Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Інвестиційні та інноваційні проекти» (ID:52305)

| Размер: 3952 кб. | Объем: 115 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВСТУП 3-5
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА 6-40
1.1. Сутність інноваційних та інвестиційних процесів 6-15
1.2. Поняття, види та оцінка інвестиційних та інноваційних ризиків 16-21
1.3. Методологія визначення ефективності інвестиційних та інноваційних проектів 22-40
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ В ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ ТОВ “ТУРИСТИЧНА ФІРМА “ДНІПРО-СЕРВІС” 41-73
2.1. Загальна характеристика та оцінка результатів фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства … 41-51
2.2. Основні аспекти впровадження інвестиційних проектів у туристичній фірмі ТОВ “Туристична фірма “Дніпро-Сервіс” 52-60
2.3. Практичні засади впровадження інноваційних проектів у туристичній фірмі 61-73
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФІНАНСОВОЇ ТА ВИРОБНИЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ У ТУРИСТИЧНІЙ ФІРМІ 74-100
3.1. Управління інвестиційними та інноваційними процесами на підприємстві 74-84
3.2. Вплив реалізації інвестиційних проектів на ефективність фінансової та виробничої діяльності підприємства 85-93
3.3. Вплив інноваційних проектів на результат господарської діяльності підприємства 94-100
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 101-101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 107-112
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 2002. – 536 с.
2. Балабанов И.Т. Инновационный менеджмент. – СПб: Издательство “Питер”, 2000. – 274 с.
3. Белобрагин В. Я. Современные проблемы территориального управления эффективностью производства и качеством продукции в условиях становления рынка. - М.: Изд-во стандартов, 2003. – 126 с.
4. Белокопытов Ю. Н., Панасенко Г. В. История и культура менеджмента. - Красноярск: Кн. изд-во, 2000. – 427 с.
5. Бетухина Е., Пойсик М. Мировая практика формирования научно-технической политики. - Кишинев, 2001. – 341 с.
6. Бизнес и менеджер /Сост. И. С. Драховский, И. П. Черноиванов, Т. В. Прехул.- М.: Азимут-центр, 2000. – 423 с.
7. Бляхман Л. С. и др. Введение в менеджмент: Учеб. пособие / Л. С. Бляхман, В. П. Галенко, А. В. Минкин. - СПб.: Изд-во СПб. УЭФ, 2000. – 120 с.
8. Вейлл П. Искусство менеджмента: Новые идеи для мира хаотических перемен: Пер. с англ.- М.: Новости, 2003. – 327 с.
9. Веснин В. Р. Основы менеджмента. – М.: ИМП, 2000. – 468 с.
10. Виханский В. Р., Наумов А. И. Менеджмент. – М.: Фирма Гардарика, 2000-- 240 с.
11. Вітлінський В.В., Верченко П.І. Аналіз, моделювання та управління економічним ризиком: Навчально-методичний посібник для самостійноого вивчення дисципліни. - К.: КНЕУ, 2000. - 292 с.
12. Водачек Л., Водачкова О. Стратегия управления инновации на предприятии. - М.: Экономика, 2002. – 218 с.
13. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник - К.: КНЕУ, 2000. – 268 с.
14. Войчак А.В., Онищенко В.Ф. Сутність маркетингу і його сучасна концепція. – К.: Знання, 1998. – 64 с.
15. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник – К.: Лібра, 2002. – 160 с.
16. Герасимчук В.Г. Организация педпринимательской деятельности: эволюция, проблемы, эффективность. – Ярославль, ЯПИ, 2000. – 275 с.
17. Глазьев С.Ю. Теория долгосрочного технико-экономического развития. - М.: Влад-Дар, 2003. – 85 с.
18. Голубков Е. П., Голубкова Е. Н., Секерин В. Д., Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 2005. – 158 с.
19. Голубков Е.П. Маркетинг: Стратегии, планы, структуры. – М.: Дело, 2000. – 192 с.
20. Гончаров В.В. В поисках совершенности управления: руководство для высшего управленческого персонала. – М.: МП “Сувенир”, 2002. – 488 с.
21. Гринев В.Ф. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – К.: МАУП, 2000. - 148 с.
22. Гусев Ю.В. Стратегия развития предприятий. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1992. – 276 с.
23. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект): Учеб. посібник. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.
24. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995. – 749 с.
25. Дорошенко Т.В. Сутність інвестицій як економічної категорії // Фінанси України. - 2000. - №11. - с.114.
26. Друкер П.Ф. Управление, направленное на результаты: Пер. с англ. - М.: Технологическая школа бизнеса, 2000. - 192 с.
27. Завлин П.П. и др. Инновационный менеджмент: Справочное пособие. - СПб., 2004. – 70 с.
28. Закордонний досвід внутріфірмового керування: Метод. указівки /Сост: В.Д. Нємцов, В.И. Герасимчук, Л.Г. Смоляр - К.: Укрвузполиграф, 2004. - 36 с.
29. Идрисов А.Б., Картышев С.В. Постников А.В. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций. - М.: Информационно-издательский дом “ФИЛИНЪ”, 1996. – 435 с.
30. Инновационный процесс в странах развитого капитализма (методы, формы, механизм) /Под ред. Рудаковой И.Е. - М.: МГУ, 2003. – 298 с.
31. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента. – Минск: Новое знание, 2001. – 345 с.
32. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2004. - 156 с.
33. Квас А.В. Наставления по внутрифирменному маркетингу. – К.: Строитель, 2002. – 43 с.
34. Кирина Л.В., Кузнецова С.А. Стратегия инновационной деятельности предприятия: Сб.научных трудов. – Новосибирск, 1995. – 314 с.
35. Клейнер Г. Б., Тамбовцев В. Л., Качалов Р. М. Предприятие в нестабильной экономической среде. – М.: Экономика. 1997. – 437 с.
36. Козак О. Макроекономічні умови інвестиційної діяльності в Україні // Визвольний шлях. - 1997. - №1. - С.29-30.
37. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 2000. - 736 с.
38. Краснокутська Н.В. Інноваційний менеджмент: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 2003. - 504 с.
39. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
40. Кузнецов Ю. В., Подлесных В.И. Основы менеджмента. - СПб.: Олбис, 2004.
41. Кузьмін О.Є. Проблеми регулювання інвестиційної діяльності в Україні // Регіональна Економіка. - 2000. - №4. - С.165-167.
42. Лукашевич И. Развитие идей Н.Д.Кондратьева в теориях длинных волн нововведений //Вопросы экономики. - 2005. - № 3. – С. 26 – 30.
43. Лэйард Р. Макроэкономика. - М.: Джон Уайли энд Санз, 2003. – 320 с.
44. Макаркин Н.Р., Шаворина Л.В. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – Саратов, 2000. – 430 с.
45. Маркетинг: Учебник/ А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др..; /Под ред. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 2000.- 60 с.
46. Маркова В.Д. Маркетинг услуг. - М.: Финансы и статистика, 2003. – 224 с.
47. Морозов Ю.П. Управление технологическими нововведениями в условиях рыночных отношений. - Н. Новгород, 1995. – 128 с.
48. Новая технология и организационные структуры /Под ред. Пиннигса, Пер. с англ. - М.: Экономика, 1990. – 351 с.
49. Овечкина Е.А. Маркетинговое планирование: Конспект лекций. – К.: МАУП, 2002. – С. 59-148.
50. Первозванский А.А., Первозванская Т.Н. Финансовый рынок: расчет и риск. - М.: Инфра-М, 1994. – 170 с.
51. Перминов С.Б., Петров А.И. Малые научно-технические фирмы (зарубежный и отечественный опыт). - М.: Знание, 1999. – 78 с.
52. Петров А.Н. Стратегическое планирование развития предприятия: учебное пособие. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1993. – 298 с.
53. Побудко Я.А. Оцінка ефективності і напрями інвестиційних процесів в Україні // Регіональна Економіка. - 2000. - №2. - С. 223-225.
54. Пригожан А.И. Нововведения: стимулы и препятствия (Социальные проблемы инноватики). - М.: Политиздат. 1989. – 60 с.
55. Про інвестиційні фонди та інвестиційні компанії // Урядовий кур’єр. - 1997. -19 бер.- С.8.
56. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996. – 400 с.
57. Румянцева З. П., Саломатина Н. А. Менеджмент организации: Учебное пособ. - М.: Инфра-М, 1996. – 327 с.
58. Самгин Э.Б. Освещение рабочих мест. - М.: МИРЭА, 2002. – 186 с.
59. Самуэльсон П. Экономика. Т.2. - М.: НПО "АЛГОН", 2003. – 406 с.
60. Санто Б. Инновация как средство экономического развития/ Пер. с венг. - М.: Прогресс, 1990. – 276 с.
61. Сивый В., Балыка С. Управление хозяйственным риском // Бизнес информ. - 2004. - № 12. - С.23-27.
62. Смирнов А. Д., Максимова В. Д. Рыночная экономика: учебник в 3т. Т2, ч.2. Основы бизнеса. - М.: СОМИНТЭК, 1992. – 320 с.
63. Стеченко Д.М. Державне регулювання економіки. Навчальний посібник. – К.: Вікар, 2003. - 262 с.
64. Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями. - М.: Экономика, 1999. – 276 с.
65. Устенко О.Л. Теория экономического риска: Монография. - К.: МАУП, 1997. - 164 с.
66. Уткин Э. А. Курс менеджмента. - М.: Зеркало, 2001. – 460 с.
67. Уткин Э.А. Управление фирмой. - М.: Акалис, 2000. – 358 с.
68. Федулова Л. Інноваційний менеджмент в Україні: проблеми та шляхи формування. //Економіст. - 2002. - №2. - С. 52-54.
69. Фролова Н.А. Разработка бизнес-плана инновационного проекта фирмой. Учеб. пособ. - М.: МНЭПУ, 1996. – 248 с.
70. Хейвуд Д. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002. – 82 с.
71. Хоскинг А. Курс предпринимательства: Практическое пособие. - М.: Международные отношения, 1993. – 436 с.
72. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованиям ринка: Учеб. пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с.
73. Шумпетер И. Теория экономического развития. - М.: Владос, 2003. – 385 с.
74. Щукін Б.М. Інвестиційна діяльність: Методичний посібник. - К.: МАУП, 1998. - 68 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Інвестиційні та інноваційні проекти»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Форми інвестування інноваційних процесів
  • Контрольна робота з курсу Антикризове управління
  • Товарно-інноваційна політика на підприємстві
  • Інвестиційні проекти як об’єкти інвестування
  • Інвестиційні проекти як об’єкти інвестування
  • Інноваційні проекти в агропромисловому секторі
  • Інноваційні проекти в агропромисловому секторі
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ РИНОК УКРАЇНИ ТА ЙОГО УЧАСНИКИ
  • ІНВЕСТИЦІЙНИЙ РИНОК УКРАЇНИ ТА ЙОГО УЧАСНИКИ
  • Зарубіжний досвід регулювання інноваційної діяльності. Глобалізація. Міжнародні інноваційні проекти та їх реалізація
  • Контрольна робота інноваційний менеджмент
Cгенерировано за 0.121392 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...