-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
-
Організація особистої праці менеджмера
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Вплив особистих якостей менеджера на організацію праці.........5
Розділ 2. Організація особистої праці менеджера.........................................12
2.1. Правила організації робочого дня....................................................12
2.2. Організація роботи з документами............................................................14
2.3. Організація й проведення ділових зустрічей.............................................15
2.4. Особливості проведення нарад.........................................................18
2.5. Організація прийому відвідувачів..............................................................24
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності розумової праці керівника......26
Висновки.............................................................................................................34
Список використаної літератури.......................................................................37
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСОБИСТОЇ ПРАЦІ МЕНЕДЖЕРА
Вступ..................................................................................................................3
Розділ 1. Вплив особистих якостей менеджера на організацію праці.........5
Розділ 2. Організація особистої праці менеджера.........................................12
2.1. Правила організації робочого дня....................................................12
2.2. Організація роботи з документами............................................................14
2.3. Організація й проведення ділових зустрічей.............................................15
2.4. Особливості проведення нарад.........................................................18
2.5. Організація прийому відвідувачів..............................................................24
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності розумової праці керівника......26
Висновки.............................................................................................................34
Список використаної літератури.......................................................................37
-
Робота керівника з документами
Вступ 3
1. Затвердження документів 4
2. Робота з документами по особовому складу 7
3. Робота з обліково-фінансовими документами 9
4. Робота з листами, наказами, протоколами, заявами та скаргами громадян 12
5. Робота з господарськими документами 17
Висновки 25
Список літератури 27
-
Организация деловодства на предприятии
Введение 2 1. Организация делопроизводства на предприятии. 4 2. Основные направления усовершенствования делопроизводства и документооборота в торговых предприятиях. 7 3. Работа с документами. 9 3.1. Работа с документами, которые поступают на предприятие. 9 3.2. Работа с документами собственного архива руководителя. 16 4. Контроль за состоянием документационного обеспечения управления. 20 Выводы 23 Список использованной литературы 26
-
Организация деловодства на предприятии
Введение 2
1. Организация делопроизводства на предприятии. 4
2. Основные направления усовершенствования делопроизводства и документооборота в торговых предприятиях. 7
3. Работа с документами. 9
3.1. Работа с документами, которые поступают на предприятие. 9
3.2. Работа с документами собственного архива руководителя. 16
4. Контроль за состоянием документационного обеспечения управления. 20
Выводы 23
Список использованной литературы 26
-
Роль організації роботи з управлінськими документами в забезпеченні ефективної та оперативної роботи органів державного управління
Роль організації роботи з управлінськими документами в забезпеченні ефективної та оперативної роботи органів державного управління
Література
-
Средства управления электронными документами
Содержание
ВВЕДЕНИЕ 3
1. Методы автоматизации учреждений 3
2. Обзор средств автоматизации учреждений 6
3. Средства управления электронными документами 8
3.1. Система управления документами DOCS OPEN 8
3.2. Система управления документами Excalibur EFS 9
3.3. Пакет управления документооборотом Action Workflow 10
3.4. Пакет электронного документооборота Staffware 11
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 13
ЛИТЕРАТУРА 13
-
Средства управления электронными документами
Содержание
ВВЕДЕНИЕ 3
1. Методы автоматизации учреждений 3
2. Обзор средств автоматизации учреждений 6
3. Средства управления электронными документами 8
3.1. Система управления документами DOCS OPEN 8
3.2. Система управления документами Excalibur EFS 9
3.3. Пакет управления документооборотом Action Workflow 10
3.4. Пакет электронного документооборота Staffware 11
ЗАКЛЮЧЕНИЕ 13
ЛИТЕРАТУРА 13
-
Організаційне забезпечення керуванням документацією
Вступ 3
Розділ I. Організація роботи з документами 5
Розділ II. Інформаційне забезпечення керування документацією 7
Розділ III. Виготовлення документів за допомогою персонального комп’ютера 9
Розділ IV. Впровадження в Україні норм міжнародного стандарту ISO 15489 «Інформація та документація. Управління документацією» 13
Висновок 16
Список використаної літератури 18