Вступ 4
1. Технологічні процеси обробки економічної інформації 5
2.Типові технологічні операції та їх виконання в інформаційних системах обробки даних 7
2.1.Операції збору та реєстрації інформації 7
2.2.Операції передачіінформації на статистичну обробку 9
2.3. Операції підготовки машинних носіїв 11
2.4. Операції обробки інформації на ЕОМ 16
Висновки 19
Література 20
ВСТУП 5
1. ОПИС ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ, ЩО ІСНУЄ 7
2. ОПИС ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ЩО СТВОРЮЄТЬСЯ 9
3. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 10
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБОРУ ТА ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ 16
5. ПОБУДОВА СИСТЕМИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА КОДУВАННЯ 19
6. ПЕРЕЛІК ВХІДНИХ ДАНИХ 23
7. ПЕРЕЛІК ВИХІДНИХ ДАНИХ 24
8. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ОПИС ПОЗАМАШИННОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БАЗИ 26
ВИСНОВОК 27
ЛІТЕРАТУРА 28
1. Організація пам’яті в мікропроцесорі 8086 2
2. Система команд мікропроцесора 8086 5
2.1. Команди передачіінформації 5
2.2. Команди обробки інформації 6
2.3. Команди передачі керування 12
2.4. Команди керування станом 14
3. Модуль 16-разрядного мікропроцесора 15
3.1. Схема синхронізації 15
3.2. Шинний інтерфейс 16
Література. 18
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та зборуінформації 5
1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання 5
1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 10
Розділ 2 Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка" 17
2.1. Проведення аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 17
2.2 Проведення аналізу факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 23
2.3. Проведення SWOT – аналізу діяльності ВАТ "Ромашка". 30
Розділ 3. Шляхи активізації роботи підприємства по збору та аналізу маркетингової інформації. 35
3.1 Розробка методів збору первинної та вторинної інформації на ВАТ "Ромашка" 35
3.2 Аналіз результатів зборуінформації. 40
Висновок 43
Література 45
ЗМІСТ
ВСТУП 4
1. ОПИС ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ, ЩО ІСНУЄ 5
1.1. Облік операції на рахунках у банку 5
1.2. Облік касових операцій 7
1.3. Облік розрахунків із підзвітними особами 8
1.4. Облік розрахункових операцій 9
1.5. Облік кредитів банку 12
2. ОПИС ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ
ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ЩО СТВОРЮЄТЬСЯ 13
2.1. Інформаційна модель задачі обліку видачі матеріальних цінностей зі складу 15
3. СКЛАД ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ 16
3.1. Перелік масивів 17
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗБОРУ ТА ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ 22
Перелік джерел та носіїв інформації 23
5. ПОБУДОВА СИСТЕМИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА КОДУВАННЯ 24
6. ПЕРЕЛІК ВХІДНИХ ДАНИХ 27
6.1. Перелік та опис вхідних повідомлень 28
6.2. Словник атрибутів 29
7. ПЕРЕЛІК ВИХІДНИХ ДАНИХ 30
7.1. Перелік та опис вихідних повідомлень. 30
7.2. Словник атрибутів 30
8. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ОПИС ПОЗАМАШИННОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БАЗИ 32
ВИСНОВОК 33
ЛІТЕРАТУРА 34
1. НБУ- ЦЕНТ ГРОШОВО-КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ 3
2. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 10
3. НЕОБХІДНІСТЬ СТВОРЕННЯ ВІДОМЧОЇ МЕРЕЖІ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ НБУ 11
4. ТОПОЛОГІЯ ВІДОМЧОЇ МЕРЕЖІ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ 12
Список літератури 14
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи аудиту розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору 5
1.1. Сутність розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору 5
1.2. Мета, завдання і принципи аудиту 22
1.3. Нормативна база аудиту податкової системи 28
Розділ 2. Організація методики аудиту розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору на підприємстві ТОВ „ххх” 32
2.1. Економічна характеристика підприємства ТОВ „ххх” 32
2.2. Організація аудиту розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору 37
2.3. Методика аудиту розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору 40
Розділ 3. Аудит розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору та його комп'ютеризація на підприємстві ТОВ „ххх” 46
3.1. Аудит розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору з використанням ПЕОМ 46
3.2. Узагальнення результатів аудиту розрахунків з бюджетом по ПДВ, акцизного збору 50
Висновок 53
Список використаної літератури 55
Додатки 57-63
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. РОЗРОБКА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ 4
1.1. Розробка структури інформаційної системи 4
1.2. Характеристика економічних задач і функцій, реалізованих ІС 4
1.3. Розробка математичного і машинного алгоритмів рішення задач 4
1.4. Інформаційне забезпечення 5
1.4.1. Загальна характеристика інформаційного забезпечення 5
1.4.2. Організаціязбору і передачі первинної інформації 5
1.5. Технічне і програмне забезпечення 6
1.5.1. Технічне забезпечення 6
1.5.2. Програмне забезпечення 6
ВИСНОВОК 8
СПИСОК ВИКОРИСТОВУВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 9
ДОДАТКИ 10
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та зборуінформації. 5
1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання. 5
1.2 Джерела та методи збору маркетингової інформації 11
Розділ 2. Маркетинговий аналіз діяльності ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 17
2.1 Аналіз ринку кондитерських виробів в Україні. 17
2.2 Аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 19
2.3 Аналіз факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Лісовичок" на українському ринку. 26
Розділ 3. Організація дослідження споживачів підприємства ВАТ "Лісовичок" на ринку кондитерських виробів. 35
3.1 Визначення цілей маркетингового дослідження 35
3.2 Опис методології збору первинної інформації та визначення границь дослідження 38
3.3 Розробка анкети для проведення опитування. 42
3.4 Проведення опитування респондентів 43
Висновок 48
Література 49
Cгенерировано за 0.141489 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.