Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ» (ID:50907)

| Размер: 46 кб. | Объем: 30 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1. Система цін в Україні. Джерела інформації про ціни. 5
1.2.Методи та основні фактори ціноутворення в умовах невизначеності. 8
1.3. Управління цінами та стратегії ціноутворення у процесі формування цінової політики підприємства. 14
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА КДГМК “КРИВОРІЖСТАЛЬ” ТА ФОРМУВАННЯ І УПРАВЛІННЯ ЙОГО ЦІНОВОЮ СТРАТЕГІЄЮ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЗДАТНОСТІ. 18
2.1. Характеристика підприємства КДГМК “Криворіжсталь” як стратегічного об’єкту ціноутворення. 18
2.2. Основні напрямки цінової стратегії підприємства та характеристика конкурентноздатності його продукції на ринках України і світовому. 21
РОЗДІЛ 3. ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВОЇ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ. 27
ВИСНОВКИ 29
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 30
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература 1. Акимова И.М. Промышленный маркетинг – К: «Знання», 2000.
2. Бойчак І. М., Харів Н.С., Хопчан М.І. Економіка підприємств.- Л.: Сполом, 2001.
3. Бороздин Ю.В. Ценообразование и потребительская стоимость продукции. - М. : Экономика, 1975 .
4. Бандурака О.М., Коробов Н. Л., Орлов П. І., Петрова К. Л. Фінансо¬ва діяльність підприємств: Підручник.— К.: Либідь, 1998.
5. Бородина О. Й. Фінанси підприємств-М.: ЮНІТІ, 1995.
6. Варга В.У. Деньги и цены. Мировая економика и международные отношения.-№ 12- 1992.
7. Васильева Н.С., Козлова Л. И. Формирование цены в рыночных условиях. - М.: Бизнес, 1995.
8. Волков О.И. Экономика предприятия . - М.: Инфра, 2001.
9. Гальчінський А.С., Єщенко П.С., Палкін Ю.І. Основи економічної теорії.- К.: Вища школа, 1995.
10. Горфинкель В.Я., Швандар В.А. Экономика предприятия.-М.: Юнити, 1998.
11. Ерухимович И.Л. Ценообразование: Учеб.-метод. пособие / Межрегион. Акад. упр. персоналом. — К., 1998. — 102 с.
12. Ковалева А. М. Фінанси в управлінні підприємством. М.: Фінан¬си й статистика,. 1995.
13. Корнєв В.Л. Цінова політика підприємства – К., КНЕУ, 2001
14. Литвиненко Я. Сучасна політика ціноутворення. Навчальний посібник. – К., «Мауп», 2003
15. Примак Т. О. Економіка підприємств.-К.: МАУП,2001.
16. Шкварчук Л.О. Ціни і ціноутворення – К. : Кондор, 2003
17. Цены и ценообразование: Учебник для вузов / Под ред И.К. Салимжанова. — М.: ЗАО «Финстатинформ», 1999.
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «СУТНІСТЬ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ НА ПІДПРИЄМСТВІ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.
  • Функції ціни
  • Ціна та ціноутворення в галузі туризму
  • Методи ціноутворення і галузі їх застосування
  • АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
  • Питання з економіки
  • Ціни та методи ціноутворення
  • Ціни та методи ціноутворення
  • Методичні підходи до розробки ціни виробу
  • Значення ціни
Cгенерировано за 0.129151 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...