ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності підприємстсва 6
1.2. Основні принципи рекламної діяльності підприємства 15
1.3. Особливості управління рекламноюдіяльністю банківської установи 29
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ФІРМИ 45
2.1. Загальна характеристика господарсько-фінансової дяльності Укрсиббанку 45
2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 55
2.3. Оцінка управління рекламноюдіяльністю підприємства 61
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ АКІБ «УКРСИББАНК» 80
3.1. Умови необхідні для ефективної рекламної діяльності АКІБ УКРСИББАНК 80
3.2. Розробка рекомендацій з підвищення ефективності використання рекламного бюджету АКІБ «УКРСИББАНК» 83
3.3. Основні напрями удосконалення системи організації та управління рекламою в АКІБ «УКРСИББАНК» та оцінка їх ефективності 87
ВИСНОВКИ 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
ДОДАТКИ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Види реклами та їх характеристика 5
1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "САМ" 21
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 21
2.2. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 23
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 28
3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 28
3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на туристичному підприємстві "САМ" 33
ВИСНОВКИ 36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 38
ДОДАТКИ 40
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Види реклами та їх характеристика 5
1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13
1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26
2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30
2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48
2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58
РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65
3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65
3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70
3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73
ВИСНОВОК 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87
ДОДАТКИ 91
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Види реклами та їх характеристика 5
1.2. Особливості управління рекламною компанією туристичного підприємства 13
1.3. Реклама турбізнесу в Україні 18
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТП "САМ" 26
2.1. Загальна характеристика туристичного підприємства "САМ" 26
2.2. Аналіз внутрішнього й зовнішнього середовища підприємства 30
2.3. Аналіз фінансової діяльності підприємства 48
2.4. Стан рекламної діяльності на ТП "САМ" 58
РОЗДІЛ 3 ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ "САМ" 65
3.1. Формування плану рекламних заходів туристичної фірми "САМ" 65
3.2. Обґрунтування видів та типів реклами на прикладі туристичного підприємства "САМ" 70
3.3. Розрахунок необхідного бюджету і ефективності пропонованих заходів. 73
ВИСНОВОК 84
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 87
ДОДАТКИ 91
Вступ 2
1. Керування рекламноюдіяльністю фірми 3
1.1. Інформаційне забезпечення реклами 3
1.2. Планування рекламної діяльності 10
1.3. Організація рекламної діяльності 16
2. Аналіз рекламної діяльності 25
2.1. Характеристика фірми 25
2.2. Вплив реклами на просування товарів фірми 25
2.3. Аналіз керування рекламноюдіяльністю фірми 25
3. Пропозиції щодо удосконалення керування рекламноюдіяльністю фірми 26
3.1. Розробка рекламної стратегії 26
3.2. Формування рекламного бюджету 31
3.3. Планування рекламної компанії 31
4. Охорона праці 31
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ОСНОВ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ 8
1.1. Реклама як економічна категорія 8
1.2. Мета і завдання рекламних заходів 23
1.3. Стимулювання збуту як основний напрям управління рекламноюдіяльністю 30
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА БАЗІ ЗАТ „Назва” 37
2.1. Аналіз конкурентного середовища підприємства 37
2.2. Дослідження рекламної кампанії підприємства 50
2.3. Аналіз процесу та методичного забезпечення розробки рекламної кампанії 70
РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ ВАТ „Назва” 79
3.1. Дослідження засобів реклами та оцінка ефективності проведеної рекламної кампанії 79
3.2. Удосконалення методичного інструментарію дослідження економічної ефективності рекламної кампанії 85
3.3. Обґрунтування медіа-плану проведення рекламної кампанії на майбутнє 92
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 107
ДОДАТКИ 113
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи управління рекламноюдіяльністю 6
1.1. Сутність і особливості рекламної діяльності за умов вітчизняного ринку 6
1.2. Основні засоби реклами та специфіка їх використання 16
1.3. Особливості застосування Інтернет-технологій в рекламній діяльності 20
1.4. Методологічні аспекти організації ефективного рекламного менеджменту 33
Розділ 2. Управліннярекламноюдіяльністю в "..." 38
2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика організації 38
2.2. Аналіз рекламних стратегій "..." 41
2.3. Аналіз системи організації та управління рекламою в організації 50
Розділ 3. Інтернет-технології як одна із складових підвищення ефективності рекламної діяльності "..." 65
3.1. Обґрунтування доцільності використання можливостей мережі Інтернет в рекламній діяльності "..." 65
3.2. Розробка програми Інтернет-реклами в "..." 76
3.3. Прогноз ефективності запропонованих заходів 80
Висновки 82
Література 84
Додаток А. Кодекс "..." 88
Додаток Б. Статут "..." 91
Додаток В. Головна сторінка офіційного сайту "..." 100
Додаток Г. Каталог елітних рекламних площадок України 102
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління маркетинговими комунікаціями 5
Розділ 2. Аналіз виробничої діяльності підприємства на ринку 16
2.1.Організаційно-правова оцінка підприємства 16
2.2. Динаміка виробництва основних видів продукції 19
2.3. Ефективність виробничої діяльності 26
2.4. Аналіз фінансового стану 32
Розділ 3. Оцінка управління маркетинговими комунікаціями та шляхи її удосконалення 36
3.1.Організаційні основи управління маркетинговими комунікаціями 36
3.2. Управліннярекламноюдіяльністю 38
3.3. Оцінка заходів ФОПСТИЗу 39
3.4. Управліннядіяльністю по зв’язкам з громадкістю 40
Висновки та пропозиції 41
Список використаних джерел 43
Додаток А 45
Додаток Б 46
1. Значення інформації як одного з факторів управління рекламноюдіяльністю 3
2. Розробка рекламної стратегії як елемент планування рекламної діяльності в індустрії гостинності 6
3. Як використовується в ресторанному бізнесі сендвіч-мен як один із засобів зовнішньої реклами? 7
Література 10
РОЗДІЛ 2. ФІНАНСОВО – ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3
2.1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ТУРФІРМИ ТОВ "MAY TRAVEL" 3
2.2. ОЦІНКА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРФІРМИ 11
2.3. ДОСЛІДЖЕННЯ МЕХАНИЗМУ УПРАВЛІННЯ 19
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. ФІНАНСИ ПІДПРИЄМСТВ 4
1.1. Основи організації фінансів підприємств 4
1.2. Планування фінансів. 7
1.3 Управління фінансовими ресурсами турфірми (на прикладі турфірми “Надія”) 11
2. ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ В ТУРИСТСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ 20
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 32
ЛІТЕРАТУРА 34
Cгенерировано за 0.119837 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.