Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Контрольная

Тема: «Організаційне забезпечення керуванням документацією» (ID:24333)

| Размер: 26 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 60 грн. | Добавлена: 12.08.2008 | Код продавца: 2 |
Содержание Вступ 3
Розділ I. Організація роботи з документами 5
Розділ II. Інформаційне забезпечення керування документацією 7
Розділ III. Виготовлення документів за допомогою персонального комп’ютера 9
Розділ IV. Впровадження в Україні норм міжнародного стандарту ISO 15489 «Інформація та документація. Управління документацією» 13
Висновок 16
Список використаної літератури 18
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Організаційне забезпечення керуванням документацією»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Основні етапи розвитку керування документацією за кордоном

  • ОРГАНІЗАЦІЙНЕ І МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АУДИТУ

  • Перспективи розвитку керування документацією в Україні

  • Організаційне забезпечення інвестиційного менеджменту на підприємстві

  • Організаційне забезпечення інвестиційного менеджменту на підприємстві

  • Інформаційна система прогнозування прибутку ПП „Паркер”

  • Організація ризик-менеджменту у банку (МЕТОДИ АНАЛІЗУ ФІНАНСОВИХ РИНКІВ (Модульне (індивідуальне) завдання 1))

  • Автоматизована система обліку кадрів підприємства

  • Автоматизована система обліку кадрів підприємства

  • Керування документацією – складова та функція управління


Cгенерировано за 0.009560 секунд

загрузка...