми дуже часто відбувається непорозуміння, через що виникають образи, конфлікти та інші негативні явища міжособистісної взаємодії.
Для пояснення таких моментів у науковий обіг введено поняття „бар’єри спілкування” – тобто ті причини, які не дозволяють проведенню нормального спілкування. Коріння таких бар’єрів завжди полягають у психологічній сфері індивіда. Навіть соціально-економічні та соціально-політичні розбіжності між людьми, які також призводять до певних бар’єрів в спілкуванні, залежать від того, як сама людина оцінює ці розбіжності, реагує на них та відтворює в процесі спілкування та поведінки. Тому дослідження саме психологічних умов бар’єрів спілкування дозволяє найбільш повно осмислити непорозуміння між людьми, що виникають в ході їхньої взаємодії. В даній роботі будуть розглянуті не тільки питання сутності та причин психологічних бар’єрів спілкування, а й способи їх подолання, шляхи покращення процесу проведення діалогу.
Висновки
Бар'єри спілкування – це психологічні стани, в яких людина відчуває неадекватну пасивність, що перешкоджає спілкуванню. Вони можуть виникати як у зв’язку з емоційним самопочуттям тих, хто спілкується, а також у зв’язку з нерозумінням смислу висловлювань. У реальному спілкуванні бар'єри присутні у виді незалежних механізмів, що дані людині для захисту, але їхня дійсна природа людині не відома.
Бар’єри спілкування можна підрозділити на бар’єри моральні, емоціональні та психологічні. Вони пов'язані з упередженістю та помилковою мотивацією людини. Психологічні бар’єри значним чином залежать від психологічних особливостей сприйняття людини людиною. Комунікативні бар’єри, в світлі концепції „єдності трьох сторін спілкування”, можна розглядати як вид психологічних бар’єрів спілкування, до яких в такому разі увійдуть також перцептивні та інтерактивні бар’єри. Однак, говорячи про психологічні бар’єри спілкування, як правило, завжди розуміють в основному тільки комунікативні бар’єри, тому що завдяки ним характеризується майже уся когнітивна сфера особистості, а значить і найголовніші риси людини: пам’ять, увага, сприйняття, мислення..
Комунікативна сторона спілкування тісно пов’язана з обміном інформацією, проте не може бути вичерпно розкрита з точки зору інформаційної теорії. Спілкування – це не тільки прийом та передача інформації, а й стосунки принаймні двох осіб, де кожна є активним суб’єктом взаємодії. Від волі та бажання кожного партнера залежить можливість застосування способів підвищення комунікації та подолання відповідних бар’єрів. І хоча ці способи не можуть подолати всіх психологічних бар’єрів, в більшості випадків вони значно підвищують ефективність спілкування.
-
Перешкоди інформації
ЗМІСТ
1. Які перешкоди виникають на шляху обміну інформацією у організації.... 3
2. Охарактеризуйте основні функції управління.............................................. 8
3. Охарактеризуйте етапи процесу підбора кадрів............................................ 10
Список використаної літератури……………………………………….................. 17
-
Організація інноваційного процесу
Зміст:
Вступ 3
1. Організація інноваційного процесу 4
2. Характеристика етапів інноваційного процесу 6
Висновок 14
Література 15
Cгенерировано за 0.012114 секунд
|