Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Принципи, цілі, функції та суб»єкти маркетингу» (ID:54503)

| Размер: 34 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание1. Принципи, цілі, функції та суб’єкти маркетингу3
2. Придбання товару на ринку9
Завдання №15.13
Література15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВачевський М. В. Долішній М. І., Скотний В. Г. Маркетинг для менеджера. — Стрий, «Просвіта», 1993, стор. 17-27.
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика. — К. Вища школа, 1994, стор. 13-17, 114-130, 297-310.
Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. — Київ: Лібра, 2002.
Погорєлов К.М. Маркетинг: Підручник. – К., 2000.
Основи маркетингової діяльності. – Харків, 2001.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Принципи, цілі, функції та суб»єкти маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Сутність маркетингової діяльності
  • Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом
  • Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності
  • Банківський маркетинг
  • ІНФОРМАЦІЙНА ПІДСИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Типи ринків у сучасних економічних системах
Cгенерировано за 0.121211 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...