ВСТУП 3 РОЗДІЛ I 7 Теоретичні основи облікуреалізації готової продукції, робіт, послуг на підприємстві 7 1.1 Поняття, класифікація та завдання облікуреалізації готової продукції, робіт, послуг 7 1.2 Організація і методика облікуреалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 11 1.3 Теоретичні основи аналізу реалізації готової продукції, товарів робіт, послуг 22 РОЗДІЛ II 30 Організація та методика облікуреалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг на підприємстві 30 2.1 Документування господарських операцій, пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів робіт, послуг 30 2.2 Організація аналітичного та синтетичного облікуреалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 35 2.3 Методика відображення операцій пов’язаних з реалізацією готової продукції, товарів, робіт, послуг 40 2.4 Автоматизація облікуреалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 50 РОЗДІЛ ІІІ 61 Організація та методика аналізу реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг в Асоціації «Укрліссервіс» 61 3.1 Завдання, напрямки аналізу, джерела інформації реалізації готової продукції, товарів, робіт, послуг 61 3.2 Методика аналізу операцій пов язаних з реалізацією готової продукції, товарів, виконаних робіт (послуг) 70 3.3 Особливості аналізу та контролю за відображенням результатів в обліку і фінансовій звітності реалізації готової продукції 81 ВИСНОВОК 97 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 102 ДОДАТКИ 107
Вступ
Розділ 1. Економічна сутність доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.1 Економічна природа формування доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.2 Огляд нормативних документів, що регламентують організацію бухгалтерського обліку та складання звітності доходів і витрат від реалізаціїтоварів
1.3 Характеристика ВАТ «Криворіжхліб» та аналіз показників його діяльності
Розділ 2. Організаціяобліку і звітності доходів і витрат від реалізаціїтоварів ВАТ «Криворіжхліб»
2.1 Організаціяобліку доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.2 Методика формування доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.3 Аналітичний та синтетичний облік доходів і витрат від реалізаціїтоварів
2.4 Характеристика звітності з формування доходів і витрат та порядок її складання
Розділ 3. Взаємозв’язок статей фінансової звітності та формування фінансових результатів в умовах використання ЕОМ
Висновки
Список використаної літератури
Додатки
Вступ 3
Розділ 1. Реалізація продукції (товарів, послуг) як основне джерело доходів підприємства 6
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, послуг) підприємством 6
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 8
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 12
1.4. Організаційно-економічна характеристика ресторану “Експрес” 16
Розділ 2. Методичні основи облікуреалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.1. Оцінка стану організації аналітичного облікуреалізації продукції (товарів, послуг) 24
2.2. Синтетичний облік реалізації продукції (товарів, послуг) 31
Розділ 3. Аналіз та аудит реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.1. Інформаційна база та основні методи економічного аналізу реалізації продукції (товарів, послуг) 36
3.2. Методика загального аналізу результатів реалізації продукції (товарів, послуг) 39
3.3. Основні концепції методики аудиту реалізації продукції (товарів, послуг) 46
Висновки та пропозиції 50
Список використаної літератури 53
Додатки 561
ВСТУП 3
1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, РОБІТ, ПОСЛУГ) ЯК ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО ДОХОДІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. Економічна сутність реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємством 5
1.2. Методика формування в обліку інформації про доходи від реалізації продукції (товарів, послуг) 10
1.3. Нормативно-правове забезпечення системи обліку, аналізу і аудиту реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 14
2. МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОБЛІКУ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ (ТОВАРІВ, ПОСЛУГ, РОБІТ) 17
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 17
2.2. Визначення ціни реалізованих товарів та наданих послуг 23
2.3. Документальне оформлення операцій з реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 26
2.4. Критична оцінка стану облікуреалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 31
ВИСНОВКИ 37
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 41
ДОДАТКИ
Вступ............................................................................................................3
1. Значення і завдання обліку товарних запасів на підприємствах торгівлі …………………………………………………………………..……..….4
2. Харкетристика господарсько-фінансової діяльності та постановка фінансового обліку ПП „Овочі” ..........................................................................5
3. Контроль за цінами і документами оформлення надходження і реалізаціїтоварів .................................................................................................16
4. Звітність матеріально-відповідальних осіб і організація облікутоварів в місцях зберігання ..............................................................................20
5. Синтетичний і аналітичний облік руху товарів ...........................23
Висновки та пропозиції............................................................................31
Список використаної літератури ...........................................................33
Додатки .....................................................................................................34
ВСТУП 6 Розділ І. Реалізація товарів та торгова націнка в господарській діяльності підприємства. 9 1.1. Економічна сутність реалізаціїтоварів та торгової націнки. 9 1.2. Економіко-правовий аналіз та огляд нормативної бази та спеціальної літератури 14 Розділ ІІ. Організаційно-економічна характеристика ТОВ “D&V-інвест”. 20 Розділ ІІІ. Розробка системи фінансового та управлінського облікуреалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.1. Поняття, класифікація та завдання облікуреалізаціїтоварів та торгової націнки. 27 3.2. Документування господарських операцій, пов’язаних з рухом товарів, аналітичний облік товарів. 30 3.3. Фінансовий і податковий облік реалізаціїтоварів та торгових націнок 52 3.4. Управлінський облік реалізаціїтоварів та торгових націнок. 62 Розділ ІV. Проектування системи економічного аналізу та аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок 70 4.1. Принципи побудови системи економічного аналізу 70 4.2. Аналіз реалізаціїтоварів. 74 4.3. Методика проведення аудиту реалізаціїтоварів та торгових націнок. 82 4.4. Узагальнення результатів проведеного аудиту товарів та торгових націнок. 97 Розділ V. Автоматизація обліково-аналітичних робіт в управлінні реалізацією товарів та торговими націнками 100 5.1. Характеристика сучасних АРМБ. Аналіз пакетів прикладних програм (ППП) автоматизації бухгалтерського обліку 100 5.2. Застосування прикладного програмного забезпечення “1С: Бухгалтерії 7.7” для облікуреалізаціїтоварів та торгових націнок 105 ВИСНОВКИ 115 Список використаних джерел 119 Додатки 122
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти облікутоварів 6
1.1. Завдання облікутоварів 6
1.2. Організаційні основи облікутоварів. Літературне та методичне забезпечення 8
1.3. Визнання та оцінка товарних запасів. Документальне оформлення надходження товарів на оптові бази і склади 12
Розділ 2. Облік товарних операцій в торгівлі 18
2.1. Облік операцій пов'язаних з придбанням товарів. Облік придбання товарів по імпорту, бартеру. Облік транспортно-
заготівельних витрат 18
2.2. Облік реалізаціїтоварів 35
Розділ 3. Шляхи вдосконалення облікутоварів 42
ВИСНОВКИ 49
Список літературНИХ ДЖЕРЕЛ 52
ДОДАТКИ 54
ВСТУП 2 1. Нормативна та законодавча база з облікутоварів 4 2. Методичні основи організації бухгалтерського облікутоварів 9 3. Організація бухгалтерською облікутоварів на підприємстві ТОВ „Аріал” 14 ВИСНОВКИ 27 Література 30 Додатки 32
Вступ 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти облікутоварів 5 1.1. Завдання облікутоварів 5 1.2. Організаційні основи облікутоварів. Літературне та методичне забезпечення 6 1.3. Визнання та оцінка товарних запасів. Документальне оформлення надходження товарів на оптові бази і склади 9 Розділ 2. Облік товарних операцій в торгівлі 13 2.1. Облік операцій пов язаних з придбанням товарів. Облік придбання товарів по імпорту, бартеру. Облік транспортно-заготівельних витрат 13 2.2. Облік реалізаціїтоварів в оптовій торгівлі 34 Розділ 3. Шляхи вдосконалення облікутоварів 40 Висновки 45 Список використаної літератури 47 Додатки 48
ВСТУП 3
1. Облік надходження товарних запасів на підприємствах оптової торгівлі 4
1.1. Порядок приймання товарів придбаних у постачальників 4
1.2. Облік операцій пов’язаних з придбанням товарів у постачальників 8
1.3. Облік нестачі виявленої при прийманні товарів 10
1.4. Порядок обліку розподілу і списання транспортно-заготівельних витрат пов’язаних з придбанням товарів 12
2. Облік реалізації товарних запасів 16
2.1. Методи оцінки вибуття товарів 16
2.2. Форми реалізаціїтоварів що застосовуються підприємствами оптової торгівлі 18
2.3. Облік реалізаціїтоварів зі складів і баз підприємств оптової торгівлі 19
2.4. Облік реалізаціїтоварів транзитом 23
ВИСНОВКИ 30
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 32
Cгенерировано за 0.125757 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.