Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетинговая товарная политика» (ID:54529)

| Размер: 2954 кб. | Объем: 83 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ3
Розділ 1. Сутність і особливості товару в системі маркетингу5
1.1. Ринкова класифікація товарів та послуг6
1.2. Номенклатура і асортимент товарного пропонування15
1.3 Головні показники ефективності маркетингу17
1.4. Аналіз споживчих переваг товарів та послуг, що впливають на попит20
Кількість спожитих яблук Q, од24
Гранична корисність, MU (в ютилях )24
Загальна корисність24
024
-24
-24
124
1024
1024
224
924
1924
324
724
2624
424
424
3024
524
124
3124
624
024
3124
724
-324
2824
 24
27
Розділ 2. Товарна політика підприємства36
2.1. Зміст товарної політики підприємств маркетингової орієнтації36
2.2. Визначення місця товару на ринку41
2.3. Диверсифікація товарної політики43
2.4. Управління продуктом46
2.5. Основні фактори, що впливають на споживачів56
Розділ 3. Етапи розробки нового товару59
3.1. Створення нового продукту, формування його попиту59
3.2. Процес прийняття рішення про купівлю64
Ухвалення рішення про покупку товару-новинки.76
Висновки80
Література83
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураБагиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для ВУЗов- М: ОАО Изд-во “Экономика”. 1999.- с. 703.
Голубков Г.Л. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология.- М: Изд-во “Финпресс”. 1998.-с. 416.
Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. — К.: КНЕУ, 2001.—240с.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ.- М, СПб, К: Издат. Дом “Вильямс”, 1998.- с.1056.
Крофт М. Дж. Сегментирование рынка. – СПб.: Питер, 2001
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. СПб: ПитерКом, 1999.- с.896.
Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб: Наука. 1996.
Маркетинг: Учебник/ Под ред. А. Н. Романова. – М: Банки и биржи, Юнити, 1996. –с.560.
Никишкин В.В., Гурова И.В. Роль маркетинговых исследований в разработке стратегии выведения нового продукта на рынок. Маркетинг в России и за рубежом. №4, 1999.- с.78-91.
Попов Е.В., Попова Л.Н. Искусство маркетинга. Екатеринбург: Терминал Плюс. 1997.
Попов Е.В. Теория маркетингового исследования. Екатеринбург: Изд-во УГТУ. 1998. 200с.
Спрос: анализ и управление. Учебное пособие. Ильенкова Н.Д. под редакцией Беляевского, М.: “Финансы и статистика”, 1997
Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. М.: Экономика. 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетинговая товарная политика»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • "Маркетинговая политика фирмы"
  • "Маркетинговая политика фирмы"
  • Маркетинговый план торговой фирмы
  • Маркетинговая программа промышленной фирмы
  • Маркетинговая политика
  • Анализ рыночных возможностей
  • Маркетинг — машиностроение
  • Маркетинговий план промышленной фирмы
  • Товарная политика предприятия: сущность и формирование на основе маркетинга
  • Товарная политика предприятия
  • Товарная политика предприятия
Cгенерировано за 0.165494 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...