Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Принципи, цілі, функції та суб»єкти маркетингу» (ID:54503)

| Размер: 34 кб. | Объем: 15 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание1. Принципи, цілі, функції та суб’єкти маркетингу3
2. Придбання товару на ринку9
Завдання №15.13
Література15
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВачевський М. В. Долішній М. І., Скотний В. Г. Маркетинг для менеджера. — Стрий, «Просвіта», 1993, стор. 17-27.
Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика. — К. Вища школа, 1994, стор. 13-17, 114-130, 297-310.
Гаркавенко С.С. Маркетинг. Підручник. — Київ: Лібра, 2002.
Погорєлов К.М. Маркетинг: Підручник. – К., 2000.
Основи маркетингової діяльності. – Харків, 2001.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Принципи, цілі, функції та суб»єкти маркетингу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Сутність маркетингової діяльності
  • Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом
  • Маркетинг - Основний напрямок господарської діяльності підприємства
  • СУТЬ МАРКЕТИНГУ В ГОТЕЛЬНОМУ, КУРОРТНОМУ ТА ТУРИСТИЧНОМУ СЕРВІСІ
  • Концепції виробничого і соціального маркетингу в сучасних умовах
  • Еволюція концепції маркетингу
  • Контрольна робота з основ маркетингу та підприємницької діяльності
  • Банківський маркетинг
  • ІНФОРМАЦІЙНА ПІДСИСТЕМА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
  • Типи ринків у сучасних економічних системах
Cгенерировано за 0.153160 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів