Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Інформаційні системи в туристичній галузі» (ID:5130)

| Размер: 282 кб. | Объем: 12 стр. | Стоимость: 45 грн. | Добавлена: 04.07.2006 | Код продавца: 2 |
СодержаниеФайл 1 - 8 стор.:
1. Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг Українська туристична інформаційна система (UTIS)
2. Використані ресурси

Файл 2 - 4 стор.:
Варіант № 10
1. Створити індивідуальну поштову скриньку на Yandex.ru або іншому поштовому сервері, вказати в логині: прізвище, курс, наприклад (Petrova-5),
2. Створити в текстовому процесорі MS Word документ, у якому дати відповіді на наступні питання:
- Локальні мережі, призначення та використання
- Сучасна система резервування та бронювання туристичних послуг АМАДЕУС( Amadeus Global Travel Distribution)
зберегти даний документ за адресою: D: zaoch IST.doc. Першу сторінку оформити як титульну.
3. Використовуючи будь-яку пошукову систему знайти інформацію туристського напрямку по - Естонії (1-2 стр) Скопіювати знайдену інформацію в текстовий процесор MS Word, відформувати документ, скопіювати малюнок по даній країні та зберегти у файл D:zaoch ISTl.doc.
4. Відправити повідомлення за адресою [email protected] або [email protected] , приєднати до повідомлення файли IST.doc та ISTl.doc.
Текст повідомлення : Контрольна робота з предмету «Інформаційні системи в туристичній галузі» студента 5 курсу, прізвище, ім'я, по батькові.
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Заказ Заказать Купить «Інформаційні системи в туристичній галузі»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Економіка готельного та туристичного комплексу
  • Управління кадровою політикою підприємств туристичної індустрії (на матеріалах туристичного під-ва)
  • Новітні технології: застосування в індустрії гостинності
  • Інформаційні правові системи
  • Принципи організацій підрозділів інформаційних технологій для обслуговування інформаційних систем
  • Види інформаційних систем, їх призначення та характеристика
  • Аналіз відхилень як інструмент оцінки діяльності підприємства. Застосування контролінгу в туристичній галузі
  • . Впровадження інформаційних технологій в архівну справу: сучасний стан та перспективи
  • Менеджмент туризму (Австрія)
  • Організація професійного розвитку персоналу
  • Впровадження інформаційних технологій - шлях підвищення якості послуг гостинності в засобах розміщення
Cгенерировано за 0.149561 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів