Вступ 3
Розділ 1. Походження та етапи розвитку видів та жанрів образотворчого мистецтва 4
1.1. Поняття про жанри образотворчого мистецтва 4
1.2. Види образотворчого мистецтва 9
1.2.1. Графіка 9
1.2.2. Живопис 11
1.2.3. Скульптура 12
1.2.4. Ювелірні вироби 15
1.2.5. Музичні інструменти 18
1.2.6. Іконопис 19
1.3. Предмет мистецтва, художній образ, зміст та форма 25
1.4. Специфіка художнього образу 26
Розділ 2. Методика ознайомлення учнів з видами образотворчого мистецтва 28
2.1. Малювання з натури 30
2.2. Тематичне малювання 37
2.3. Ілюстративне малювання 38
2.4. Декоративне малювання 40
2.5. Використання нетрадиційних технік на уроках образотворчого мистецтва. 41
2.5.1. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з таким видом техніки як плямографія 41
2.5.2. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - гратографія 42
2.5.3. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою монотипія на склі 43
2.5.4. Методика проведення занять з образотворчого мистецтва при ознайомленні з технікою - монотипія "близнята" 44
Висновки 46
Список використаної літератури 48
1. Мета і завдання викладання образотворчого мистецтва в школі на сучасному етапі. 2
2. Формування в учнів знань з основ кольорознавства на уроках образотворчого мистецтва. Методи та прийоми роботи вчителя. 3
3. Методика ознайомлення дітей с творами образотворчого мистецтва на уроках та в позаурочний час. Навести приклади. 4
4. Композиційна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва . Вікові особливості. 4
5. Декоративно-прикладна діяльність учнів на уроках образотворчого мистецтва, її значення в художньо-естетичному розвитку дітей. 5
6. Організація колективної роботи учнів на уроках образотворчого мистецтва. Вікові особливості організації. 6
7. Методика проведення уроків малювання з натури. 7
8. Методика проведення уроків декоративного малювання. Складання узорів та орнаменту. 7
9. Методика проведення уроків тематичного малювання. Навести приклади. 9
10. Методика зображення представників тваринного світу. Навчально-виховне значення. Вікові особливості. 9
Вступ 3
Розділ 1. Особливості підготовки, організації та здійснення процесу навчання учнів образотворчому мистецтву 5
1.1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва в молодшій школі 5
1.2. Планування роботи вчителя образотворчого мистецтва 7
Розділ 2. Практичні аспекти організації і проведення уроків образотворчого мистецтва в молодших класах 13
2.1. Організація занять на інтегрованих уроках образотворчого мистецтва 13
2.2. Особливості розпису як символу українського народу на уроках образотворчого мистецтва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 33
Вступ 3
Розділ 1. Головні завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.1. Завдання викладання образотворчого мистецтва 5
1.2. Особистісно-орієнтований підхід до викладання образотворчого мистецтва 7
1.3. Форми організації навчально-пізнавальної діяльності 8
1.4. Класифікація методів навчальної роботи 9
Розділ 2. Практичні аспекти форм і методів роботи вчителя на заняттях з образотворчого мистецтва 17
2.1. Інтерактивні методи навчання на уроках з образотворчого мистецтва 17
2.2. Інтегрований урок (обрядові дійства) 20
Висновки 27
Список використаної літератури 29
Вступ 3
1. Основні засади проведення екскурсій в природу з дітьми дошкільного віку 6
1.1. Проблеми виховання екологічної культури дітей дошкільного віку у процесі ознайомлення з навколишнім світом 6
1.2. Екскурсія як складова навчального процесу дошкільників 13
2. Методика проведення заняття з природознавства з ознайомлення з рослинним (тваринним) світом під час екскурсії в природу 18
2.1. Організація роботи з ознайомлення з рослинами (тваринами) дітей дошкільного віку 18
2.2. Методи і прийоми ознайомлення дошкільників з рослинами 20
2.3. Розробка плану-конспекту заняття-екскурсії в природу 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
Додаток 38
Вступ.
Розділ І. Розвиток уяви у творчій діяльності молодших школярів.
1.1. Специфіка образотворчого мистецтва.
1.2. Розвиток творчого уявлення.
Розділ ІІ. Розвиток уяви молодших школярів.
2.1. Мистецтво уявляти світ.
Розділ ІІІ. Методика викладання образотворчого мистецтва.
3.1. Специфіка роботи на уроках малювання у молодших школярів.
Висновок.
Список використаної літератури.
Вступ 2
1. Аналітична частина 5
1.1. Характеристика історичного періоду чи країни 5
1.2. Загальна характеристика образотворчого мистецтва даного періоду 9
1.3. Аналіз домінуючих видів образотворчого мистецтва 13
1.4. Аналіз костюмних форм та зачісок їх загальних рис з усіма рівнями формоутворення архітектурних форм 16
1.5. Аналіз основних колористичних співвідношень в різних видах образотворчими мистецтва 19
1.6. Аналіз застосування стилістики даного історичного періоду в сучасних модних напрямках макіяжу та одягу 23
Висновки 28
Список використаної літератури 30
Додатки 31
1. Поняття, значення, структурні компоненти конспекту в навчальному процесі 3
2. Особливості конспектів спеціальних занять з ознайомлення дітей з творами різних жанрів живопису 8
3. Конспект заняття з образотворчого мистецтва 15
4. Аналіз проведеного заняття як необхідна умова його ефективності 18
Список використаної літератури 19
План
Вступ 2
Розділ І. Педагогічний малюнок як вид оригінальної графіки 4
1.1. Поняття про малюнок 4
1.2. Види малюнків 7
1.3. Процес виконання навчального малюнка 10
1.4. Матеріали для роботи над малюнком 13
Розділ ІІ. Малювання навчального малюнку на уроках образотворчого мистецтва 17
2.1. Малювання плоских предметів 17
2.2. Перспективне малювання 24
2.3. Формування у школярів практичних навиків педагогічного малюнку на уроках образотворчого мистецтва 29
Висновки 32
Список використаних джерел 33
Додатки 35
Вступ 4
1. Проблема формування словника дошкільників у науково-педагогічних дослідженнях 7
1.1. Психологічні основи формування словника дітей 7
1.2. Роль художньої картини у словниковій роботі з дошкільниками: методика її використання 14
2. Розвиток словникового запасу дітей засобами образотворчого мистецтва 19
2.1. Особливості словника дітей дошкільного віку 19
2.2. Значення художньої картини та методика роботи з нею у ході формування словника дітей дошкільного віку 24
2.3. Рівень сформованості здібностей у дітей дошкільного віку (констатуючий експеримент) 29
2.4. Методика використання художньої картини в словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (формуючий експеримент) 36
2.5. Визначення доцільності та ефективності використання художньої картини у словниковій роботі з дітьми дошкільного віку (контрольний експеримент) 41
Висновки 46
Використана література 48
Додатки 51
Cгенерировано за 0.119701 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.