-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Вступ 3
1. Вплив фінансових ресурсів підприємств на собівартість продукції 6
2. Планування собівартості продукції на підприємстві 12
2.1 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 12
2.2. Рівень і аналіз собівартості продукції 17
2.3 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21
3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26
3.1. Планування заходів щодо зниження собівартості продукції 26
3.2 Планування кошторису витрат на виробництво 40
Висновки 43
Література 47
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Визначення показників продуктивності праці на підприємстві
ВСТУП 3
1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства. 3
1.1 Характеристика персоналу підприємства 3
1.2 Склад і структура кадрів. 4
1.3 Планування чисельності працівників. 6
2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві. 7
2.1 Планування витрат на підприємстві 7
2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві 9
2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16
-
ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
ВСТУП 4
1. ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА ОАО «НИЖНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ТРУБОПРОКАТНИЙ ЗАВОД» 7
2. ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ 11
2.1.Сутність і структура собівартості продукції. 11
2.2 Аналіз собівартості продукції за статтями витрат 28
2.3. Напрями зниження собівартості. 35
3. АНАЛІЗ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ ВАТ “НТЗ” 41
ВИСНОВКИ 53
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 56
-
Рівень і аналіз собівартості продукції. Планування собівартості продукції
1 Вступ. 3
2 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 15
2. Розрахунково-аналітична частина: 21
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції; 21
2.2. Заходи щодо зниження собівартості продукції 23
2.3 Планування собівартості продукції 24
Висновки 26
Література 28
-
Планування собівартості продукції. Планування кошторису витрат на виробництво
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 7
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 7
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 31
2.4 Планування собівартості продукції 32
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 35
Висновки 38
Література 40
-
Планування собівартості продукції
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 22
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26
2.4 Планування собівартості продукції 27
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 40
Висновки 44
Література 48
Додатки 49
-
Формування та планування собівартості продукції на підприємствах України
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Теоретичні засади формування та планування собівартості продукції на підприємствах України 4
1.1 Економічна сутність та значення планування собівартості продукції на підприємстві 4
1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 15
2. Формування собівартості на ЗАТ “ЧЕКСІЛ-ПОСТАЧ” 22
2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 22
2.2 Особливості формуванняня собівартості продукції на ЗАТ “Чексіл-постач” 24
2.3 Вплив на собівартість продукції підприємства основних факторів її формування 27
3. Резерви зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл-постач» 35
Висновки 39
Список використаних джерел 40