Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Інформаційні системи в туристичній галузі» (ID:5130)

| Размер: 282 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 04.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеФайл 1 - 8 стор.:
1. Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг Українська туристична інформаційна система (UTIS)
2. Використані ресурси

Файл 2 - 4 стор.:
Варіант № 10
1. Створити індивідуальну поштову скриньку на Yandex.ru або іншому поштовому сервері, вказати в логині: прізвище, курс, наприклад (Petrova-5),
2. Створити в текстовому процесорі MS Word документ, у якому дати відповіді на наступні питання:
- Локальні мережі, призначення та використання
- Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг АМАДЕУС( Amadeus Global Travel Distribution)
зберегти даний документ за адресою: D: zaoch IST.doc. Першу сторінку оформити як титульну.
3. Використовуючи будь-яку пошукову систему знайти інформацію туристського напрямку по - Естонії (1-2 стр) Скопіювати знайдену інформацію в текстовий процесор MS Word, відформувати документ, скопіювати малюнок по даній країні та зберегти у файл D:zaoch ISTl.doc.
4. Відправити повідомлення за адресою nata_novosad@ukr.net або i_zimina@rambler.ru , приєднати до повідомлення файли IST.doc та ISTl.doc.
Текст повідомлення : Контрольна робота з предмету «Інформаційні системи в туристичній галузі» студента 5 курсу, прізвище, ім'я, по батькові.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Інформаційні системи в туристичній галузі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Економіка готельного та туристичного комплексу
  • Управління кадровою політикою підприємств туристичної індустрії (на матеріалах туристичного під-ва)
  • Новітні технології: застосування в індустрії гостинності
  • Інформаційні правові системи
  • Принципи організацій підрозділів інформаційних технологій для обслуговування інформаційних систем
  • Види інформаційних систем, їх призначення та характеристика
  • Аналіз відхилень як інструмент оцінки діяльності підприємства. Застосування контролінгу в туристичній галузі
  • . Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи
  • Менеджмент туризму (Австрія)
  • Організація професійного розвитку персоналу
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
Cгенерировано за 0.117508 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...