Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова политика» (ID:54514)

| Размер: 1721 кб. | Объем: 34 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП3
1. МАРКЕТИНГОВА ТОВАРНА ПОЛІТИКА.3
1.1. Характеристика товару.3
1.2. Місто товару у класифікаторі6
1.3. Розробка товару.7
1.4. Життєві цикл товару.8
1.5. Конкурентоспроможність продукції. 9
2. МАРКЕТИНГОВА ЦІНОВА ПОЛІТИКА. 12
2.1 Вибір типу ринка.12
2.2. Розрахунок базової ціни.13
2.3. Визначення попиту.14
Корисність товару та її властивості15
2.4. Оцінка витрат виробництва.15
2.5. Аналіз цін і товарів конкурентів.16
2.6. Вибір метода ціноутворення.17
3. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА КОМУНІКАЦІЇ.18
3.1. Рекламна діяльність.18
3.2. Методи стимулювання продажів.19
4. MAРKETИНГОВА ПОЛІТИКА РОЗПОДІЛУ.21
4.1. Канали збуту.21
4.2.Рішення про структуру каналу.23
4.3 Рішення відносно керування каналу. 23
Форма продукту24
Колір24
Матеріал продукту25
4.4. Рішення відносно проблем товароруху. 27
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ32
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ34
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураБагиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для ВУЗов- М: ОАО Изд-во “Экономика”. 1999.- с. 703.
Голубков Г.Л. Маркетинговые исследования: теория, практика, методология.- М: Изд-во “Финпресс”. 1998.-с. 416.
Кардаш В. Я. Маркетингова товарна політика: Підручник. — К.: КНЕУ, 2001.—240с.
Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ.- М, СПб, К: Издат. Дом “Вильямс”, 1998.- с.1056.
Крофт М. Дж. Сегментирование рынка. – СПб.: Питер, 2001
Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. СПб: ПитерКом, 1999.- с.896.
Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. СПб: Наука. 1996.
Маркетинг: Учебник/ Под ред. А. Н. Романова. – М: Банки и биржи, Юнити, 1996. –с.560.
Никишкин В.В., Гурова И.В. Роль маркетинговых исследований в разработке стратегии выведения нового продукта на рынок. Маркетинг в России и за грнежом. №4, 1999.- с.78-91.
Попов Е.В., Попова Л.Н. Искусство маркетинга. Екатеринбург: Терминал Плюс. 1997.
Попов Е.В. Теория маркетингового исследования. Екатеринбург: Изд-во УГТУ. 1998. 200с.
Спрос: анализ и управление. Учебное пособие. Ильенкова Н.Д. под редакцией Беляевского, М.: “Финансы и статистика”, 1997
Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. М.: Экономика. 1993.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова политика»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Анализ рыночных возможностей
  • Маркетингова інформація і дослідження
  • Европейский Союз
  • "Маркетинговая политика фирмы"
  • "Маркетинговая политика фирмы"
  • ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ ПОЛИТИКА НА РЫНКЕ РЕГУЛИРОВАНИЯ ЦЕНЫ, ДОТАЦИЙ, КВОТ, ПОШЛИН, НАЛОГОВ И СУБСИДИЙ
  • ПРАВИТЕЛЬСТВЕННАЯ ПОЛИТИКА НА РЫНКЕ РЕГУЛИРОВАНИЯ ЦЕНЫ, ДОТАЦИЙ, КВОТ, ПОШЛИН, НАЛОГОВ И СУБСИДИЙ
  • Застосування принципів та інструментів маркетингу на базовому підприємстві
  • Способы, методы и инструменты государственного регулирования
  • Способы, методы и инструменты государственного регулирования
  • Финансовая политика и финансовое право
Cгенерировано за 0.127919 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...