|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
|
|
-
Планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз при плануванні собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз під час планування собівартості продукції 17
1.4. Планування собівартості продукції 20
Розділ 2. Планування собівартості продукції на підприємстві ТОВ "Делікат" 30
2.1. Мета і завдання розробки плану собівартості продукції 30
2.2. Планування матеріальних та енергетичних витрат підприємства 31
2.3. Планування витрат на оплату праці в ТОВ "Делікат" 35
2.4. Складання планової калькуляції 36
Висновки 42
Список використаної літератури 45
-
Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти аналізу й планування собівартості продукції 7
1.1. Показники собівартості продукції 7
1.2. Стратегічний аналіз собівартості продукції 11
1.3. Оперативний аналіз собівартості продукції 17
Розділ 2. Аналіз планування собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.1. Характеристика підприємства ВАТ "Миколаївсільмаш" 21
2.2. Оцінка обґрунтованості планового рівня собівартості товарної продукції 24
2.3. Аналіз загальної суми собівартості товарної продукції ВАТ "Миколаївсільмаш" 26
2.4. Аналіз собівартості одиниці продукції та динаміки зміни собівартості порівнянної продукції 29
2.5. Аналіз витрат на одну гривню товарної продукції та витрат за економічними показниками 37
2.6. Аналіз собівартості продукції за статтями калькуляції 44
2.7. Аналіз прямих матеріальних витрат, витрат на пряму заробітну плату та обслуговування виробництва 46
Розділ 3. Зведений підрахунок резервів зниження собівартості продукції на підприємстві ВАТ "Миколаївсільмаш" 65
Висновки 67
Список використаної літератури 70
Додатки 72
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Планування собівартості продукції підприємства
Вступ 4
1. Теоретичні засади планування собівартості продукції підприємства 6
1.1 Зміст, завдання та значення планування собівартості продукції 6
1.2 Планування собівартості продукції в умовах ринкових відносин 11
1.3 Інформаційно-правове забезпечення процесу планування собівартості продукції 15
2. Планування собівартості продукції на ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод” 19
2.1 Фінансово - економічна характеристика ВАТ “Луганський тепловозобудівний завод" 19
2.2 Аналіз собівартості продукції підприємства за економічними елементами і статтями витрат 22
2.3 Особливості планування собівартості продукції на ВАТ “Чернгівавтодеталь” 25
3. Шляхи покращення процесу планування собівартості продукції підприємства та резерви її зниження ВАТ “Чернгівавтодеталь 31
Висновки 38
Література 40
Додатки 42
-
Формування та планування собівартості продукції на підприємствах України
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Теоретичні засади формування та планування собівартості продукції на підприємствах України 4
1.1 Економічна сутність та значення планування собівартості продукції на підприємстві 4
1.2 Методи калькуляції собівартості продукції 15
2. Формування собівартості на ЗАТ “ЧЕКСІЛ-ПОСТАЧ” 22
2.1. Фінансово-економічна характеристика підприємства 22
2.2 Особливості формуванняня собівартості продукції на ЗАТ “Чексіл-постач” 24
2.3 Вплив на собівартість продукції підприємства основних факторів її формування 27
3. Резерви зниження собівартості продукції ЗАТ «Чексіл-постач» 35
Висновки 39
Список використаних джерел 40
-
Рівень і аналіз собівартості продукції. Планування собівартості продукції
1 Вступ. 3
2 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва. 15
2. Розрахунково-аналітична частина: 21
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції; 21
2.2. Заходи щодо зниження собівартості продукції 23
2.3 Планування собівартості продукції 24
Висновки 26
Література 28
-
Визначення показників продуктивності праці на підприємстві
ВСТУП 3
1. Планування і аналіз чисельності працівників підприємства. 3
1.1 Характеристика персоналу підприємства 3
1.2 Склад і структура кадрів. 4
1.3 Планування чисельності працівників. 6
2. Методика визначення показників продуктивності праці на підприємстві. 7
2.1 Планування витрат на підприємстві 7
2.2 Планування та аналіз виробництва продукції на підприємстві 9
2.3 Планування собівартості продукції на підприємстві 11
Висновок 15
Список використаної літератури 16
-
Планування собівартості продукції. Планування кошторису витрат на виробництво
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 7
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 7
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 21
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 31
2.4 Планування собівартості продукції 32
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 35
Висновки 38
Література 40
-
Планування собівартості продукції
Вступ 3
1 Теоретичний розділ 6
1.1 Огляд нормативно-методичної літератури щодо планування собівартості продукції 6
1.2 Коротка характеристика підприємства, умов виробництва 11
2 Розрахунково-аналітична частина 18
2.1 Рівень і аналіз собівартості продукції 18
2.2 Аналіз кошторису витрат на виробництво 22
2.3 Заходи щодо зниження собівартості продукції 26
2.4 Планування собівартості продукції 27
2.5 Планування кошторису витрат на виробництво 40
Висновки 44
Література 48
Додатки 49
-
Резерви зниження собівартості продукції
ПЛАН
Вступ 3
Розділ 1. Методологічні основи управління собівартістю продукції 5
1.1. Зміст витрат підприємства та собівартості продукції 5
1.2. Показники та методи планування собівартості на підприємстві 9
1.3. Мета та завдання управління собівартістю 12
Розділ 2. Дослідження тенденцій змін собівартості продукції на СП «Ган» 15
2.1. Аналіз рівню та складу собівартості продукції в динаміці 15
2.2. Оцінка чинників, що визначають рівень собівартості продукції 18
2.3. Обгрунтування можливих резервів зменшення собівартості продукції підприємства 27
Висновки та пропозиції 30
Список використаної літератури 33
Додатки. Звітність 36
Мета роботи полягає у визначенні методологічних основ управління собівартості продукції та обгрунтуванні резервів зниження собівартості досліджуваного підприємства на основі проведеного аналізу собівартості.
Завдання роботи полягає у:
розкритті змісту витрат виробництва та собівартості продукції;
наведенні показників та методів планування собівартості продукції;
дослідженні тенденцій змін у собівартості продукції на досліджуваному підприємстві;
оцінці та обгрунтуванні можливих резервів зниження собівартості продукції.
Об′єктом роботи є собівартість продукції на підприємстві СП «ГАН».
Предметом роботи є теоретичні та методологічні аспекти управління собівартістю на підприємстві.
Методи дослідження. Методологічною основою курсового дослідження стали фундаментальні дослідження вітчизняних і зарубіжних економістів.
Методи дослідження. У курсовій роботі застосовано дедуктивний метод, що реалізується конкретними економіко-статистичними методами: аналіз групувань, порівнянь, динамічних рядів, факторний аналіз.
Робота насичена графічним матеріалом
Cгенерировано за 0.012293 секунд
|