ЗМІСТ
Вступ............................................................................................................
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничоїпрограми..................................................................
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства...................
1.2. Сегментація ринку..................................................................
1.3. Вивчення ємності ринку підприємства.................................
1.4. Оцінка конкурентноздатності товару підприємства............
1.5. Планування ціни на товар підприємства...............................
1.6. Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства.......
Розділ 2. Плануваннявикористанняресурсівпідприємствадля виконаннявиробничоїпрограми............................................
2.1. Плануваннявиробничоїпрограмипідприємства.....................
2.2. Плануваннявиробничої потужності підприємства..................
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничоїпрограми................................................................
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання.............
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства..............................................................................
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних
ресурсах...........................................................................
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсівпідприємства................
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві........................
2.6.1. Планування росту продуктивності праці.....................
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та
керівників длявиконаннявиробничоїпрограми........
2.7. Планування фонду заробітної плати на підприємстві..............
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства.......................
3.1. Планування зниження собівартості продукції
по окремим техніко-економічним факторам............................
3.2. Планування доходів і надходжень..............................................
3.3. Фінансовий план підприємства...................................................
Висновки та пропозиції.................................................................................
Список рекомендованої літератури.....................................................
Вступ 2
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничоїпрограми 4
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 4
1.2. Сегментація ринку 5
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 7
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 7
1.5. Планування ціни на товар підприємства 10
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 14
1.7. Характеристика підприємства 14
Розділ 2. Плануваннявикористанняресурсівпідприємствадля забезпечення виконаннявиробничоїпрограми 21
2.1. Плануваннявиробничоїпрограмипідприємства 21
2.2. Плануваннявиробничої потужності підприємства 24
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничоїпрограми 25
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 26
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 27
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 27
техніко-економічним факторам 27
3.2. Планування доходів і надходжень 29
3.3. Фінансовий план підприємства 32
Висновки 34
Список літератури 37
Додатки 38
Вступ 4
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничоїпрограми 6
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 6
1.2. Сегментація ринку 7
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 9
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 10
1.5. Планування ціни на товар підприємства 13
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 16
1.7. Характеристика підприємства 17
Розділ 2. Плануваннявикористанняресурсівпідприємствадля забезпечення виконаннявиробничоїпрограми 23
2.1. Плануваннявиробничоїпрограмипідприємства 23
2.2. Плануваннявиробничої потужності підприємства 27
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничоїпрограми 28
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 29
2.5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства 30
2.5.1. Планування потреби в матеріально-технічних ресурсах 30
2.5.2. Баланс матеріальних ресурсівпідприємства 35
2.6. Планування праці і персоналу на підприємстві 43
2.6.1. Планування росту продуктивності праці 43
2.6.2. Визначення планової чисельності робітників та керівників длявиконаннявиробничоїпрограми 49
2.7. Планування фонду оплати праці (ФОП) на підприємстві 52
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 56
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 56
техніко-економічним факторам 56
3.2. Планування доходів і надходжень 58
3.3. Фінансовий план підприємства 61
Розділ 4. Напрямки удосконалення фінансового стану ПП «Техпрообладнання» 63
Висновки 69
Список літератури 74
Додатки 78
Вступ 2
Розділ 1. Місце підприємства на ринку, шляхи формування його виробничоїпрограми 4
1.1. Аналіз зовнішнього середовища підприємства 4
1.2. Сегментація ринку 5
1.3. Визначення ємності ринку підприємства 7
1.4. Оцінка конкурентоздатності товару 7
1.5. Планування ціни на товар підприємства 10
1.6.Прогнозування об’ємів продажу товарів підприємства. 14
1.7. Характеристика підприємства 14
Розділ 2. Плануваннявикористанняресурсівпідприємствадля забезпечення виконаннявиробничоїпрограми 21
2.1. Плануваннявиробничоїпрограмипідприємства 21
2.2. Плануваннявиробничої потужності підприємства 25
2.3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничоїпрограми 26
2.4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 27
Розділ 3. Планування фінансової діяльності підприємства 28
3.1. Планування зниження собівартості продукції по окремим 28
техніко-економічним факторам 28
3.2. Планування доходів і надходжень 30
3.3. Фінансовий план підприємства 33
Розділ 4. Напрямки удосконалення фінансового стану ПП «Техпрообладнання» 35
Висновки 41
Список літератури 44
Додатки 45
Вступ 3
1. Плануваннявиробничоїпрограмипідприємства 5
2. Плануваннявиробничої потужності підприємства 8
3. Розрахунок балансу часу при плануванні виробничоїпрограми 9
4. Розрахунок завантаженості виробничого обладнання 10
5. Планування матеріально-технічного забезпечення підприємства 11
5.1. Планування потреби в матеріально-технічних ресурсах 11
5.2. Баланс матеріальних ресурсівпідприємства 17
6. Планування праці і персоналу на підприємстві 25
6.1. Планування росту продуктивності праці 25
6.2. Визначення планової чисельності робітників та керівників длявиконаннявиробничоїпрограми 31
7. Планування фонду оплати праці (ФОП) на підприємстві 34
Висновки 38
Список літератури 43
Додатки 47
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Плануваннявиробничої діяльності підприємства 5
1.2 Основні показники плану виробництва 8
1.3 Основні розділи і показники виробничоїпрограмипідприємства 11
1.4. Порядок розробки виробничоїпрограми підрозділів основного виробництва 16
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 27
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 32
Вихідні дані для розрахунків 32
2.1. Визначення виробничоїпрограмипідприємства 33
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 37
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 38
ефективності їх використання 38
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення її структури 41
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 43
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 44
2.7 Соціальна діяльність підприємства 45
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 45
2.7.2. Виконання соціальної програмипідприємства 47
(забезпечення житлом) 47
ВИСНОВКИ 48
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 51
ВСТУП 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1 Потенціал і виробнича функція підприємства 5
1.2 Виробнича потужність фірми 14
2. Рекомендації. Резерви виробничих потужностей і організація їх використання 24
Висновки 29
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 30
2.1. Визначення виробничоїпрограмипідприємства 30
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 35
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 36
ефективності їх використання 36
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 40
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 42
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 43
2.7. Соціальна діяльність підприємства 44
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 45
2.7.2. Виконання соціальної програмипідприємства(забезпечення 46
житлом) 46
ВИСНОВКИ 47
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 48
ВСТУП 3 ПОНЯТТЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА. 4 Зміст та основні завдання виробничоїпрограми 4 Фактори, що впливають на формування виробничоїпрограмипідприємства 7 ФОРМУВАННЯ ПЛАНУ ВИРОБНИЦТВА ПРОДУКЦІЇ 11 Методика розрахунку показників виробничоїпрограми 11 Обґрунтування виробничоїпрограми виробничою потужністю 14 Календарний розподіл виробничоїпрограми 17 АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ 21 Основні напрямки аналізу. Аналіз обсягу реалізації продукції 21 Аналіз ритмічності випуску продукції. Аналіз виконання плану сортності продукції 23 ВИСНОВКИ 26 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 28
Вступ 3
1 АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 5
1.1. Сутність та види прибутку 5
1.2 Формування прибутку 8
1.3. Розподіл і використання прибутку 9
1.3. Показники рентабельності 12
1.4. Фактори, що вливають на величину прибутку 19
1.5. Рекомендації. Проблеми удосконалювання механізму формування і розподілу прибутків підприємства. 22
Висновок 27
2.РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА
2.1. Визначення виробничоїпрограмипідприємства 29
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 33
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів і 34
ефективності їх використання 34
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 38
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 40
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними 41
фондами 41
2.7. Соціальна діяльність підприємства 42
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 43
2.7.2. Виконання соціальної програмипідприємства(забезпечення 44
житлом) 44
2.8. Висновки 44
ЛІТЕРАТУРА 46
Вступ 4
1. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА 6
1.1. Показники відтворювання та ефективності використання основних виробничих фондів. 6
1.2. Шляхи кращого використання 8
1.3. Знос основних виробничих фондів та методи його оцінки. 12
1.4. Амортизація та методи нарахування 14
2. Рекомендації. Показники стану та ефективності використання основних виробничих фондів підприємства 18
2 РОЗРАХУНКИ ОСНОВНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ ВИРОБНИЧОЇ ПРОГРАМИ ПІДПРИЄМСТВА 21
2.1. Визначення виробничоїпрограмипідприємства 22
2.2. Розрахунки необхідних трудових ресурсів і ефективності їх використання 27
2.3. Визначення виробничої потужності, виробничих фондів 28
і ефективності їх використання 28
2.4. Складання собівартості товарної продукції і визначення ії структури 32
2.5. Визначення цін на продукцію, оформлення і розподіл прибутку підприємства 33
2.6. Виконання підприємством обов’язків перед бюджетом і соціальними фондами 34
2.7. Соціальна діяльність підприємства 35
2.7.1. Розрахунок середньомісячної заробітної плати на підприємстві 35
2.7.2. Виконання соціальної програмипідприємства(забезпечення житлом) 35
Висновки 37
Список використаної літератури 38
Cгенерировано за 0.154261 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.