Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках» (ID:55078)

| Размер: 41 кб. | Объем: 35 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗМІСТ

ВТУП…………………………………………………………………………... 2

1. Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках
і ярмарках...................................................................................................... 3
2. Порядок подготовки та проведення закупівельної роботи на виставках
і ярмарках…………………………………………………………………... 11
3. Вимоги до обладнання та оформлення стендів, організації роботи......... 13
4. Характеристика комерційних рішень щодо участі ярмаркових торгах торгівельного підприємства......................................................................... 21
5. Вимоги до презентації товарів на ярмарку................................................. 28
6. Технологія укладання комерційних договорів, характеристика
документів, які отримують покупці від постачальників........................... 32

ВИСНОВКИ...................................................................................................... 33

ЛІТЕРАТУРА.................................................................................................... 34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураЛІТЕРАТУРА

1. Академія ринку: маркетинг/ під ред. Дайан А., Букерель Ф. - Москва. "Економіка". 1993.
2. Герчикова И.Н. Міжнародна комерційна справа: підручник для вузів
3. Гольман И.А. Рекламне планування. Рекламні технології. Організація рекламної діяльності - Москва. Видавництво "Гелла-прінт". 1996.
4. Критсотакис Я.Г. Торгові ярмарки і виставки. Техніка участі і комунікації - Москва. 1997.
5. 1996.
6. Маркетинг/ під. ред. Уткина А.П. Москва. 1998.
7. Назаренко Л.Ф. Виставка як інструмент маркетингу - Москва. 1997.
8. Панкратов Ф.Г., Серегина Т.К., Шахурин В.Г. Рекламна діяльність - Москва. 1998.
9. Семенов Б.Д. Рекламний менеджмент. Мінськ. ІП "Екоперспектіви". 1999.
10. Швальбе Х. Практика маркетингу для малих і середніх підприємств - Москва. Видавництво "Республіка". 1995.
11. Еванс, Берман. Знайди свій шлях в маркетингу. Москва. 1998.
12. Семенцова Т. Современные технології виставкового маркетингу // Питання економіки - 2001 - №3.
13. Роль виставок і ярмарків в просуванні товару // Практичний маркетинг - 2001 - №3
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Суть значення, й умови закупівель товарів на виставках і ярмарках»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Роль і розвиток ярмаркової торгівлі в ринкових умовах господарювання
  • Закупівля товарів на основі прямих зв язків
  • ЗАКУПІВЛЯ ТОВАРІВ НА ОСНОВІ ПРЯМИХ ЗВ’ЯЗКІВ
  • Склад та структура комерційних служб суб’єктів оптового ринку
  • Контрольна робота на тему організація роботи виставки, ярмарки
  • Поставка продукції для державних потреб
  • Поставка продукції для державних потреб
  • Планування товарообігу торговельного підприємства(Теорія)
  • Організація та проведення торгів (тендерів) по держзакупівлях
  • Оптова торгівля в інфраструктурному комплексі товарного ринку
Cгенерировано за 0.120694 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів