|
-
. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ У ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 6
1.1 Громадянське виховання: погляд на проблему через 6
творчість В.О. Сухомлинського 6
1.2 Роль громадянського виховання у дошкільному дитинстві 11
РОЗДІЛ 2. ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКОГО ВИХОВАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ В ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПРИРОДОЮ 18
2.1 Експериментальна програма з громадського виховання дошкільників 18
2.2. Роль природничих екскурсій у громадянському вихованні дошкільників 25
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 30
-
Актуальні проблеми трудового виховання дітей у практиці вітчизняного і зарубіжного дошкільного виховання
Вступ 2 1. Основи трудового виховання дошкільників 4 2. Види праці дошкільників і форми її реалізації 11 3. Виховання у дошкільників пошани і інтересу до праці дорослих 16 4. Забезпечення раціональної організації праці дітей в перебігу дня 19 5. Узагальнення і розповсюдження передового досвіду по трудовому вихованню 23 6. Порівняння систем дошкільного трудового виховання в зарубіжних країнах 27 Висновки 31 Список використаних джерел 32
-
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДОШКІЛЬНИКІВ 6
1.1 Поняття сенсорний розвиток і сенсорне виховання. 6
1.2 Зміст і методика сенсорного виховання на заняттях з математики 9
1.3 . Роль занять з математики як одна з провідних проблем навчання дошкільників 14
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ СЕНСОРНИХ ІГОР НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ 22
2.1 Використання ігрової ситуації на заняттях з математики 22
2.2. КОНСТАТУЮЧИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ З ВИЯВЛЕННЯ ОСНОВНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ У ДОШКІЛЬНИКІВ 30
ВИСНОВКИ 33
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 34
ДОДАТКИ 37
-
Експериментальні аспекти формування екологічної культури
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування екологічної культури у дошкільників 5
1.1. Становлення і розвиток методики формування екологічної культури у дошнільників 5
1.2. Поняття екологічного виховання 11
1.3. Значення для суспільства формування екологічної культури старших дошкільників 13
Розділ 2. Експериментальні аспекти формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.1. Визначення рівнів розвитку формування екологічної культури старших дошкільників 24
2.2. Організація роботи в природі як засіб формування у дітей шостого року життя екологічної культури 32
Висновок 41
Список використаної літератури 43
-
Виховання працьовитості у старших дошкільників шляхом ознайомлення з трудовими традиціями
Вступ 2
1. Значення системи роботи з трудового виховання для різнобічного розвитку дошкільників 4
2. Аналіз психолого-педагогічних досліджень з питань виховання старших дошкільників на трудових традиціях українського народу 18
3. Стан проблеми в практиці дошкільних закладів 22
4. Формування практичних трудових умінь на основі трудових традицій як умова виховання працьовитості 26
5. Аналіз результатів експериментальної роботи 31
Висновки і педагогічні рекомендації 32
Список використаних джерел 36
Додатки 37
-
Методика навчання опису дітей старшого дошкільного віку народних природознавчих традицій
ВСТУП 1
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИХОВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ШАНОБЛИВОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ 4
1.1. Основи психологічної та педагогічної літератури присвяченої питанню морально-екологічного виховання дітей-дошкільників 4
1.2. Формування у дітей старшого дошкільного віку поведінки мотивованої природознавчими народними традиціями 11
Висновки до першого розділу 17
РОЗДІЛ 2. ЗАДАЧІ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗОБРАЖУВАНОЮ ОПИСУ ТА ВІДОБРАЖЕННЮ НАРОДНИХ ПРИРОДОЗНАВЧИХ ТРАДИЦІЙ 19
2.1. Аналіз відповідних програм 19
2.2. Особливості сприйняття та вираження дошкільниками природознавчих традицій 26
Висновки до другого розділу 28
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
ДОДАТОК 1 34
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Формування іміджу України у міжнародних відносинах
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ, ЗАСОБИ ТА МЕХАНІЗМИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ КРАЇНИ 6 1.1. ПОНЯТТЯ ІМІДЖУ, ЙОГО ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ 6 ЧИННИКИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ УКРАЇНИ 13 1.3. РЕТРОСПЕКТИВА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ РІЗНИХ КРАЇН СВІТУ 18 2. ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ УКРАЇНИ В ГЛОБАЛЬНІЙ ЕКОНОМІЧНІЙ СИСТЕМІ 25 2.1. ІНВЕСТИЦІЙНИЙ КЛІМАТ В УКРАЇНІ 25 2.2 УЧАСТЬ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ІМІДЖ 32 ОСНОВНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ДЛЯ УКРАЇНИ ПІД ЧАС ПЕРЕХІДНОГО ПЕРІОДУ 41 3.1. ЗАЛУЧЕННЯ ДО ГЛОБАЛІЗАЦІЇ 41 3.2. СТВОРЕННЯ ТА ДІЯЛЬНІСТЬ СІЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ 49 ВИСНОВОК 56 ЛІТЕРАТУРА 58
-
Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
Вступ. 3
1.Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8
2.Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 12
3.Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 18
3.1.Методика та проведення дослідження. 20
3.2.Обговорення результатів дослідження. 22
4.Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 23
5.Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 26
Висновки та педагогічні рекомендації. 28
Використана література 29
-
Шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї
Пути формирования начальных экономических знаний у старших дошкольников в условиях семьи
Мета роботи. Отже виходячи з цього ми обрали метою нашої роботи шляхи формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.
Предмет дослідження. Система початкових економічних знань.
Об’єкт дослідження. Формування початкових економічних знань у старших дошкільників в умовах сім'ї.
План:
Вступ. 3
1. Актуальність проблеми економічного виховання старших дошкільників на сучасному етапі. 8
2. Програма навчання і виховання про економічне виховання старших дошкільників 11
3. Діагностика тактики залучення дитини старшого дошкільного віку до сімейної економіки (констатуючий експеримент). 16
3.1. Методика та проведення дослідження. 19
3.2. Обговорення результатів дослідження. 20
4. Індивідуалізація формування початкових економічних знань у дитини старшого дошкільного віку (формуючий експеримент). 21
5. Порівняльний аналіз результатів роботи в експериментальній сім'ї (контрольний експеримент). 31
Висновки та педагогічні рекомендації. 33
Використана література. 34
Cгенерировано за 0.175833 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
|