|
-
Ціна - її суть. Процес формування ціни на підприємстві.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи дослідження ціни та ціноутворення 4
1.1.Особливості ціни як економічної категорії 4
1.2.Принципи формування ціни 6
Розділ 2. Стратегія формування ціни на підприємстві 11
2.1. Політика ціноутворення на підприємстві та інструменти її реалізації 11
2.2. Особливості формування ціни на підприємстві 14
Розділ 3. Формування та реалізація цінової політики на підприємстві 23
3.1.Загальна характеристика цінових стратегій основних конкурентів галузі 23
3.2. Вдосконалення процесу формування ціни на підприємстві ДУКАТ Лтд 28
Висновки 32
Список літератури 36
Додатки 38
-
Функції ціни
Вступ 4
1. Ціна: сутність та альтернативні погляди на неї 6
2. Функції ціни 16
3. Значення ціни в системі ринкових характеристик товару 23
Висновки 36
Список використаних джерел 38
-
Ціна та ціноутворення в галузі туризму
1. Поняття та сутність ціни в ринковій економіці. Функції ціни 3
2. Методи державного регулювання цін 17
Задача 25
Собівартість виробу - 250 грн. Рентабельність - 26%. Роздрібна ціна 891 грн Торгівельна надбавка - 50% ціни посередницької організації. Посередницька націнка 10% відпускної ціни виробника. Визначити ставку акцизного збору.
Література 26
-
Методи ціноутворення і галузі їх застосування
ВСТУП 3 МЕТОДИ ЦІНОУТВОРЕННЯ І ГАЛУЗІ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ 4 1 Методичні підходи до розрахунку ціни на підприємстві 4 2 Витратні методи визначення ціни 6 3 Визначення ціни на основі попиту споживачів 9 ВИСНОВКИ 13 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 15
-
АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1
СУТНІСТЬ ФОРМУВАННЯ І ЗНАЧЕННЯ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ
1.1. Ціна робочої сили як форма грошового виразу її вартості 7
1.2. Зарубіжний досвід регулювання ціни робочої сили на ринку праці 19
РОЗДІЛ 2
АНАЛІЗ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ НА РИНКУ ПРАЦІ УКРАЇНИ
2.1. Оцінка стану ринку праці в умовах ринкової економіки України 42
2.2 Дослідження тенденцій формування ціни робочої сили: регіональний та галузевий рівень 52
РОЗДІЛ 3
ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЦІНИ РОБОЧОЇ СИЛИ З УРАХУВАННЯМ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ЗМІН
3.1. Заходи формування ціни робочої сили регіону 76
3.2. Перспективи реформування оплати праці в Україні 84
ВИСНОВКИ 97
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 99
ДОДАТКИ 104
-
Питання з економіки
План:
1. Внутрішнє середовище організації.
2. Ресурсна концепція стратегії розвитку фірми.
3. Прибуток у складі первинних доходів підприємства.
4. Управління якістю продукцією, як інструмент інновації на підприємстві.
5. Функція планування в менеджменті.
6. Функціональна та виробнича стратегія на підприємстві.
7. Головні теорії мотивації
8. Мотивація її значення в менеджменті
9. Види організаційних структур підприємства. Їх порівняльна характеристика
10 Види цін: базисна, ціни виробників. Ціни покупців, поточні, незмінні.
11. Система менеджменту якості Iso 9000. Головні складові цієї системи
12. Ресурсна характеристика організації
-
Ціни та методи ціноутворення
План
Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення
1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення
1.2 Загальноприйнята класифікація цін
РОЗДІЛ ІІ
2.1 Інформація о юридичній особі
2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр.
РОЗДІЛ ІІІ
3.1 Вибір вірного методу ціноутворення
3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва
3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару
3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію
3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку
3.1.5 Параметричні методи ціноутворення
3.2 Надання знижок, їх класифікація
Висновки
-
Ціни та методи ціноутворення
План
Розділ І. Теоретичні основи цін та методів ціноутворення
1.1 Сутність, роль та значення цін. Стратегії ціноутворення
1.2 Загальноприйнята класифікація цін
РОЗДІЛ ІІ
2.1 Інформація о юридичній особі
2.2 Аналіз діяльності агентства за 2004-2005 рр.
РОЗДІЛ ІІІ
3.1 Вибір вірного методу ціноутворення
3.1.1 Визначення ціни на основі витрат виробництва
3.1.2 Метод установлення ціни на основі ціннісної значущості товару
3.1.3 Метод встановлення ціни з орієнтацією на конкуренцію
3.1.4 Метод визначення ціни на основі знаходження рівноваги між витратами виробництва та станом ринку
3.1.5 Параметричні методи ціноутворення
3.2 Надання знижок, їх класифікація
Висновки
-
Методичні підходи до розробки ціни виробу
1. Методичні підходи до розробки ціни виробу 3
2. Місце і значення ціни в розширеному відтворенні 9
3. Задача 14
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 16
-
Значення ціни
План
1. Значення ціни 2
2. Методи ціноутворення в туризмі. 3
3. Розрахунок ціни на туристичні послуги. 6
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 14
Cгенерировано за 0.129151 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|