|
-
Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми
Вступ 4
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми 6
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 6
1.2. Сегментація ринку 7
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 9
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 10
1.5. Планування ціни на товар підприємства 13
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 16
1.7. Характеристика підприємства 17
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми 23
2.1. Планування виробничої програми підприємства 23
2.2. Планування виробничої потужності підприємства 27
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 28
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 29
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства 30
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних ресурсах 30
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства 35
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві 43
2.6.1. Планування росту продуктивності праці 43
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та керівників для виконання виробничої програми 49
2.7. Планування фонду оплати праці (ФОП) на підприємстві 52
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 56
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 56
техніко-економічним факторам 56
3.2. Планування доходів і надходжень 58
3.3. Фінансовий план підприємства 61
Розділ 4. Напрямки удосконалення фінансового стану ПП «Техпрообладнання» 63
Висновки 69
Список літератури 74
Додатки 78
-
Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми
ЗМІСТ
Вступ............................................................................................................
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його
виробничої програми..................................................................
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства...................
1.2. Сегментація ринку..................................................................
1.3. Вивчення ємності ринку підприємства.................................
1.4. Оцінка конкурентноздатності товару підприємства............
1.5. Планування ціни на товар підприємства...............................
1.6. Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства.......
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для
виконання виробничої програми............................................
2.1. Планування виробничої програми підприємства.....................
2.2. Планування виробничої потужності підприємства..................
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні
виробничої програми................................................................
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання.............
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення
підприємства..............................................................................
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних
ресурсах...........................................................................
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства................
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві........................
2.6.1. Планування росту продуктивності праці.....................
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та
керівників для виконання виробничої програми........
2.7. Планування фонду заробітної плати на підприємстві..............
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства.......................
3.1. Планування зниження собівартості продукції
по окремим техніко-економічним факторам............................
3.2. Планування доходів і надходжень..............................................
3.3. Фінансовий план підприємства...................................................
Висновки та пропозиції.................................................................................
Список рекомендованої літератури.....................................................
-
Планування використання ресурсів підприємства для виконання виробничої програми
ЗМІСТ стор.
Вступ............................................................................................................
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його
виробничої програми..................................................................
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства...................
1.2. Сегментація ринку..................................................................
1.3. Вивчення ємності ринку підприємства.................................
1.4. Оцінка конкурентноздатності товару підприємства............
1.5. Планування ціни на товар підприємства...............................
1.6. Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства.......
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для
виконання виробничої програми............................................
2.1. Планування виробничої програми підприємства.....................
2.2. Планування виробничої потужності підприємства..................
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні
виробничої програми................................................................
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання.............
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення
підприємства..............................................................................
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних
ресурсах...........................................................................
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсів підприємства................
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві........................
2.6.1. Планування росту продуктивності праці.....................
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та
керівників для виконання виробничої програми........
2.7. Планування фонду заробітної плати на підприємстві..............
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства.......................
3.1. Планування зниження собівартості продукції
по окремим техніко-економічним факторам............................
3.2. Планування доходів і надходжень..............................................
3.3. Фінансовий план підприємства...................................................
Висновки та пропозиції.................................................................................
Список рекомендованої літератури........................................................................
-
Матеріально-технічне забезпечення виробництва
Зміст
Вступ 3
Розділ 1. Система матеріально-технічного забезпечення СКС в Україні та формування ринку засобів виробництва 4
1.1. Економічне значення матеріально-технічного забезпечення підприємства 4
1.2. Зацікавленість підприємства в економії матеріалів 10
1.3. Форми матеріально-технічного забезпечення підприємства 12
1.4. Технологія закупівлі матеріально-технічних ресурсів 13
1.5. Визначення оптимальної величини партії закупки матеріальних ресурсів 14
Розділ 2. Матеріально-технічне забезпечення виробництва 18
2.1. Системи матеріально-технічного забезпечення 18
2.2. Обчислення потреби в матеріалах 20
2.3. Запаси матеріалів та регулювання запасів 22
Розділ 3. Шляхи зниження витрат з матеріально-технічного забезпечення підприємств 25
Висновок 27
Список використаної літератури 28
-
Планування матеріалів технічного забезпечення підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи матеріально-технічного забезпечення підприємств у виробничій сфері 5
1.1 Сутність і особливості матеріально-технічного забезпечення виробничого підприємства 5
1.2 Управління та регулювання процесу постачання підприємства 12
1.3 Логістика як об’єктивний напрям оптимізації відтворювання і обігу 17
Розділ 2. Дослідження практики функціонування системи планування матеріалів технічного забезпечення підприємства (на прикладі ТОВ “АВІС”) 21
2.1 Характеристика об’єкту дослідження 21
2.2 Оцінка планування матеріалів технічного забезпечення ТОВ „АВІС” 23
2.3 Аналіз управління запасами ТОВ „АВІС” 28
Розділ 3. Шляхи вдосконалення процесу планування матеріалів технічного забезпечення підприємства 33
3.1 Планування логістичного циклу процесу матеріально-технічного постачання 33
3.2 Вибір оптимальної операційної системи виробництва та його обґрунтування 38
Висновки 42
Список використаної літератури 45
Додатки. Показники для розрахунку формул 50-52
-
Зміст і функції процесу планування матеріально-технічного забезпечення в ринкових умовах
Вступ 2
1. Економічне значення матеріально-технічного забезпечення підприємства 3
2. Принципи і форми раціональної організації виробництва 4
3. Планування матеріально-технічних ресурсів 8
4. Шляхи зниження витрат з матеріально-технічного забезпечення підприємств 12
Висновок 14
Література 15
-
Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми
Вступ 2
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми 4
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 4
1.2. Сегментація ринку 5
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 7
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 7
1.5. Планування ціни на товар підприємства 10
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 14
1.7. Характеристика підприємства 14
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми 21
2.1. Планування виробничої програми підприємства 21
2.2. Планування виробничої потужності підприємства 24
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 25
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 26
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 27
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 27
техніко-економічним факторам 27
3.2. Планування доходів і надходжень 29
3.3. Фінансовий план підприємства 32
Висновки 34
Список літератури 37
Додатки 38
-
Організація і планувння матеріально-технічного забезпечення виробництва
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Виробнича потужність як показник матеріально-технічного забезпечення виробництва підприємства 4
2. Формування і використання матеріально-технічного забезпечення виробництва 7
3. Організаційно-економічне управління та планування матеріально-технічною базою підприємства 13
Висновок 19
Література 21
-
Матеріально-технічне забезпечення підприємства
1. Економічне значення матеріально-технічного забезпечення підприємства. 3
2. Форми матеріально-технічного забезпечення підприємства. 5
3. Технологія закупівлі матеріально-технічних ресурсів. 7
4. Визначення оптимальної величини партії закупки та постачання матеріальних ресурсів. 8
4. Шляхи зниження витрат з матеріально-технічного забезпечення підприємств. 9
Використана література. 11
-
Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми
Вступ 2
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничої програми 4
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 4
1.2. Сегментація ринку 5
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 7
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 7
1.5. Планування ціни на товар підприємства 10
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 14
1.7. Характеристика підприємства 14
Розділ 2. Планування використання ресурсів підприємства для забезпечення виконання виробничої програми 21
2.1. Планування виробничої програми підприємства 21
2.2. Планування виробничої потужності підприємства 25
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничої програми 26
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 27
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 28
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 28
техніко-економічним факторам 28
3.2. Планування доходів і надходжень 30
3.3. Фінансовий план підприємства 33
Розділ 4. Напрямки удосконалення фінансового стану ПП «Техпрообладнання» 35
Висновки 41
Список літератури 44
Додатки 45
Cгенерировано за 0.313788 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|