Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Управління інноваційним процесом на підприємстві» (ID:52091)

| Размер: 4542 кб. | Объем: 124 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти інноваційного менеджменту організації 7
1.1. Сутність і зміст інноваційного менеджменту 7
1.2. Інновації в організації як необхідна складова управління бізнесом 13
1.3. Основні підходи до розробки інновацій підприємства 15
Висновки до розділу 1 24
Розділ 2. Управління інноваційним процесом на підприємстві ТОВ "Ваш стиль" 27
2.1. Загальна характеристика підприємства 27
2.2. Особливості прийняття рішень про інновації на підприємстві 46
2.3. Розробка інновації на підприємстві 57
Висновки до розділу 2 74
Розділ 3. Удосконалення системи розробки інноваційних рішень 77
3.1. Світовий досвід прийняття інновацій 77
3.2. Врахування світових тенденцій прийняття інновацій на підприємстві та їх ефективність 80
Висновки до розділу 3 91
Висновки 93
Список використаної літератури 96
Додатки 102
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Ансофф И. Новая корпоративная стратегия. – СПб.: Питер, 1999. – 416 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление. – М.: Экономика, 1989.
3. Ассоль Генри. Маркетинг: Принципи і стратегія: Підручник для вузів. – М.: ИНФРА - М, 1999. – 804 с.
4. Балабанов И.Т. Инновационный менеджмент. – СПб: Издательство “Питер”, 2000.
5. Белобрагин В. Я. Современные проблемы территориального управления эффективностью производства и качеством продукции в условиях становления рынка.- М.: Изд-во стандартов, 1994.
6. Белокопытов Ю. Н., Панасенко Г. В. История и культура менеджмента. - Красноярск: Кн. изд-во, 1994.
7. Бетухина Е., Пойсик М. Мировая практика формирования научно-технической политики. - Кишинев, 1990. – 341 с.
8. Бизнес и менеджер /Сост. И. С. Драховский, И. П. Черноиванов, Т. В. Прехул.- М.: Азимут-центр, 1992.
9. Бляхман Л. С. и др. Введение в менеджмент: Учеб. пособие / Л. С. Бляхман, В. П. Галенко, А. В. Минкин. - СПб.: Изд-во СПб. УЭФ, 1994.
10. Вейлл П. Искусство менеджмента: Новые идеи для мира хаотических перемен: Пер. с англ.- М.: Новости, 1993.
11. Веснин В. Р. Основы менеджмента. – М.: ИМП, 1996.
12. Виханский В. Р., Наумов А. И. Менеджмент. – М.: Фирма Гардарика, 1996.
13. Водачек Л., Водачкова О. Стратегия управления инновации на предприятии. - М.: Экономика, 1989. – 218 с.
14. Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Підручник - К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
15. Войчак А.В., Онищенко В.Ф. Сутність маркетингу і його сучасна концепція. – К.: Знання, 1994. – 64 с.
16. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник – К.: Лібра, 2002.
17. Герасимчук В.Г. Организация педпринимательской деятельности: эволюция, проблемы, эффективность. – Ярославль, ЯПИ, 1993. – с.32-38.
18. Глазьев С.Ю. Теория долгосрочного технико-экономического развития. - М.: Влад-Дар, 1993. – 85 с.
19. Голубков Е. П., Голубкова Е. Н., Секерин В. Д., Маркетинг: выбор лучшего решения. – М.: Экономика, 1993.
20. Голубков Е.П. Маркетинг: Стратегии, планы, структуры. – М.: Дело, 1995. – 192 с.
21. Гончаров В.В. В поисках совершенности управления: руководство для высшего управленческого персонала. – М.: МП “Сувенир”, 1993. – 488с.
22. Гринев В.Ф. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – К.: МАУП, 2000. - 148 с.
23. Гусев Ю.В. Стратегия развития предприятий. – СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1992.
24. Данько Т.П. Управление маркетингом (методологический аспект): Учеб. посібник. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 280 с.
25. Дихтль Е., Хершген Х. Практический маркетинг. – М.: Высшая школа, 1995.
26. Друкер П.Ф. Управление, направленное на результаты: Пер. с англ. - М.: Технологическая школа бизнеса, 1992. - 192 с.
27. Завлин П.П. и др. Инновационный менеджмент: Справочное пособие. - СПб., 1997.
28. Закордонний досвід внутріфірмового керування: Метод. указівки/Сост: В. Д. Нємцов, В.И. Герасимчук, Л.Г. Смоляр - К.: Укрвузполиграф, 1990. - 36 с.
29. Идрисов А.Б., Картышев С.В. Постников А.В. Стратегическое планирование и анализ эффективности инвестиций. - М.: Информационно-издательский дом “ФИЛИНЪ”, 1996.
30. Инновационный процесс в странах развитого капитализма (методы, формы, механизм) /Под ред. Рудаковой И.Е. - М.: МГУ, 1991. – 298 с.
31. Кабушкин Н. И. Основы менеджмента. – Минск: Новое знание, 2001.
32. Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч. посібник. - К.: КНЕУ, 1997. - 156 с.
33. Квас А.В. Наставления по внутрифирменному маркетингу. – К.: Строитель, 1992.
34. Кирина Л.В., Кузнецова С.А. Стратегия инновационной деятельности предприятия: Сб.научных трудов. – Новосибирск, 1995. – 314 с.
35. Клейнер Г. Б., Тамбовцев В. Л., Качалов Р. М. Предприятие в нестабильной экономической среде. – М.: Экономика. 1997.
36. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1990. - 736 с.
37. Краснокутська Н.В. Інноваційний менеджмент: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2003. — 504 с.
38. Куденко Н.В. Стратегічний маркетинг. - К.: КНЕУ, 1998. – 152 с.
39. Кузнецов Ю. В., Подлесных В.И. Основы менеджмента. - СПб.: Олбис, 1998.
40. Лукашевич И. Развитие идей Н.Д.Кондратьева в теориях длинных волн нововведений //Вопросы экономики. - 1992. - № 3. – С. 26 – 30.
41. Лэйард Р. Макроэкономика. - М.: Джон Уайли энд Санз, 1994.
42. Макаркин Н.Р., Шаворина Л.В. Инновационный менеджмент. Учебное пособие. – Саратов, 1997.
43. Маркетинг: Учебник/ А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др..; /Под ред. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996.- 60 с.
44. Маркова В.Д. Маркетинг услуг. - М.: Финансы и статистика, 1996. – 224 с.
45. Математическое моделирование процессов налогообложения (подходы к проблеме) / Под ред. проф. А.И.Орлова и др.. - М.: Изд-во ЦЭО Министерства общего и профессионального образования РФ, 1997.
46. Мескон М. Х., Альберт М., Хедоури Ф., Основы менеджмента: реферат-дайджест. – М, 1996.
47. Морозов Ю.П. Управление технологическими нововведениями в условиях рыночных отношений. - Н. Новгород, 1995. – 128 с.
48. Новая технология и организационные структуры /Под ред. Пиннигса, Пер. с англ. - М. “Экономика”, 1990. – 351 с.
49. Овечкина Е.А. Маркетинговое планирование: Конспект лекций. – К.: МАУП, 2002. – с. 59-148.
50. Первозванский А.А., Первозванская Т.Н. Финансовый рынок: расчет и риск. - М.: Инфра-М, 1994.
51. Перминов С.Б., Петров А.И. Малые научно-технические фирмы (зарубежный и отечественный опыт). - М.: Знание, 1999. – 78 с.
52. Петров А.Н. Стратегическое планирование развития предприятия: учебное пособие. - СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1993.
53. Пригожан А.И. Нововведения: стимулы и препятствия (Социальные проблемы инноватики). - М.: Политиздат. 1989.
54. Резникова Н.П. Маркетинг в телекоммуникациях. – М.: ЭКО-ТРЕНДЗ, 2002. – 335 с.
55. Роджерс Л. Маркетинг в малом бизнесе. – М.: Аудит, ЮНИТИ, 1996.
56. Румянцева З. П., Саломатина Н. А. Менеджмент организации. Учебное пособие. - М.: Инфра-М, 1996.
57. Самгин Э.Б. Освещение рабочих мест. - М.: МИРЭА, 1989. – 186 с.
58. Самуэльсон П. Экономика. Т.2. - М.: НПО "АЛГОН", 1992.
59. Санто Б. Инновация как средство экономического развития/ Пер. с венг. - М.: Прогресс, 1990. – 276 с.
60. Сергеев И. “Бизнес “Под ключ” //Бизнес. – №45 (356). – 8 октября 1999.
61. Смирнов А. Д., Максимова В. Д. Рыночная экономика: учебник в 3т. Т2, ч.2. Основы бизнеса. - М.: СОМИНТЭК, 1992.
62. Стеченко Д.М. Державне регулювання економіки. Навчальний посібник. – К.: Вікар, 2003. - 262 с.
63. Твисс Б. Управление научно-техническими нововведениями. - М.: Экономика, 1999. – 276 с.
64. Тотальное управление качеством: Практ. рук-во. ч.2 / В.Н. Нуждин, Г.Г. Кадамцева и др. - Иваново, 2000.
65. Управленческое консультирование. В 2-х т. Т. 1 / Пер. с англ. М.: СП "Интерэксперт". 1992.
66. Уткин Э. А. Курс менеджмента. - М.: Зеркало, 2001.
67. Уткин Э.А. Управление фирмой.- М.: Акалис, 1996.
68. Федулова Л. Інноваційний менеджмент в Україні: проблеми та шляхи формування. //Економіст. - 2002. - №2. - с. 52-54.
69. Фролова Н.А. Разработка бизнес-плана инновационного проекта фирмой. Учебное пособие.- М.: МНЭПУ, 1996.
70. Хейвуд Д. Аутсорсинг: в поисках конкурентных преимуществ. - М.: Издательский дом "Вильямс", 2002.
71. Хоскинг А., Курс предпринимательства: практическое пособие. - М.: Международные отношения, 1993.
72. Хруцкий В.Е., Корнеева И.В. Современный маркетинг: настольная книга по исследованиям ринка: Учеб. пособие. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: Финансы и статистика, 1999. – 528 с.
73. Хучек М. Инновации на предприятиях и их внедрение. -М.: Луч, 1992. – 428 с.
74. Черчилль Г.А. Маркетинговые исследования. – СПб.: Питер, 2002. – 748 с.
75. Четыркин Е.М. Методы экономических расчетов. - М.: Гамма, 1992.
76. Шонесси Дж. О. Конкурентный маркетинг. Стратегический подход. - СПб: Питер 2001. - 864 с.
77. Шумпетер И. Теория экономического развития. - М.: “Прогресс”, 1982. – 385 с.
78. Экономическая стратегия фирмы /Под ред. проф. Градова А.П. Учебное пособие. - С-Пб.: Специальная литература, 1995.
79. Ягудин С.Ю. Малые фирмы инновационной деятельности первичных организаций ВОИР/Теория и практика изобретательства и рационализации и патентно-лицензионной работы. - М.: “Российский Дом знаний”, 1991. – 56 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Управління інноваційним процесом на підприємстві»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Типи і суть інноваційних проектів. Принципи управління інноваційними проектами.
  • Управління виробничим процесом на підприємстві
  • Сутність процесу управління законотворенням. Розгляд законотворчої пропозиції
  • Сутність процесу управління законотворенням. Розгляд законотворчої пропозиції
  • Операційний менеджмент
  • Організація торгівлі науково-технічними досягненнями підприємства
  • ОРГАНІЗАЦІЯ ТА УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ЗБУТУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
  • Управління процесами банківського кредитування (+ рецензія, реферат, доповідь, роздатковий матеріал)
  • Типи та суть інноваційних проектів. Принципи управління інноваційним проектом
  • Оцінка системи управління якістю продукції в ТОВ „Візаж”
Cгенерировано за 0.121148 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...