|
-
РОЗВІТОК МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
Оглавлення
Введення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
1. Економічні основи розвітку підприємництва в Україні . . . . . . . . . . 1.1 Становлення підприємництва в сучасних умовах . . . . . . . . . . . . . 46
2. Малий та середній бізнес в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1. Загальні основи індивідуального дрібного підприємництва . . . 2.2. Малі на середні підприємства: суть, система організації та принципи діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9910
3. Розвиток , труднощі та перспективи становлення малого та середнього бізнесу в Україні в 90-ті роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.1 3.1. Розвиток малого та середнього підприємництва в Україні . . . .3.2. Фактори, що визначають розвиток малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.2 3.3. Юридичне забезпечення розвитку та підтримки малого та середнього підприємництва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4. Труднощі становлення малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1313151719
4. Напрямки розвитку малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . 4.1. Організаційні заходи сприяння малого та середнього бізнесу . . 4.2. Напрямки державної підтримки малого та середнього бізнесу . 222226
Загальні висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
-
РОЗВІТОК МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ
Оглавлення
Введення . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
1. Економічні основи розвітку підприємництва в Україні . . . . . . . . . . 1.1 Становлення підприємництва в сучасних умовах . . . . . . . . . . . . . 46
2. Малий та середній бізнес в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1. Загальні основи індивідуального дрібного підприємництва . . . 2.2. Малі на середні підприємства: суть, система організації та принципи діяльності . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9910
3. Розвиток , труднощі та перспективи становлення малого та середнього бізнесу в Україні в 90-ті роки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.1 3.1. Розвиток малого та середнього підприємництва в Україні . . . .3.2. Фактори, що визначають розвиток малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.2 3.3. Юридичне забезпечення розвитку та підтримки малого та середнього підприємництва . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .3.4. Труднощі становлення малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1313151719
4. Напрямки розвитку малого та середнього бізнесу в Україні . . . . . . . 4.1. Організаційні заходи сприяння малого та середнього бізнесу . . 4.2. Напрямки державної підтримки малого та середнього бізнесу . 222226
Загальні висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 29
Література . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 31
-
Банківське обслуговування малого та середнього бізнесу + РЕФЕРАТ+ДОПОВІДЬ
Вступ 3 Розділ 1. Необхідність малого та середнього бізнесу та специфіка банківського обслуговування 5 1.1. Специфіка розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 5 1.2. Джерела фінансування малого та середнього бізнесу 20 1.3. Особливості банківського обслуговування малого та середнього бізнесу 27 Розділ 2. Аналіз кредитоспроможності позичальників – малих підприємств та ТОВ на прикладі підприємств-позичальників ЗАТ “Мікрофінансовий банк” 37 2.1. Умови та порядок надання кредитів під реалізацію приватного бізнесу 37 2.2. Проведення оцінки фінансового становища та кредитоспроможність позичальника-малого підприємства 49 2.3. Процес надання кредитів під реалізацію проектів приватними підприємствами та їх погашення 60 Розділ 3. Перспективи кредитування і обслуговування малого та середнього бізнесу в Україні 68 3.1. Перспективи кредитування малого та середнього бізнесу в Україні 68 3.2. Перспективи розвитку обслуговування малого та середнього бізнесу через комерційні банки 84 Висновки 91 Додатки 95 Список літератури 99
-
Особливості розвитку малого й середнього бізнесу в Україні
Вступ 3
1. Сутність та економічна природа малого бізнесу 5
2. Аналіз сучасного стану розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 12
2.1. Етапи розвитку та сучасний стан малого підприємництва в Україні 12
2.2. Порівняння розвитку малого підприємництва у країнах ЄС та в Україні 14
3. Проблеми та перспективи розвитку малого і середнього бізнесу в Україні 19
3.1. Негативні тенденції розвитку малого підприємництва в Україні 19
3.2. Державна підтримка малого та середнього бізнесу в Україні 21
3.3. Шляхи активізації підприємництва в Україні 25
Висновки 30
Список використаної літератури 33
Додатки 35-42
-
Вплив міжнародного кредитування на розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
Вступ 4
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7
1.1. Поняття та необхідність міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 7
1.2. Основні форми міжнародного фінансування та кредитування підприємницьких структур 19
1.3. Зарубіжний досвід кредитування малого і середнього бізнесу 34
Розділ 2. Механізм реалізації міжнародних кредитних відносин у сфері малого і середнього бізнесу в Україні 43
2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 43
2.2. Характеристика основних форм та напрямків міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 51
2.3. Нормативно-правове регулювання іноземного кредитування в Україні 63
Розділ 3. Перспективи кредитування малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 82
3.1. Пріоритетні напрямки міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 82
3.2. Моделі міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 89
Висновки 118
Література 124
Додаток А. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в окремих країнах 130
Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку малих підприємств в Україні 131
Додаток В. Форми фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 135
Додаток Г. Основні способи міжнародного фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 136
Додаток Д. Динаміка міжнародної інвестиційної позиції України в 2001-2004 рр. 137
Додаток Е. Прямі інвестиції зарубіжних країн в економіку України за видами економічної діяльності в 2003-2004 рр.1 139
-
Вплив міжнародного кредитування на розвиток малого та середнього бізнесу в Україні
Вступ 5
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади дослідження міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 9
1.1. Поняття та необхідність міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу 9
1.2. Основні форми міжнародного фінансування та кредитування підприємницьких структур 21
1.3. Зарубіжний досвід кредитування малого і середнього бізнесу 36
Висновки до 1 розділу 44
Розділ 2. Механізм реалізації міжнародних кредитних відносин у сфері малого і середнього бізнесу в Україні 47
2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 47
2.2. Характеристика основних форм та напрямків міжнародного кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 55
2.3. Нормативно-правове регулювання іноземного кредитування в Україні 67
Висновки до 2 розділу 85
Розділ 3. Перспективи кредитування малого і середнього бізнесу в умовах глобалізації 89
3.1. Пріоритетні напрямки міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 89
3.2. Моделі міжнародного фінансування та кредитування малого і середнього бізнесу в Україні 96
Висновки до 3 розділу 124
Висновки 127
Література 133
Додатки 145
Додаток А. Стан розвитку малого та середнього підприємництва в окремих країнах 145
Додаток Б. Статистичні дані щодо розвитку малих підприємств в Україні 146
Додаток В. Форми фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 150
Додаток Г. Основні способи міжнародного фінансування та кредитування малих та середніх підприємств 151
Додаток Д. Динаміка міжнародної інвестиційної позиції України в 2001-2004 рр. 152
Додаток Е. Прямі інвестиції зарубіжних країн в економіку України за видами економічної діяльності в 2003-2004 рр.1 154
-
Становлення малого та середнього бізнесу України
ЗМІСТ
Вступ 4
Розділ 1. Особливості становлення малого та середнього бізнесу в Україні 6
1.1.Сутність підприємницької діяльності та її принципи 6
1.2.Види підприємницької діяльності та її правове забезпечення в Україні 9
1.3.Переваги і недоліки малого та середнього бізнесу в Україні 15
Розділ 2. Дослідження динаміки змін у розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19
2.1. Сучасний стан розвитку малого та середнього бізнесу в Україні 19
2.2.Світовий розвиток підприємницької діяльності та місце в ньому України 20
2.3.Аналіз підприємницької діяльності в Україні за період 1991-2003 рр. 23
Розділ 3. Державне регулювання підприємницької діяльності 28
Висновки 34
Список використаної літератури 36
-
Розробка стратегічного плану маркетингу компанії
ВСТУП4
Розділ 1. Розробка стратегічного плану маркетингу компанії6
1.1. Обґрунтування стратегічних орієнтирів6
1.2. Аналіз маркетингових можливостей компанії7
1.2.1 Тенденції розвитку ринку7
1.2.2. Споживачі12
1.2.3 Чинники зовнішнього середовища14
1.2.4 Swot – аналіз16
1.2.5 Конкурентоспроможність компанії19
1.3. Формулювання стратегії25
Розділ 2. Розробка операційного плану маркетингу для товару компанії30
Висновки44
Перелік посилань47
ДОДАТКИ48
-
Державна підтримка малого бізнесу
Вступ 3
1. Основними напрямками державної підтримки малого та середнього підприємництва в Україні 4
2. Створення інфраструктури фінансово-кредитної підтримки малого та середнього бізнесу 10
Висновок 16
Список використаної літератури 18
-
Фактори розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні
Вступ 3
1. Розвиток малого і середнього інноваційного бізнесу в Україні в 90-ті роки ХХ сторіччя 4
1.1 Етапи формуванні державної політики щодо малого і середнього бізнесу вУкраїні 4
1.2 Організації, що сприяють розвитку інноваційного бізнесу в Україні і його нормативній базі 6
2. Інноваційна політика – одна з найбільш важливих функцій держави 10
2.1 Впровадження державних науково-технічних програм 10
2.2 Характерні ознаки малого інноваційного бізнесу 16
2.3 Проблеми в галузі малого інноваційного бізнесу 18
3. Фактори, що сприяють розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 20
3.1 Інтелектуальний потенціал – найперша складова малого інноваційного бізнесу 20
3.2 Сприятливі кредитно-фінансові механізми в Україні – гарант стабільного фінансування інноваційної діяльності 22
3.3 Від запозичення до конкурентності 23
3.4 Інновації – справа комерційна 25
3.5 Розробка і координація інноваційної стратегії в Україні, представлені законодавчими матеріалами 28
3.6 Головний принцип взаємовідносин між бізнесом і наукою 30
3.7 Науково-прогнозний маркетинг, як ще один з факторів розвитку малого інноваційного бізнесу в Україні 31
Висновки 34
Література 38.
-
ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ВСТУП 3
ГЛАВА 1. ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.1 ПОНЯТТЯ, ФОРМИ І ТИПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 6
1.2 ОРГАНІЗАЦІЙНО - ПРАВОВІ ОСНОВИ ТА ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 14
1.3 ОРГАНІЗАЦІЙНА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВА 20
1.4. ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ 22
ГЛАВА 2. ТЕХНОЛОГІЯ СТВОРЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 28
2.1.АНАЛІЗ РИНКОВИХ УМОВ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ 28
2.2. СТРУКТУРА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА ТА ВИМОГИ ДО ЙОГО ОБҐРУНТУВАННЯ 38
2.3. ФОРМУВАННЯ ТА РЕЄСТРАЦІЯ ПРАВОВИХ ДОКУМЕНТІВ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА 41
ГЛАВА 3. ОБҐРУНТУВАННЯ БІЗНЕС – ПЛАНУ ФОРМУВАННЯ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА 52
3.1. МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ Й ВИРІШЕННЯ МІСІЇ ТА ОСНОВНИХ ЗАВДАНЬ З НАПРЯМКІВ ДІЯЛЬНОСТІ І УСТАНОВЧИХ ДОКУМЕНТІВ ПІДПРИЄМСТВА 52
3.2. ФОРМУВАННЯ РОЗДІЛІВ БІЗНЕС-ПЛАНУ ТА ЇХ ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ 58
3.3. ОЦІНКА ОЧІКУЄМИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 63
ВИСНОВОК 70
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 75
ДОДАТКИ 77
Cгенерировано за 0.145179 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|