Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Оцінка ролі інтернет в процесі продажу» (ID:54407)

| Размер: 1575 кб. | Объем: 44 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП2
1.ОЦІНКА РОЛІ ІНТЕРНЕТ У ПРОЦЕСІ ПРОДАЖУ3
1.1. Продаж в категоріях теорії маркетингу3
1.2. Розвиток Інтернет як каналу прямих продажів13
1.3. Інтерактивний маркетинг і електронна торгівля20
2 МЕТОДОЛОГІЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ В ІНТЕРНЕТ28
3 ДОСЛІДЖЕННЯ ТОРГОВИХ ІНТЕРНЕТ-СИСТЕМ НА РИНКУ МЕТАЛІВ36
Загальносвітовий36
ВИСНОВОК41
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ43
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПромисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. / Під ред. Старостиної А.О. – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с. Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: теория и практика. Учебное пособие. – СПб.: Издательство СПБУЭФ, 1998. – 196 с. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – 336 с. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. / Пер. с англ. под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2001. – 752 с. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг.Теория и 86 ситкаций: Учеб. Пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 519 с. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688 с. Мамыкин А.А. Стратегия и тактика маркетинга в Интернет // Маркетинг в России и за рубежом. — 2000. — №2. – С.61-66. Teylor Nelson Sofres Interactive, 2002, http:// www.tnsofres.com /ger2002/keycountry/images/fullsize/Ukrane Потоцький О.К., Скабовська Ю.Р. Е-коммерція в Україні. // Маркетинг в Україні. – 2001. - №4. – С.8-10. Рублёвская Ю.В., Попов Е.В. Моделирование бизнеса в Интернет-среде // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №2. – С.21-28. Соколова А.Н., Геращенко Н.И. Электронная коммерция: мировой и российский опыт. – М.: Открытые системы, 2000. – 224 с. Новомлинский Н. Интернет-стратегии каждый выбирает по себе.// Business Online http:// www.bison.ru E-commerce, 2000, http:// www.e-commerce.ru Центр развития Интернет-бизнеса http:// www.e-management.ru Бушуева Л.И. Роль Итернет-услуг в практической маркетинговой деятельности // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №4. – С.67-82. Благун І.С., Баран Р.Я. Маркетинг розвитку електронного бізнесу// Маркетинг в Україні. – 2002. - №2. – С.31-33. Рублевская Ю.В., Рублевский Р.В., Попов Е.В. Стратегия развития отраслевых Интернет-ресурсов. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - №2. – С.23-40. Холмлгоров В. Интернет-маркетинг. Краткий курс. – СПб.: 2001. – 208 с. Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : Навч. Посібник. –К.: КНЕУ, 1999. – 328с. Business2business // http:// www.business2business.ru Грищенко С. Металлургия Украины на пороге третьего тысячелетия // Обзор украинского рынка. – 2003. - №3. - С.81-84.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Оцінка ролі інтернет в процесі продажу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оптовий продаж товарів через Інтернет
  • Інтернет технології у професійній роботі менеджера
  • Глобальна інформаційна система Інтернет
  • Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності
  • "Доступ до ресурсів „Інтернет"" як інформаційний сервіс"
  • Склад Інтернет
  • Склад Інтернет
  • Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз
  • Маркетингова діяльність у мережі Інтернет
  • Організація пошуку міжнародної інформації у мережі Інтернет
Cгенерировано за 0.148356 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...