Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках» (ID:55078)

| Размер: 41 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

ВТУП…………………………………………………………………………... 2

1. Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках
і ярмарках...................................................................................................... 3
2. Порядок подготовки та проведення закупівельної роботи на виставках
і ярмарках…………………………………………………………………... 11
3. Вимоги до обладнання та оформлення стендів, організації роботи......... 13
4. Характеристика комерційних рішень щодо участі ярмаркових торгах торгівельного підприємства......................................................................... 21
5. Вимоги до презентації товарів на ярмарку................................................. 28
6. Технологія укладання комерційних договорів, характеристика
документів, які отримують покупці від постачальників........................... 32

ВИСНОВКИ...................................................................................................... 33

ЛІТЕРАТУРА.................................................................................................... 34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛІТЕРАТУРА

1. Академія ринку: маркетинг/ під ред. Дайан А., Букерель Ф. - Москва. "Економіка". 1993.
2. Герчикова И.Н. Міжнародна комерційна справа: підручник для вузів
3. Гольман И.А. Рекламне планування. Рекламні технології. Організація рекламної діяльності - Москва. Видавництво "Гелла-прінт". 1996.
4. Критсотакис Я.Г. Торгові ярмарки і виставки. Техніка участі і комунікації - Москва. 1997.
5. 1996.
6. Маркетинг/ під. ред. Уткина А.П. Москва. 1998.
7. Назаренко Л.Ф. Виставка як інструмент маркетингу - Москва. 1997.
8. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламна діяльність - Москва. 1998.
9. Семенов Б.Д. Рекламний менеджмент. Мінськ. ІП "Екоперспектіви". 1999.
10. Швальбе Х. Практика маркетингу для малих і середніх підприємств - Москва. Видавництво "Республіка". 1995.
11. Еванс, Берман. Знайди свій шлях в маркетингу. Москва. 1998.
12. Семенцова Т. Современные технології виставкового маркетингу // Питання економіки - 2001 - №3.
13. Роль виставок і ярмарків в просуванні товару // Практичний маркетинг - 2001 - №3
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Роль і розвиток ярмаркової торгівлі в ринкових умовах господарювання
  • Закупівля товарів на основі прямих зв язків
  • ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ НА ОСНОВІ ПРЯМИХ ЗВ’ЯЗКІВ
  • Склад та структура комерційних служб суб’єктів оптового ринку
  • Контрольна робота на тему організація роботи виставки, ярмарки
  • Поставка продукції для державних потреб
  • Поставка продукції для державних потреб
  • Планування товарообігу торговельного підприємства(Теорія)
  • Організація та проведення торгів (тендерів) по держзакупівлях
  • Оптова торгівля в інфраструктурному комплексі товарного ринку
Cгенерировано за 0.136461 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...