Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині» (ID:5567)

| Размер: 166 кб. | Объем: 56 стр. | Стоимость: 130 грн. | Добавлена: 17.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеЗМІСТ

ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПОПИТУ 6
1.1. Поняття та значення вивчення попиту на товари 6
1.2. Основні етапи дослідження попиту 11
1.3. Способи формування попиту на товари 16
2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ МАГАЗИНУ ПО ВИВЧЕННЮ ТА ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 22
2.1. Загальна характеристика підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність” 22
2.2. Аналіз попиту на продукцію магазину 28
2.3. Аналіз діяльності підприємства по формуванню попиту на товар 34
3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПО ФОРМУВАННЮ ПОПИТУ НА ТОВАР 37
ВИСНОВОК 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 49

Метою даного дослідження є методи вивчення та форкання попиту на товари в магазині.
Об’єктом дослідження є відносини, які виникають між підприємством та споживачами продукції під час діяльності, направленої на вивчення та формування попиту на товар.
Предметом дослідження є діяльність підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”.
Завданнями, які поставлені в даному дослідження є:
- вивчення теоретичних аспектів вивчення та формування попиту на товар в магазині;
- з’ясування практичних методів вивчення попиту;
- формування практичних методів підвищення попиту та конкретному прикладі;
- розробка рекомендацій щодо удосконалення діяльності по формуванню попиту на прикладі.
Дана робота складається з вступу, трьох розділів, висновку, списку використаних джерел та додатків.
В першому розділі досліджено теоретичні аспекти вивчення та формування попиту на товар в магазині. Другий розділ присвячено аналізу діяльності підприємства ЗАТ „Швейне підприємство „Юність”, в третьому розділі надано практичні рекомендації щодо покрашення ситуації.
Для аналізу діяльності підприємства було використано данні за період з 2002-2004 років.
В даному дослідженні було використано роботи таких відомих вчених як Гаркавенко С.С., Вайсман А., Котлер Ф., Портер М., Хокскинг А. та інші.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Вивчення та формування попиту населення на товари в магазині»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
  • ОРГАНИЗАЦІЯ ВИВЧЕННЯ ПОПИТУ ПОКУПЦІВ В РОЗДРІБНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
  • Комерційна діяльність фірмового магазину
  • Магазини економ класу: види, особливості, ефективність їх функціонування
  • Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
  • Маркетингова товарна політика
  • Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)
  • Вивчення ринку і формування попиту на продукцію послуг
  • Особливості еластичності попиту на звичайні товари та товари низької якості. Товари Гіффена
  • Промисловий маркетинг
Cгенерировано за 0.158075 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...