-
Досвід роботи головного управління соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської Ради
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ В М. КИЄВІ 5
1.1. Поняття, види та ознаки органів публічної влади в Україні 5
1.2. Принципи організації та система органів публічної влади в Україні 8
1.3. Особливості організації місцевої влади в м. Києві 19
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (НА ПРИКЛАДІ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КМДА) 25
2.1. Структура, завдання та функції головного управління соціального захисту населення 25
2.2. Правова основа організаційної роботи головного управління соціального захисту населення 29
2.3. Практика роботи головного управління соціального захисту населення 32
РОЗДІЛ 3. ОСНОВНІ НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КМДА 43
ВИСНОВКИ 50
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 56
ДОДАТКИ 60
-
Поштова служба в установі
Вступ 2
1. Поштовий зв язок як підгалузь зв язку 4
1.1. Основні поняття та визначення поштової справи 4
1.2. Стандартизація поштових відправлень 11
1.3. Порядок адресування поштових відправлень 14
1.4. Техніко-економічні особливості поштового зв язку 17
2. Функціонування поштової служби в установі 20
2.1. Загальна характеристика служба документаційного забезпечення управління 20
2.2. Структура досліджуваної служби 22
2.3. Реєстрація документів 24
2.4. Організація праці співробітників служби 26
2.4.1. Загальні вимоги до організації праці співробітників СДЗУ 26
2.4.2. Форми організації роботи з документами 27
2.4.3. Нормування документаційних робіт 28
2.5. Специфічні ознаки пошти як виду зв’язку 30
3. Особливості роботи з поштою секретаря-референта 37
3.1. Вимоги до секретаря-референта для ефективної роботи з поштою 37
3.2. Умови для ефективної роботи референта з поштою 41
3.3. Основи планування власного часу референта у роботі з кореспонденцією 47
4. Якість послуг поштового зв язку 51
4.1. Економічна характеристика та параметри якості поштового зв язку 51
4.2. Макроекономічна ефективність розвитку поштового зв язку і підхід до її визначення 58
Висновки 61
Використана література 65
-
Система органів юстиції
З М І С Т
Вступ 3
Розділ І. Загальна характеристика державного управління 5
1.1. Поняття державного управління 5
1.2. Зміст управління в галузі юстиції 11
Розділ ІІ. Система органів юстиції 15
2.1. Загальна характеристика системи та структури органів юстиції України 15
2.2. Повноваження Міністерства юстиції України в управління роботи органів юстиції 18
2.3. Правова робота органів юстиції України 24
Висновки 42
Список використаних джерел 43
-
Система органів юстиції
З М І С Т
Вступ 3
Розділ І. Загальна характеристика державного управління 5
1.1. Поняття державного управління 5
1.2. Зміст управління в галузі юстиції 11
Розділ ІІ. Система органів юстиції 15
2.1. Загальна характеристика системи та структури органів юстиції України 15
2.2. Повноваження Міністерства юстиції України в управління роботи органів юстиції 18
2.3. Правова робота органів юстиції України 24
Висновки 42
Список використаних джерел 43
-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
-
Організація роботи з документами
Зміст
I. Організація роботи з документами.
1. Поняття про документообіг та його основні етапи.
2. Порядок оброблення i проходження вхідних документів.
П. Організація конфіденційного діловодства установ.
1. Поняття i класифікація інформації з обмеженим доступом.
2. Організація роботи з конфіденційними документами.
-
Поняття влади. Місце уряду в структурі розподілу влади
Вступ 3
1. Поняття влади 4
2. Поділ влади як принцип організації роботи державного апарату 9
3. Місце та роль Кабінету Міністрів України в системі органів державної влади 13
Висновок 24
Список використаної літератури 26
-
МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА
ЗМІСТ
В С Т У П 4
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ДЕРЖАВНИХ ВИДАТКІВ. ЇХ РОЛЬ В ЕКОНОМІЧНОМУ РОЗВИТКУ КРАЇНИ. ПОДІЛ ВИДАТКІВ ДЕРЖАВИ
1.1.Роль державних видатків в фінансовому забезпеченні економічного і соціального розвитку країни 7
1.2. Видатки Державного бюджету, основні напрямки їх використання. Класифікація, та принципи організації державних видатків 13
1.3. Загальний та спеціальний фонди видатків Державного бюджету України. Захищені статті видатків загального фонду 18
РОЗДІЛ 2.МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ ОРГАНАМИ ДЕРЖАВНОГО КАЗНАЧЕЙСТВА
2.1. Організація роботи по касовому виконанню Державного бюджету України 21
2.2. Аналіз виконання Державного бюджету вцілому по Україні 25
2.3. Аналіз фінансування потреб області коштами Державного бюджету через Управління Державного казначейства у Чернівецькій області. 37
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВИДАТКОВОЇ ЧАСТИНИ ДЕРЖАВНОГОБЮДЖЕТУ УКРАЇНИ
3.1. Бюджетний дефіцит, його вплив на видаткову частину бюджету 45
3.2. Пропозиції щодо забезпечення ефективного функціонування механізму державних видатків в Україні 50
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 56
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58
-
Стиль керівництва та лідерства у сучасному менеджменті
ВСТУП 3
1. РОЛЬ І МІСЦЕ КЕРІВНИКА У СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ 5
1.1. Роль керівника в системі управління 5
1.2. Основні стилі керівництва иа лідерства в практиці управління 13
1.3. Застосування методів управління в сучасній організації 17
2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 25
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 25
2.2. Напрямки вдосконалення системи керування в організації 30
2.3. Визначення ключових факторів успіху організації 37
3. ЗАКОРДОННИЙ ДОСВІД ВИХОВАННЯ ЛІДЕРІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ 41
3.1. Особливості добору персоналу в розвинутих країнах 41
3.2. Система оцінки керівників 45
3.3. Особливості формування лідерів в Україні 50
ВИСНОВКИ 54
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 55
ДОДАТКИ 57
Метою роботи є: визначення напрямків формування стилів керівництва та лідерства в системі сучасного менеджменту.
Предметом роботи є: механізм формування моделі поведінки керівника на сучасному підприємстві.
Об’єктом роботи виступає: СПД „***”.
-
Роль і місце керівника в системі кадрового менеджменту
ВСТУП 4
1. РОЛЬ І МІСЦЕ КЕРІВНИКА В СИСТЕМІ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ 6
1.1. Роль керівника в системі управління 6
1.2. Основні стилі керівництва в практиці управління 14
1.3. Застосування методів управління в сучасній організації 18
2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В ОРГАНІЗАЦІЇ 26
2.1. Загальна характеристика організації та персоналу 26
2.2. Напрямки вдосконалення системи керування в організації 31
2.3. Визначення ключових факторів успіху організації 38
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 43
ДОДАТКИ 45
Метою роботи є: визначення ролі і місця керівника в системі кадрового менеджменту.
Завданнями роботи є: проаналізувати рівень управління на сучасних підприємствах, визначити сучасні принципи і методи управління, місце керівника в практиці кадрового менеджменту, дослідити особливості механізму вітчизняною організацією на прикладі конкретного підприємства.
Предметом роботи є: механізм формування моделі поведінки керівника на сучасному підприємстві.
Об’єктом роботи виступає: СПД „Озов Арсен Юрійович”.
Літературною базою слугують підручники Бормана Д., Вороніної Л. „Менеджмент”, Егоршина А.П. „Управление персоналом”, Заруби О. „Основи фінансового менеджменту”, Мескона М.Х. „Основы менеджмента”, Крамаренко В.І., Холода Б.І. „Управління персоналом фірми”