Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Комунікації» (ID:54428)

| Размер: 1499 кб. | Объем: 39 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеРозділ 1. Теоретичні підходи к організації комунікаційних процесів – 1
1.1Сутність поняття “комунікації”, види і групи — 1
1.2. Комунікативний процес: його складові та інструменти аналізу — 15
1.3. Ефективність комунікаційних процесів - 27
Список використаної літератури – 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураАктуальні проблеми вивчення мови та мовлення, міжособової та культурної комунікації: міжвуз. зб. наук. праць . – Харків. - 1996.
Альбин К. Рекламная коммуникация// Реферативный журнал «Социология». – 2000. - № 3. – с.65-73.
Арнхейм Р. Новые очерки по психологии искусства. – М.: Прометей. - 1994.
Барт Р. Избранные труды. Семиотика. Поэтика. – М. - 1989.
Барт Р. Основы семантики / Структурализм: «за» и «против». – М. 1975.
Бодрийяр Ж. Система вещей. – М. – 1999.
Ботанова К. Дискурс телереклами, або змінимо життя на краще // Сучасність. – 1999. – №2. - с.140-160.
Веркман К. Товарные знаки: создание, психология, восприятие. М.: Прогресс. - 1986.
Грошев И.В. Гендерная невербальная коммуникация в рекламе // Социс. – 1999. - №4. - с. 71-77.
Грошев И.В. Гендерные различия восприятия рекламы // Вестник МГУ. сер.10 (журналистика). – 1999. - №2. - с. 52-57.
Данилова А.Г. Особенности восприятия телевизионной рекламы в различных культурных традициях // Психологический журнал. – 2000. - №4. - с. 32-42.
Зверинцев А.Б. Комуникационныйменеджмент. Спб.: Изд-во Буковского. -1995.
Землянова Л.М. Современная зарубежная коммуникативистика. – М. – 1999.
Иванов В. Солярные мифы // Мифы народов мира. – М. – 1988. – Т.2.
Кузін Ф.А. Культура ділового спілкування. Практичний посібник. К.: Вісь-89. - 1998.
Кармин А.С. Основы культурологии. - СПб. - 1997.
Кунтц М. Новые уровни в старом бизнесе // Business Week. – 1996. - №6. – с.37 – 51.
Легейда Е. Почему я люблю «Провансаль»? // Маркетинг и реклама. – 1999. - №2. - с.22-37.
Лосев А.Ф. О бесконечной смысловой валентности языкового знака // Известия АН СССР, серия литеературы и язык. – 1977. – т.36.
Лук’янець Т.У. Рекламний менеджмент. – К. – 1998.
Левинсон А. Заметки по социологии и антропологии рекламы // Новое литературное обозрение. – 1996. - №22. – с.105-132.
Морозова И. Рекламный сталкер. - М.: Гелла-принт. – 2002.- 272с.
Новиков А.А. Метафизика рекламы: восстание вещей // Журналист. – 1999. - №3-4. – с.38-40.
Новиков А.П. Значение эстетического знака // Филологические науки. – 1995. - №5.
Петров М.К. Язык, знак, культура. – М. – 1991.
Почепцов Г.Г. Коммуникативные технологии XX века. – М. – К. – 1999.
Почепцов Г.Г. Теорія комунікації. – К. – 1996.
Козелецкий Ю. Психологическая теория решений. – М.: Прогресс, 1979. – 504с.
Кузьмін О.Є. , Мельник О.Г. Основи менеджменту: Підручник. – К.: Академвидав, 2003. – 416с.
Курочкин А.С. Организация управления предприятием. – К.: МКА, 1996. – 184с.
Ладанов И.Д. Практический менеджмент. В 3-х т. – М.: Дело. – 1992.
Лозниця В.С. Психологія менеджменту: Навч.посібник.– К.: КНЕУ, 1997. – 248с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Комунікації»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Види комунікацій
  • Види комунікацій
  • Процес комунікації та ефективного управління
  • Семіотичні моделі комунікації
  • Масова комунікація як вид міжособистісного спілкування
  • Комунікації у менеджменті
  • Контрольна з менеджменту
  • Контрольна робота з основ паблік рилейшнз
  • mass media і маніпуляція суспільної думкою
  • Моделювання комунікативного процесу
  • Сутність комунікації. Комунікативний процес, його елементи та етапи
Cгенерировано за 0.110636 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...