Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

Тема: «Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі»» (ID:49669)

| Размер: 190 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні аспекти процесу розробки цін на підприємстві 5
1.1 Поняття процесу розробки цін та фактори впливу на нього 5
1.2 Основні методи ціноутворення 11
Розділ 2 Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі» 16
2.1 Загальна характеристика магазину-салону «Меблі» 16
2.2 Організація комерційної, маркетингової та економіко-фінансової діяльності салону «Меблі» 18
2.3 Аналіз організації процесу розробки цін у магазині-салоні «Меблі» 23
Розділ 3 Шляхи вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» з метою забезпечення підвищення його прибутковості 27
3.1 Дослідження беззбитковості салону «Меблі» 27
3.2 Напрямки вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» 30
Висновки 33
Використана література 35
Додаток А - Рекомендовані значення неокруглених цін 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Цивільний процесуальний кодекс України. Офіційний текст із змінами - К.: Видавничий дім „Ін Юре”, 2005.
2. Закон України “Про ціни і ціноутворення” від 3 січня 1990 р. N 507-XII. Зі змінами та доповненнями
3. Алімов А. Н., Гончарова Н. П., Дражан М. Г., Черванёв Д. Н. Управление инновационным циклом. — К.: Наук. думка, 2003.
4. Бронникова Т.С., Чернявский А.Г. Маркетинг: Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2001. - 110с.
5. Винокуров В. А. Организация стратегического управления на предприятии. — М.: Центр экономики и маркетинга, 2006. – 392 с.
6. Виханский О. С. Стратегическое управление. — М. Изд-во Моск. ун-та, 2005. – 283 с.
7. Глівенко С. В., Соколов М. О., Теліженко О. М. Економічне прогнозування: Навчальний посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Суми: Видавництво “Університетська книга”, 2001. – 207 с.
8. Гриньова Валентина Миколаївна, Коюда Віра Олексіївна. Фінанси підприємств: Навч. посібник. — 3. вид., стер. — К. : Знання-Прес, 2006. — 423с. — (Серія "Вища Освіта ХХІ століття").
9. Движущие силы рынка и конкурентные стратегии // Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии – Сп. б.,2002. – 211 с.
10. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 2004. – 255 с.
11. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного.-К.:КНЕУ, 2000. - 528с.
12. Колобов А.А. и др. Промышленная логистика. - М.: Изд. МГТУим. Н.Э. Баумана, 2003. - 203с.
13. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навчальний посібник – 2-е вид., стер. – К.: Знання, 2000. – 378 с.
14. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс, 2000. С. 152 — 176.
15. Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. – 2-е Европ. Изд. – К.;М.; СП.б. Издат. Дом «Вильямс», 2003. -1056с.
16. Менеджмент організацій: Підручник / За заг. ред. Л.І. Федулової. – К.: Либідь, 2003 – 448 с.
17. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. — М.: Дело, 2002.
18. Моисеева Н. К., Анискин Ю. П. Конкурентоспособность, маркетинг, обновление. Т. 1. — М.: Внешторгиздат, 2003.
19. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, - 600 с.
20. Планування діяльності підприємств: Навч.-метод. Посібник для самост. вивч. Диск. / М. А. Белов, Н. М. Євдокимова, В. Є. Москалюк та ін.; За заг. Ред. В. Є. Москалика. – К.: КНЕУ, 2002
21. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, - К.: Академвидав, 2003. – 608 с.,іл.
22. Чейз Р.Б., Эквилайн Н. Дж., Якобс Р. Ф. Производственный и операционный менедмжент, 8-е издание.: Пер. англ.: - М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 704 с.
23. Пилипчик В. Маркетинг на ринку засобів виробництва // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 27
24. Цены и ценообразование / Под. ред. В.Е. Есипова. - СПб.: Питер, 2001. - 464 с. (Серия «Учебники для вузов»).
25. Черный В. Сдерживаемый аппетит: особенносты нацинальной промышленной рекламы // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 28-35
26. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. — М.: Экономика, 2000.
27. Экономическая стратегия фирмы / Под. ред. А. П. Градова С-Пб.: Спец. лит-ра, 2005.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)
  • Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
  • Дослідження асортименту та якості м’яких меблів
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення
  • Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
  • Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
  • Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
  • Страховий ринок України: сучасний стан та перспективи розвитку
  • Курсова робота з торгівлі
Cгенерировано за 0.159802 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів