Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Оцінка ролі інтернет в процесі продажу» (ID:54407)

| Размер: 1575 кб. | Объем: 44 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП2
1.ОЦІНКА РОЛІ ІНТЕРНЕТ У ПРОЦЕСІ ПРОДАЖУ3
1.1. Продаж в категоріях теорії маркетингу3
1.2. Розвиток Інтернет як каналу прямих продажів13
1.3. Інтерактивний маркетинг і електронна торгівля20
2 МЕТОДОЛОГІЯ ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОДАЖУ В ІНТЕРНЕТ28
3 ДОСЛІДЖЕННЯ ТОРГОВИХ ІНТЕРНЕТ-СИСТЕМ НА РИНКУ МЕТАЛІВ36
Загальносвітовий36
ВИСНОВОК41
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ43
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураПромисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації. Підручник. / Під ред. Старостиної А.О. – К.: «Іван Федоров», 1997. – 400 с. Юлдашева О.У. Промышленный маркетинг: теория и практика. Учебное пособие. – СПб.: Издательство СПБУЭФ, 1998. – 196 с. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. – М.: Издательство «Финпресс», 1999. – 656 с. Армстронг Г., Котлер Ф. Маркетинг. Загальний курс, 5-те видання.: Пер з англ.: Уч. пос. – М.: Видавничий дім «Вільямс», 2001. – 608 с. Крикавський Є.В., Чухрай Н.І. Промисловий маркетинг: Підручник. – Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001. – 336 с. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. / Пер. с англ. под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. – СПб.: Питер, 2001. – 752 с. Крылова Г.Д., Соколова М.И. Маркетинг.Теория и 86 ситкаций: Учеб. Пособие для вузов. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 1999. – 519 с. Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2000. – 688 с. Мамыкин А.А. Стратегия и тактика маркетинга в Интернет // Маркетинг в России и за рубежом. — 2000. — №2. – С.61-66. Teylor Nelson Sofres Interactive, 2002, http:// www.tnsofres.com /ger2002/keycountry/images/fullsize/Ukrane Потоцький О.К., Скабовська Ю.Р. Е-коммерція в Україні. // Маркетинг в Україні. – 2001. - №4. – С.8-10. Рублёвская Ю.В., Попов Е.В. Моделирование бизнеса в Интернет-среде // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. – №2. – С.21-28. Соколова А.Н., Геращенко Н.И. Электронная коммерция: мировой и российский опыт. – М.: Открытые системы, 2000. – 224 с. Новомлинский Н. Интернет-стратегии каждый выбирает по себе.// Business Online http:// www.bison.ru E-commerce, 2000, http:// www.e-commerce.ru Центр развития Интернет-бизнеса http:// www.e-management.ru Бушуева Л.И. Роль Итернет-услуг в практической маркетинговой деятельности // Маркетинг в России и за рубежом. — 2001. — №4. – С.67-82. Благун І.С., Баран Р.Я. Маркетинг розвитку електронного бізнесу// Маркетинг в Україні. – 2002. - №2. – С.31-33. Рублевская Ю.В., Рублевский Р.В., Попов Е.В. Стратегия развития отраслевых Интернет-ресурсов. // Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. - №2. – С.23-40. Холмлгоров В. Интернет-маркетинг. Краткий курс. – СПб.: 2001. – 208 с. Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С. Інформаційні системи і технології в маркетингу : Навч. Посібник. –К.: КНЕУ, 1999. – 328с. Business2business // http:// www.business2business.ru Грищенко С. Металлургия Украины на пороге третьего тысячелетия // Обзор украинского рынка. – 2003. - №3. - С.81-84.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Оцінка ролі інтернет в процесі продажу»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Оптовий продаж товарів через Інтернет
  • Інтернет технології у професійній роботі менеджера
  • Глобальна інформаційна система Інтернет
  • Використання Інтернет-технологій в науковій діяльності
  • "Доступ до ресурсів „Інтернет"" як інформаційний сервіс"
  • Склад Інтернет
  • Склад Інтернет
  • Інтернет та його вплив на паблік рілейшнз
  • Маркетингова діяльність у мережі Інтернет
  • Організація пошуку міжнародної інформації у мережі Інтернет
Cгенерировано за 0.131011 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів