Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом» (ID:51538)

| Размер: 2847 кб. | Объем: 86 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеВступ 3
1. Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом 5
1.1. Комплекс функціональних завдань для реалізації процесу маркетингу 5
1.2. Основні функції маркетингу фірми 8
1.3.Внутрішні та зовнішні фактори маркетингу 10
1.4. Організаційна побудова служб маркетингу підприємства. 13
1.5. Стратегічне планування 17
1.6.Аналіз внутрішніх можливостей фірми. 21
1.7. Організаційні форми маркетингу. Організаційна структура фірми, зорієнтованої на ринок. 26
2.Структура управління організацією 33
2.1. Визначення поняття і принципи побудови 33
2.2. Ієрархічний тип структур управління 36
2.3. Органічний тип структур управління 38
2.4. Вдосконалення організаційних структур менеджмента 41
2.5. Розвиток організаційних структур та сучасні аспекти управління підприємством в Україні 44
2.6. Контроль маркетингової діяльності підприємства. 61
3. Практика організації маркетингу на підприємстві. 66
3.1. Організація маркетингової діяльності 66
3.2. Організація маркетингової служби підприємства 72
Висновки 81
Література 86
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Аренков И. А. Маркетинговые исследования: основы теории и методики - СПб.: СПбУЭФ, 1997.
2. Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
3. Афанасьев М. Маркетинг: стратегия и практика фирмы. -М: Финстатинформ, 1995
4. Аренков И.А., Багиев Е.Г. Бенчмаркинг и маркетинговые решения. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1997.
5. Агрессивный маркетинг, или партизанская война, в малом бизнесе. Самара: Самарский дом печати, 1992.
6. Багиев Г.Л. Методы получения и обработки маркетинговой информации. СПб.: Изд-во СПбУЭФ, 1996.
7. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы маркетинговых исследований - СПб: СПбУЭФ,1998.
8. Багиев Г. Л., Аренков И. А. Основы современного маркетинга: учебно-наглядное пособие- СПб.: СПбУЭФ, 1999.
9. Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, практика и методология. М.: Финпресс, 1998.
10. Голубков Е.П. Основы маркетинга: Учебник. М.: Финпресс, 1999.
11. Градов А.П. Маркетинг как стратегия предпринимательской деятельности. Л.: ЛПИ, 1991.
12. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: маркетинг. - М.: Международные отношения, 1991.
13. Зверинцев А.Б. Коммуникационный менеджмент. СПб.: Союз, 1997.
14. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. - 2-е европ. изд. К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998.
15. Полторак В.А. Маркетинговые исследования: Учеб. пос. — 2-е изд., перераб. и доп. — Днепропетровск: Издательство ДУЭП, 2002.
16. Родин В.Г. Основы маркетинга. -М: 1992
17. Хант Ч., Зартарьян В. Разведка на службе вашего пред¬приятия: Пер. с англ. - К.: Укрзакордонвизасервис, 1992. -
18. Хруцкий В.Е. и др. Современный маркетинг. -М: Финансы и статистика, 1991
19. Швальбе К. Практика маркетинга для малых и сред¬них предприятий. М.: Республика, 1995.
20. Шмален Г. Основы и проблемы экономики предприятия.- М: Финансы и Статистика, 1996.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Принципи, цілі, функції і процес управління маркетингом»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Управління маркетингом в індустрії моди
  • Сутність маркетингової діяльності
  • Управління маркетингом як системою
  • Процес управління маркетингом
  • Особливості управління фармацевтичним маркетингом
  • Контрольна робота маркетинг
  • Управління стратегічними змінами на підприємстві
  • Управління стратегічними змінами на підприємстві
  • Управління маркетинговою діяльністю закладів охорони здоров'я
  • ЗВІТ з виробничої практики
Cгенерировано за 0.139454 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...