Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Імпорт і його значення в міжнародній торгівлі України» (ID:53385)

| Размер: 1347 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ3
Розділ 1. Регулювання імпорту в Україні5
Розділ 2. Імпорт і його значення в міжнародній торгівлі України8
2.1. Міжнародна купівля-продаж товарів8
2.2.Імпортна діяльність в макро- та мікроекономічному вимірах10
Розділ 3. Стан та перспективи розвитку імпортної діяльності в Україні19
Висновки33
Література35
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураБураковський І. Теорія міжнародної торгівлі.—К., Основи, 1996.
Григорьев Ю.А. Практика внешнеэкономической деятельности.—М., Паимс, 1998.
Дэниелс Дж.Д. Международный бизнес.—М., 1998.
Дерев’янко О.В. Субсидування та альтернативні шляхи фінансової підтримки імпорту // Актуальні проблеми міжнародних відносин. Зб. наук. пр. Вип. 23. – ч.ІІ. – К.: Київський університет, 2000. – С. 172 - 179
Дерев’янко О.В. Урядова політика по забезпеченню конкуренції як складова стратегії просування імпорту країни на світовому ринку // Вісник Київського університету. Міжнародні відносини. Зб. наук. праць. Вип. 7. – ч. ІІ. – К.: Київський університет, 1997. – С. 3 – 9
Дерев’янко О., Кредисов А. Конкурентоспроможність країни та стратегія просування її імпорту на світовому ринку // Економіка України. – 1997. - № 5. – С. 54 – 61
Дерев’янко О.В. Проблеми просування імпорту України на світовий ринок // Матеріали першої Нац. міжвуз. наук.-практ. конф. “Міжнародна економіка: сучасні проблеми та перспективи розвитку”. – К.: Київський університет, 2000. – С. 221 – 223
Дерев’янко О.В. Теоретичні основи розробки стратегії просування імпорту країни на світовий ринок // Матеріали міжнар. конф. “Актуальні проблеми міжнародних відносин”.- Зб. наук. праць. – Вип. 6. – ч. І. – К.: Київський університет, 2003. – С. 40 – 48
Дерев’янко О.В. Валютна політика як складова стратегії просування національного імпорту на світовий ринок // Матеріали міжнар. конф. “Валютно-фінансові проблеми ринкової трансформації (приклад України)”. – К.: Інститут міжнародних відносин. – 1999. – С.76 – 83
Макогон Ю. В. Некоторые проблемы вступления Украины во ВТО / Проблемы развития внешнеэкономических связей и привлечения иностранных инвестиций: региональный аспект. – 2002. – С. 19–27.
Міжнародні економічні відносини //А. С. Філіпенко та інші; Київ, від. “Либідь” 1994.- 254 с.
Міжнародні відносини та зовнішня політика (1980— 2000 роки): Підручник / Л. Ф. Гайдуков, В. Г. Кремень, Л. В. Губерський та ін. К.: Либідь, 2001.
Мухопад В.И. Сквозь барьеры протекционизма.—М., Мысль, 1988.
Перспективи розвитку зовнішньої торгівлі України. Матеріали конференції. – Київ, 2000.
Сокуренко С. Як організувати торгівлю з країнами Європи // Економіка України. 2001. №6.
Новицький В. Є. Міжнародна економічна діяльність України: Підручник. — К.; КНЕУ, 2003.
Циганкова Т. М., ПетрашкоЛ. П., Кальченко Т. В. Міжнародна торгівля: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2001. — 488 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Імпорт і його значення в міжнародній торгівлі України»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Регулювання імпорту в Україні
  • Теорія порівняння переваг та обґрунтування міжнародної торгівлі
  • Бартерна торгівля як форма міжнародної торгівлі
  • Єкспорт, импорт
  • Експорт- імпорт, значення в міжнарідній торгівлі в Україні
  • Взаємодія попиту та пропозиції у міжнародній торгівлі
  • Посередники в міжнародній торгівлі
  • Структура і динаміка світової торгівлі
  • Визначення структури та ефективності управління експорту за моделлю пересічного попиту
  • Регулювання експорту в Україні.
Cгенерировано за 0.129753 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...