Вступ 3
1. Значення АРМбухгалтера на підприємстві 4
2. Методи і шляхи впровадження АРМбухгалтера на підприємстві 9
Висновки 14
Список використаної літератури 15
ВСТУП 3
Розділ 1. Міжнародні тенденції у розвитку бухгалтерської професії 5
Розділ 2. Вимоги до якісної підготовки бухгалтера 11
Розділ 3. Сертифікація бухгалтерів 15
Розділ 4. Автоматизація робочого місця бухгалтера 22
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 32
1 Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності 3
2 Посадова інструкція головного бухгалтера підприємства 7
3 Розробка професіограми головного бухгалтера підприємства 14
Використана література 20
1 Конкурентоспроможність підприємства, роль кадрів у забезпеченні її стабільності 3
2 Посадова інструкція головного бухгалтера підприємства 7
3 Розробка професіограми головного бухгалтера підприємства 14
Використана література 20
1. Облік матеріальних витрат для виготовлення продукції на ТОВ «Екосвіт». 2 Посадова інструкція головного бухгалтера 10 2. Ревізія і контроль роботи бухгалтера на ТОВ «Екосвіт». 16 3. Бухгалтерська фінансова звітність (поточна, річна). 20 4. Аналіз фінансового стану ТОВ «Екосвіт». 33 Список використаних джерел 41
1. Что входит в обязанности бухгалтера, главного бухгалтера? 3
2. Что такое нелегальная «конвертация денег», теневой «конвертационный центр»? 7
3. Какие Вы знаете нарушения в сфере налогообложения? 8
4. Что такое «единый налог»? 13
5. Какие Вы знаете ставки НДС? 15
6. Что нужно делать, если неожиданно пришли из Отдела по борьбе с экономическими преступлениями (ОБЭП) или налоговой милиции? 16
7. Что такое аудиторская проверка и для чего нужен аудит? 17
8. Назовите сроки и периодичность подачи отчетов в налоговую инспекцию (декларация НДС, декларация о прибыли, форма 1ДФ), в фонды социального страхования, Пенсионный фонд, Центр занятости населения. 23
9. Что такое «Клиент-банк»? 23
10. Вы приняты на работу главным бухгалтером. У Вас есть 2 бухгалтера в подчинении. Опишите, как Вы распределите работу бухгалтерии между всеми сотрудниками. 25
Список використаної літератури. 31
ВСТУП 3
1. Функції бухгалтерів-аналітиків та розподіл 5
обов'язків в бухгалтерії. 5
1.1. Роль бухгалтера-аналітика на підприємстві. 5
1.2. Функції бухгалтера-аналітика. 6
1.3. Розподіл обов 'язків бухгалтерії. 11
2. Професійна етика бухгалтерів-аналітиків. 12
2.1. Основні принципи. 12
2.2. Підхід, заснований на моделі. 20
2.3. Загрози і запобіжні заходи. 21
2.4. Етичні конфлікти та їх вирішення. 27
3. Огляд функцій Комітету з питань етики та процесу встановлення стандартів. 32
ВИСНОВКИ 36
Список літератури 38
1.Побудова структури облікового апарату 9
1.1 Призначення та функції бухгалтера 9
1.2 Принципи та форми побудови структури облікового апарату 10
1.3 Організаційно-економічна характеристика досліджувального підприємства 23
2.Організаційна сруктура бухгалтерії. 26
2.1 Кваліікаційні та етичні вимоги до працівників обліку. 26
2.2 Регламентація обов язків працівників обліку. 27
2.3 Посадові інструкцій бухгалтера. 37
2.4 Порядок передачі справ новопризначеному бухгалтеру. 43
3. Побудова облікового апарату 47
3.1. Види і типи облікового апарату 47
3.2. Вибір форми організації бух обліку 53
Висновки 62
Література 64
1. Організація облікових номенклатур та носіїв облікової інформації 3
2. Організація обліку розрахунків з постачальниками та підрядниками 24
3. Практичне завдання 25
Скласти акт прийому-передачі справ у зв’язку зі зміною головного бухгалтера підприємства. В акті вказати склад комісії, прізвище особи, що здає повноваження та призначеного головного бухгалтера, стан справ на момент їх передачі: синтетичний та аналітичний облік, звітність, поточний бухгалтерський облік, реальність статей балансу на дату приймання справ, забезпеченість бухгалтерії кадрами. Стан каси і забезпечення збереження грошових коштів, стан поточних рахунків, бухгалтерського архіву. В акті також відмітити, у скількох примірниках складений акт і кому вони передані. Окремо перелічити додатки до акту, їх обсяг. Передбачити місце для підписів голови та членів приймально-передавальної комісії, головного бухгалтера, що здає повноваження та приймає обов’язки....
Список використаної літератури 31
Вступ ................................................................................................................3
І. ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА
1.1. Економічна характеристика підприємства .........................................4
1.2. Форма організації обліку та порядок розподілу обов’язків з ведення бухгалтерського обліку на підприємстві ...................................................................9
1.3. Обґрунтування вибору та характеристика форми бухгалтерського обліку, що застосовується на підприємстві, її переваги та недоліки..............12
1.4. Формування облікової політики підприємства...............................14
ІІ. ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
2.1. Штатний розклад ...................................................................................16
2.2. Наказ про облікову політику підприємства ....................................17
2.3. Посадова інструкція спеціаліста з обліку..........................................31
2.4. Наказ про звільнення з посади головного бухгалтера ...................33
2.5. Наказ про прийняття на роботу головного бухгалтера.................34
2.6. Контракт з новопризначеним головним бухгалтером ......................35
2.7. Акт приймання-передачі бухгалтерських справ ..............................38
2.8. Графік документообігу витрат ............................................................39
Висновки..........................................................................................................40
Список використаної літератури ................................................................41
Введение …………………………………………………………………….. стр . 4-6
Глава 1. Теоретические и методические основы организации бухгалтерской службы в организации.
1.1. Бухгалтерия как структурное подразделение аппарата управле-ния………………………………………………………………стр.7-12
1.2. Права,обязанности и ответственность главного бухгалтера… стр.12-15
1.3. Аттестация профессиональных бухгалтеров……………………стр.15-17
1.4. Организация рабочего места бухгалтера и планирование рабо-ты…………………………………………………………………..стр.17-20
1.5. Бухгалтер и компьютер …………………………………………… стр. 21-23
1.6. Направления организации и нормирования труда в период перехода к рыночной экономике…………………………………………………стр.23-25
Глава 2. Организация бухгалтерской службы на ОАО "Совтрансавтоэкспедиция"
2.1. Характеристика объекта исследования…………………………….стр.26-28
2.2. Учетная политика и форма ведения б/учета на предприятии….стр.28-32
2.3. Структура бухгалтерии ОАО "Совтрансавтоэкспедиция" и ее анализ……
…………………………………………………………………………………..стр.32-40
2.4. Компьютеризация бухгалтерии……………………………………….стр.40-43
2.5. Режим рабочего времени работников бухгалтерии…………..….стр.43-44
2.6.Анализ бюджета рабочего времени работников бухгалтерии …………………………………………………………………………………...стр.44-56
Глава 3. Рекомендации и предложения по совершенствованию организации бухгалтер-ской службы на ОАО "Совтрансавтоэкспедиция"
3.1. Предложения по совершенствованию должностных инструкций..стр.57-58
3.2. Предложения по составлению графика работы бухгалтерии и организации опера-тивного анализа………………………………………..стр.58-61
3.3. Мероприятия по улучшению условий труда и внедрению производственной этики на рабочем месте бухгалтера………………..стр.61-63
3.4. Предложения по компьютеризации бухгалтерии………………… .стр.63-66
Заключение……………………………………………………………………стр.67-69
Список литературы…………………………………………………………. стр.70
Приложения : 7 таблиц, должностные инструкции работников бухгалтерии
Дипломная работа содержит 2 схемы , 18 таблиц.
Cгенерировано за 0.389347 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.