Вступ 3
Розділ 1. Роль інформації для маркетингових досліджень 4
Розділ 2. Системамаркетинговоїінформації. 6
Розділ 3. Ознаки і класифікація маркетинговоїінформації. 11
Висновки 16
Література 17
Зміст
Вступ 3
Розділ 1 Планування та проведення маркетингових досліджень 4
1.1 Поняття проведення досліджень в маркетингу 4
1.2 Роль інформації для маркетингових досліджень 7
1.3 Система аналізу маркетинговоїінформації 11
Розділ 2 Аналіз проведення маркетингових досліджень споживачів 13
2.1 Схема маркетингового дослідження 13
2.2 Представлення результатів дослідження 18
2.3 Проведення маркетингових досліджень на підприємстві 20
Розділ 3 Обробка маркетинговоїінформації 30
3.1 Збір інформації у маркетингових дослідженнях 30
3.2 Концепція системи маркетинговоїінформації 32
3.3 Пропозиції по удосконаленню діяльності підприємств 35
Висновок 37
Використана література 38
ЗМІСТ
1. Мотивація як функція менеджменту 3
2. Сутність і види маркетинговоїінформації. Маркетингова інформаційна система. 8
3. Порядок реєстрації нового підприємства 16
Список використаної літератури 20
Реферат 4
Вступ 5
Розділ 1 Аналіз макро- та мікромаркетингового середовища 8
1.1 Спільне підприємництво як фактор макросередовища 8
1.2 Спільне підприємство, особливості його діяльності 11
1.3 Характеристика СП «Міяфа ЛТД» 16
Розділ 2 Планування та проведення маркетингових досліджень 27
2.1 Загальні поняття маркетингу 27
2.2 Маркетингові дослідження ринку 29
2.3 Значення прямого маркетингу у дослідженнях 42
Розділ 3 Статистична обробка маркетинговоїінформації 52
3.1 Маркетингова інформаційна система 52
3.2 Система внутрішньої і зовнішньої маркетинговоїінформації 55
Розділ 4 Розробка товару підприємства 58
4.1 Загальна характеристика товару 58
4.2 Схема маркетингового обстеження 61
Розділ 5 Оцінка експортно-імпортних можливостей товару 65
5.1 Особливості маркетингової діяльності на міжнародному ринку 65
5.2 Дослідницька програма підприємства 68
Розділ 6 Оцінка збуту і розподілу товару 75
6.1 Організація збуту товару 75
6.2 Розробка плану збуту продукції підприємства 78
Розділ 7 Стратегія просування товару 90
7.1 Визначеня попиту на послуги підприємства 90
7.2 Стратегії просування послуги 91
Розділ 8 Економічне обґрунтування роботи 97
8.1 Стратегія прямого маркетингу 97
8.2 Бюджет маркетингу підприємства 100
Висновок 104
Використана література 106
Додаток 110
Вступ 3
1. Система збору даних в маркетинговій інформаційній системі 4
2. Система обробки даних в маркетинговій інформаційній системі 14
3. Система маркетингових досліджень в маркетинговій інформаційній системі 17
4. Система уніфікованої маркетинговоїінформації в маркетинговій інформаційній системі 22
Висновок 24
Список літератури 26
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи проведення маркетингових досліджень та збору інформації 5
1.1 Маркетингові дослідження, зміст та основні завдання 5
1.2 Джерела та методи збору маркетинговоїінформації 10
Розділ 2 Аналіз діяльності підприємства ВАТ "Ромашка" 17
2.1. Проведення аналізу факторів мікромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 17
2.2 Проведення аналізу факторів макромаркетингового середовища функціонування ВАТ "Ромашка" на українському ринку. 23
2.3. Проведення SWOT – аналізу діяльності ВАТ "Ромашка". 30
Розділ 3. Шляхи активізації роботи підприємства по збору та аналізу маркетинговоїінформації. 35
3.1 Розробка методів збору первинної та вторинної інформації на ВАТ "Ромашка" 35
3.2 Аналіз результатів збору інформації. 40
Висновок 43
Література 45
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕНЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства 6
1.2. Маркетингові дослідження як ефективний засіб інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства 8
ІІ. АНАЛІЗ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПРИКЛАДІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА „ВЕНЕЯ” 12
2.1. Загальна характеристика тур фірми „Венея” 12
2.2. Аналіз інформаційного забезпечення маркетингової діяльності тур фірми «Венея» 16
ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 27
ВИСНОВКИ 32
Список використаної літератури 34
Об’єкт даної роботи - тур оператор, що здійснює свою господарську діяльність в м. Києві.
Мета роботи – дослідити та проаналізувати сутність та значення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності туристичного підприємства на практиці та запропонувати можливі заходи вдосконалення системи інформаційного забезпечення маркетингу для ефективної діяльності та конкурентноздатності підприємства.
Під час роботи було опрацьовано велика кількість джерел, що містить інформацію щодо значення інформації для маркетингової діяльності туристичного підприємства, методики її збору та аналізу, їх сутність, організаційні моменти та етапи проведення. Так, вичерпну інформацію містять праці Ю.Б. Забалдіної у „Маркетинг туристичного підприємства”, Голубкова Е.П. „Маркетинговые исследования: теория, методология и практика”, Броннікової Т.С., Чернявського А.Г. «Маркетинг», Мотишиної М. С. „Методы и модели маркетинговых исследований”
1. Система маркетингових досліджень та маркетинговоїінформації.
2. Поняття товару. Основні види класифікації товарів, вимоги до товару. Позиціонування товару серед аналогів.
Практика
Список використаної літератури
ВСТУП……………………………………………………………………………....3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ…………………………………………………………………...5
1.1. Сутність, принципи, методи, концепції маркетингової
діяльності на підприємстві……………………………………………....5
1.2. Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності…………….….9
РОЗДІЛ 2. СТАН МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА
ТОВ „КОМПАНІЯ „ІНТЕР-ПОЛІГРАФ”………………………………………...13
2.1. Характеристика підприємства і показники діяльності………….……13
2.2. Загальна характеристика діяльності маркетингової служби……..…..18
2.3. Показники маркетингової діяльності і їх оцінка на підприємстві..….21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ……………………………………………..30
ВИСНОВКИ………………………………………………………………………...36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...…38
ДОДАТКИ
Cгенерировано за 0.146870 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.