|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Стратегічне планування, його роль за сучасних умов розвитку українського суспільства
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 5
1.1. Сутність стратегічного планування і його місце в системі управління сучасною організацією 5
1.2. Цілі організації стратегічного планування 9
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ЗА СУЧАСНИХ УМОВ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА 22
2.1. Етапи процесу стратегічного планування розвитку організації 22
2.2. Особливості вибору стратегії сучасної організації 24
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА РІВНІ ПІДПРИЄМСТВА 28
3.1. Загальна характеристика сегменту бізнесу ТОВ «Назва» 28
3.2. Управління стратегічним розвитком підприємства 31
3.2.1. Аналіз внутрішнього середовища підприємства 31
3.2.2. Аналіз конкурентів підприємства 35
3.3. Оцінка стратегічної позиції підприємства 37
3.4. Стратегічне планування розвитку підприємства 40
ВИСНОВКИ 49
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 55
-
Значення та процес стратегічного маркетингового планування
Вступ 3
1.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 5
1.2. Показники роботи підприємства 7
1.3 Технологічна схема виробництва продукції 10
2. Значення та процес стратегічного маркетингового планування 14
2.1 Зміст та значення стратегічного планування, його переваги 14
2.2 Основні етапи стратегічного планування 25
3. Аналіз ситуації, що склалася – вихідний етап стратегічного планування 31
3.1 Аналіз внутрішніх можливостей підприємства 31
3.2 Аналіз навколишнього середовища маркетингу. 43
3.2.1 Аналіз макросередовища маркетингу 43
3.2.2 Аналіз мікро середовища маркетингу 47
3.3 Аналіз цілей діяльності підприємства 52
3.4 Аналіз господарського портфеля підприємства 61
4. Розроблення стратегії розвитку підприємства 64
4.1 Види маркетингових стратегій та підходи до їх розроблення 64
4.2 Вибір та обґрунтування напрямів розвитку підприємства 69
4.3 Розроблення бюджету маркетингу 73
5. Охорона праці на підприємстві 78
Висновки 84
Список використаної літератури 88
-
Формування стратегії розвитку підприємства
В роботі багато графічного матеріалу
Вступ 4
1. Теоретичні основи поняття стратегії розвитку підприємства 7
1.1. Історичний розвиток поняття „стратегія підприємства” 7
1.2. Стратегічний набір 11
1.3. Етапи формування стратегії підприємства та її види 13
2. Аналіз типових стратегій розвитку та підходи стратегічного планування 20
2.1. Аналіз типових стратегій розвитку підприємства 20
2.2. Аналіз моделей стратегічного планування 28
3. Вдосконалення формування стратегічних програм підприємства 34
3.1. Удосконалення процесу стратегічного планування 34
3.2. Матричні структури як спосіб формалізації стратегії розвитку підприємства 39
Висновки 44
Список використаної літератури 45
-
Характеристика системи стратегічного планування на підприємстві (на прикладі підприємства)
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 4
1.1. Теоретичні положення визначення стратегії підприємства 4
1.2. Стратегічний аналіз і планування стратегії на підприємстві 12
2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ВАТ „Назва” 17
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Управління процесами розробки стратегії діяльності підприємства 26
3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ 31
3.1. Обгрунтування стратегії розвитку підприємства 31
3.2. Впровадження системи стратегічного контролінгу на підприємстві 36
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 44
ДОДАТКИ 46-53
-
Стратегічне планування економічного розвитку підприємства (на прикладі)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Характеристика процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Види стратегій, що застосовуються туристичними підприємствами в сучасних умовах господарювання 16
1.3. Нормативно-правова база, що регулює діяльність туристичного підприємства 25
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 32
2.1. Коротка характеристика туристичного підприємства ТОВ „ ” 32
2.2. Аналіз та оцінка процесу стратегічного планування туристичного підприємства ТОВ „ ” 43
2.3. Економічна стратегія як основа розвитку діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 49
РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПРОЦЕСУ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ „ ” 55
3.1. Проблеми стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 55
3.2. Заходи щодо удосконалення процесу стратегічного планування в діяльності туристичного підприємства ТОВ „ ” 60
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 65
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛ 68
ДОДАТКИ 73
-
Зарубіжний досвід стратегічного менеджменту
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи системи стратегічного менеджменту 5
1.1. Поняття стратегічного менеджменту та зарубіжні концепції стратегій 5
1.2. Елементи системи стратегічного менеджменту 10
1.3. Стадії процесу стратегічного управління 15
Розділ 2. Стратегічне управління як основна частина системи менеджменту підприємства 18
2.1. Важливість стратегічного управління в менеджменті підприємства 18
2.2. Маркетингові стратегії та SWOT-аналіз у системі стратегічного менеджменту підприємства в умовах маркетингової орієнтації 27
Розділ 3. Перспективи впровадження зарубіжного досвіду стратегічного менеджменту на вітчизняних аграрних підприємствах 31
3.1. Перспективи впровадження досвіду теорії і практики стратегічного менеджменту і стратегічного управління 31
3.2. Особливості впровадження та перспективи розвитку стратегічного менеджменту на аграрних підприємствах 35
Висновки 39
Список використаної літератури 42
-
Формування кадрового забезпечення стратегічного розвитку підприємства
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади стратегічного розвитку
підприємства
1.1. Взаємозв’язок стратегії розвитку підприємства та системи управління
персоналом
1.2. Роль управлінського персоналу в прийнятті стратегічних рішень
1.3. Основні напрямки підвищення кадрового потенціалу підприємства
РОЗДІЛ 2. Діагностика кадрового забезпечення розвитку
підприємства
2.1. Аналіз методів формування кадрового забезпечення
підприємства
2.2. Оцінка управлінського персоналу в контексті розвитку підприємства
2.3. Аналіз кадрового забезпечення реалізації стратегії розвитку підприємства
РОЗДІЛ 3. Шляхи вдосконалення формування кадрового забезпечення
стратегічного розвитку підприємства
3.1. Вибір пріоритетних напрямків реорганізації кадрового забезпечення
3.2. Шляхи вдосконалення використання персоналу підприємства в процесі
реалізації стратегії розвитку
3.3. Оцінка управлінського персоналу у контексті стратегічного розвитку підприємства
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
ДОДАТКИ
-
Вибір і обґрунтування стратегії розвитку
Зміст
Анотація 3
Вступ 5
1 Теоретичні основи розроблення стратегічного розвитку підприємства 7
1.1 Структура розроблення стратегії диверсифікованого підприємства 7
1.2Стратегії диверсифікації 8
1.3 Стратегічний аналіз диверсифікованого підприємства 9
1.3.1 Сутність та етапи стратегічного аналізу 9
1.3.2 Оцінка поточної стратегії підприємства 10
2. Аналіз діяльності ЗАТ Київський пивкомбінат "Оболонь" 11
2.1. Характеристика підприємства 11
2.2.Аналіз техніко-економічних показників 12
2.3.Аналіз зовнішнього середовища 16
2.4.Аналіз внутрішнього середовища 21
2.4.1.Структура управління 21
2.4.2.Персонал 22
2.4.3.Аналіз фінансового стану підприємства 23
2.4.4.Стратегічний аналіз підприємства 25
3. Формування стратегічного плану 29
3.1.Планування виробничої програми 29
3.2.Планування виробничого потенціалу 33
З.З.Економічна ефективність реалізації підприємницької стратегії 35
Висновки 42
Перелік використаної літератури 44
-
Вибір і обґрунтування стратегії розвитку
Зміст
Анотація 3
Вступ 5
1 Теоретичні основи розроблення стратегічного розвитку підприємства 7
1.1 Структура розроблення стратегії диверсифікованого підприємства 7
1.2Стратегії диверсифікації 8
1.3 Стратегічний аналіз диверсифікованого підприємства 9
1.3.1 Сутність та етапи стратегічного аналізу 9
1.3.2 Оцінка поточної стратегії підприємства 10
2. Аналіз діяльності ЗАТ Київський пивкомбінат "Оболонь" 11
2.1. Характеристика підприємства 11
2.2.Аналіз техніко-економічних показників 12
2.3.Аналіз зовнішнього середовища 16
2.4.Аналіз внутрішнього середовища 21
2.4.1.Структура управління 21
2.4.2.Персонал 22
2.4.3.Аналіз фінансового стану підприємства 23
2.4.4.Стратегічний аналіз підприємства 25
3. Формування стратегічного плану 29
3.1.Планування виробничої програми 29
3.2.Планування виробничого потенціалу 33
З.З.Економічна ефективність реалізації підприємницької стратегії 35
Висновки 42
Перелік використаної літератури 44
-
Стратегічне планування та його місце в системі стратегічного управління
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Економічна сутність, мета та принципи стратегічного планування діяльності підприємства 6
1.2 Сучасні моделі стратегічного планування 13
1.3 Зміст та методичні основи розробки стратегічного плану 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 30
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 30
2.2. Проведення SWOT-аналізу підприємства 36
2.3 Оцінка ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 45
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «Назва» 51
3.1. Вдосконалення стратегічного аналізу діяльності підприємства 51
3.2. Розробка заходів щодо підвищення ефективності системи стратегічного планування на підприємстві 59
3.3. Розробка фінансової стратегії розвитку підприємства 65
ВИСНОВКИ 70
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 73
ДОДАТКИ 79
Доклад
Роздатковий матеріал
-
Формування стратегії розвитку організації (на прикладі ЗАТ )
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ 6
1.1. Економічна сутність та роль стратегічного менеджменту в економічному розвитку організації 6
1.2. Зміст процесу стратегічного менеджменту підприємства 14
1.3. Узагальнення сучасного досвіду стратегічного менеджменту провідних будівельних компаній України та світу 22
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ І 30
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ЗАТ ФІРМИ "__" 31
2.1. Загальна характеристика конкурентного стану компанії на галузевому ринку 31
2.2. Оцінка потенціалу розвитку компанії 60
2.3. Процес стратегічного менеджменту компанії 72
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІ 79
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ КОМПАНІЙ БУДІВЕЛЬНОГО РИНКУ 81
3.1. Застосування сучасних технологій стратегічного аналізу для формування конкурентних переваг компанії 81
3.2. Використання матриць для вибору стратегічного розвитку компанії 89
3.3. Маркетингове забезпечення реалізації стратегічного розвитку компанії 103
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ ІІІ 119
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 120
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 123
ДОДАТКИ 128
Cгенерировано за 0.019669 секунд
|