-
Документознавство
8. Робота з листами, пропозиціями, заявами та скаргами громадян у вашій установі 3
18. Документ як матеріальний об’єкт. Поняття документ, ОРД і „службовий документ” 4
28. Датування та індексування службових документів 5
38. Службове листування. Техніка складання та редагування службових листів 7
48. Методика розроблення інструкції з діловодства. Характеристика примірної інструкції з діловодства №1153 від 17 жовтня 1997 р. 9
58. Поняття уніфікації та стандартизації управлінських документів. Значення уніфікації документів для діловодства. Державні класифікатори техніко-економічної інформації 12
68. Основні правила групування документів у справи 14
-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
-
Організація діловодства в закладах охорони здоров’я (на прикладі ЦРП Деснянського району)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЗАКЛАДАХ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я 7
1.1. Організація діловодства. Вимоги до оформлення та друкування документів 7
1.2. Задачі документування показників діяльності поліклінічних установ їх оцінка 21
1.3. Нормативно-методичне забезпечення служби діловодства у медичній сфері 27
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІТИЧНИЙ. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДІЛОВОДСТВА В ЦЕНТРАЛЬНІЙ РАЙОННІЙ ПОЛІКЛІНІЦІ № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА 34
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності поліклініки 34
2.2. Аналіз організації діловодства в поліклініці 55
2.3. Оцінка організації діловодства в поліклініці 75
2.4. Реквізитна схема внутрішніх документів 80
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В ЦРП № 2 ДЕСНЯНСЬКОГО РАЙОНУ 83
3.1. Використання інформаційно-пошукових систем для вдосконалення структури діловодства «Єдина медицина» 83
3.2. Застосування технічних та програмних засобів автоматизації діловодства в поліклініці (система «Електронна поліклініка») 92
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 102
ДОДАТКИ 107
-
Робота керівника з документами
Вступ 3
1. Затвердження документів 4
2. Робота з документами по особовому складу 7
3. Робота з обліково-фінансовими документами 9
4. Робота з листами, наказами, протоколами, заявами та скаргами громадян 12
5. Робота з господарськими документами 17
Висновки 25
Список літератури 27
-
Организация деловодства на предприятии
Введение 2
1. Организация делопроизводства на предприятии. 4
2. Основные направления усовершенствования делопроизводства и документооборота в торговых предприятиях. 7
3. Работа с документами. 9
3.1. Работа с документами, которые поступают на предприятие. 9
3.2. Работа с документами собственного архива руководителя. 16
4. Контроль за состоянием документационного обеспечения управления. 20
Выводы 23
Список использованной литературы 26
-
Организация деловодства на предприятии
Введение 2 1. Организация делопроизводства на предприятии. 4 2. Основные направления усовершенствования делопроизводства и документооборота в торговых предприятиях. 7 3. Работа с документами. 9 3.1. Работа с документами, которые поступают на предприятие. 9 3.2. Работа с документами собственного архива руководителя. 16 4. Контроль за состоянием документационного обеспечения управления. 20 Выводы 23 Список использованной литературы 26
-
ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЛОВОДСТВА В УСТАНОВІ.
План
1. Функції канцелярії установи.
2. Завдання служби діловодства.
3. Організація праці персоналу служби діловодства.
-
Документи часів Гетьманщини: які документи характерні до того часу, схема структури держави
Вступ 2
1. Особливості побудови приказного діловодства у підросійській Україні 4
2. Запровадження колежського діловодства на землях України 6
3. Сутнісна характеристика територіально-адміністративної системи та місцевого управління Запорізької Січі та Гетьманської держави 7
Висновки 11
Література 13
-
Средства управления электронными документами
Содержание
ВВЕДЕНИЕ 3
1. Методы автоматизации учреждений 3
2. Обзор средств автоматизации учреждений 6
3. Средства управления электронными документами 8
3.1. Система управления документами DOCS OPEN 8
3.2. Система управления документами Excalibur EFS 9
3.3. Пакет управления документооборотом Action Workflow 10
3.4. Пакет электронного документооборота Staffware 11
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 13
ЛИТЕРАТУРА 13
-
Средства управления электронными документами
Содержание
ВВЕДЕНИЕ 3
1. Методы автоматизации учреждений 3
2. Обзор средств автоматизации учреждений 6
3. Средства управления электронными документами 8
3.1. Система управления документами DOCS OPEN 8
3.2. Система управления документами Excalibur EFS 9
3.3. Пакет управления документооборотом Action Workflow 10
3.4. Пакет электронного документооборота Staffware 11
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 13
ЛИТЕРАТУРА 13