Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Основні напрямки маркетингових досліджень» (ID:54527)

| Размер: 20 кб. | Объем: 18 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание1. Загальна характеристика методу збору даних3
2. Основні напрямки маркетингових досліджень5
Література18
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураАренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации.  СПб.: Изд-во  СПбУЭФ, 1996.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология.  М.: Финпресс, 1998.
Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М.: Международные отношения, 1991.
Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. СПб.: Союз, 1997.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998.
Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Учеб. пос. — 2-е изд., перераб. и доп. — Днепропетровск: Издательство ДУЭП, 2002.
Родин В.Г. Основы маркетинга. -М: 1992
Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. -М: Финансы и статистика, 1991
Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред­них предприятий. М.: Республика, 1995.
Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия.- М: Финансы и Статистика, 1996.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Основні напрямки маркетингових досліджень»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Маркетинг
  • Маркетингові дослідження ринку фінансових послуг країни
  • Специфіка маркетингових досліджень на споживчому та промислових ринках
  • Маркетинг
  • Сутність і значення маркетингових досліджень
  • Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів
  • Теоретичні аспекти маркетингових досліджень в управлінні ЗМІ
  • Організація та проведення маркетингових досліджень підприємством
  • Маркетингові дослідження при розробці нових товарів
  • Організація та проведення маркетингового дослідження напрямків вдосконалення асортименту туристичного підприємства
  • Маркетингові дослідження цінової стратегії підприємства
Cгенерировано за 0.139348 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...