Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи» (ID:58753)

| Размер: 22 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН

1. Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи
2. Методи впливу на масову свідомість через Паблік рилейшнз
ЛІтература
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури:

1. Black S. The essentials of public relations.- London 1993.
2. А.Н.Лебедев,А.К.Боковиков Эксперементальная психология в российской рекламе.М.:Academia ,1995.
3. Викентьев Й. Л. Приемы рекламы и РubІіс relations. — СПб., 1995.
4. Почепцов Г.Г. Имиджмейкер. Паблик рилейшнз для политиков и бизнесменов. К.:Рекламное агенство Турбеникова,1995.
5. Почепцов Г., Паблік рилейшнз, К: Знання,2000.
6. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: Теория, методология и практика. М.:Финпресс, 1998.
7. Маркетинг: учебник /под ред. А.Н.Романова. М.:Банки и биржи,1995.
8. Менеджмент организации: Учебное пособие. — М., 1995.
9. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз. Теория и практика.
– К: Вира-Р,1999.
10. Н.И.Шалашкин “Основы менеджмента и бизнесса” , Киев, МАУП 1995г.
11. Щёкин Г.В. Теория социального управления: Монография. –К., МАУМ, 1996. – 408 с.
12. Э.Уткин, В.Зайцев Паблик рилейшнз или доброе имя фирмы.- Торговля № 3 –1997.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Паблик рилейшинз і поняття сучасної системи ділової комунікації та її методи
  • Экономические методы управления.
  • Роль и значение ПР в системе стратегического менеджмента
  • Процес комунікації та ефективного управління
  • Види комунікацій
  • Види комунікацій
  • Ділова оцінка персоналу в організації
  • Комунікації у менеджменті
  • Управління діловою оцінкою персоналу туристичної фірми
  • Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування
Cгенерировано за 0.315761 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...