Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі»» (ID:49669)

| Размер: 190 кб. | Объем: 36 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ 3
Розділ 1 Теоретичні аспекти процесу розробки цін на підприємстві 5
1.1 Поняття процесу розробки цін та фактори впливу на нього 5
1.2 Основні методи ціноутворення 11
Розділ 2 Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі» 16
2.1 Загальна характеристика магазину-салону «Меблі» 16
2.2 Організація комерційної, маркетингової та економіко-фінансової діяльності салону «Меблі» 18
2.3 Аналіз організації процесу розробки цін у магазині-салоні «Меблі» 23
Розділ 3 Шляхи вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» з метою забезпечення підвищення його прибутковості 27
3.1 Дослідження беззбитковості салону «Меблі» 27
3.2 Напрямки вдосконалення процесу розробки цін у салоні «Меблі» 30
Висновки 33
Використана література 35
Додаток А - Рекомендовані значення неокруглених цін 37
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураВикористана література

1. Цивільний процесуальний кодекс України. Офіційний текст із змінами - К.: Видавничий дім „Ін Юре”, 2005.
2. Закон України “Про ціни і ціноутворення” від 3 січня 1990 р. N 507-XII. Зі змінами та доповненнями
3. Алімов А. Н., Гончарова Н. П., Дражан М. Г., Черванёв Д. Н. Управление инновационным циклом. — К.: Наук. думка, 2003.
4. Бронникова Т.С., Чернявский А.Г. Маркетинг: Учебное пособие. Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2001. - 110с.
5. Винокуров В. А. Организация стратегического управления на предприятии. — М.: Центр экономики и маркетинга, 2006. – 392 с.
6. Виханский О. С. Стратегическое управление. — М. Изд-во Моск. ун-та, 2005. – 283 с.
7. Глівенко С. В., Соколов М. О., Теліженко О. М. Економічне прогнозування: Навчальний посібник. – 2-ге вид., перероб. і доп. – Суми: Видавництво “Університетська книга”, 2001. – 207 с.
8. Гриньова Валентина Миколаївна, Коюда Віра Олексіївна. Фінанси підприємств: Навч. посібник. — 3. вид., стер. — К. : Знання-Прес, 2006. — 423с. — (Серія "Вища Освіта ХХІ століття").
9. Движущие силы рынка и конкурентные стратегии // Дойль П. Маркетинг – менеджмент и стратегии – Сп. б.,2002. – 211 с.
10. Дихтель Е., Хершген Х. Практический маркетинг: Учебное пособие / Пер. с нем. А.М. Макарова; Под ред. И.С. Минко. –М.: Высш. шк., 2004. – 255 с.
11. Економіка підприємства /За ред. С.Ф.Покропивного.-К.:КНЕУ, 2000. - 528с.
12. Колобов А.А. и др. Промышленная логистика. - М.: Изд. МГТУим. Н.Э. Баумана, 2003. - 203с.
13. Коробов М.Я. Фінансово-економічний аналіз діяльності підприємств: Навчальний посібник – 2-е вид., стер. – К.: Знання, 2000. – 378 с.
14. Котлер Ф. Основы маркетинга. — М.: Прогресс, 2000. С. 152 — 176.
15. Котлер Ф., Армстронг Г., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ. – 2-е Европ. Изд. – К.;М.; СП.б. Издат. Дом «Вильямс», 2003. -1056с.
16. Менеджмент організацій: Підручник / За заг. ред. Л.І. Федулової. – К.: Либідь, 2003 – 448 с.
17. Мескон М., Альберт М., Хедоури Ф. Основы менеджмента. — М.: Дело, 2002.
18. Моисеева Н. К., Анискин Ю. П. Конкурентоспособность, маркетинг, обновление. Т. 1. — М.: Внешторгиздат, 2003.
19. Осовська Г. В. Основи менеджменту: Курс лекцій. Житомир: Жіті, 2003, - 600 с.
20. Планування діяльності підприємств: Навч.-метод. Посібник для самост. вивч. Диск. / М. А. Белов, Н. М. Євдокимова, В. Є. Москалюк та ін.; За заг. Ред. В. Є. Москалика. – К.: КНЕУ, 2002
21. Хміль Ф.І. Менеджмент. Підручник, - К.: Академвидав, 2003. – 608 с.,іл.
22. Чейз Р.Б., Эквилайн Н. Дж., Якобс Р. Ф. Производственный и операционный менедмжент, 8-е издание.: Пер. англ.: - М.: Издательский дом «Вильямс», 2001. – 704 с.
23. Пилипчик В. Маркетинг на ринку засобів виробництва // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 27
24. Цены и ценообразование / Под. ред. В.Е. Есипова. - СПб.: Питер, 2001. - 464 с. (Серия «Учебники для вузов»).
25. Черный В. Сдерживаемый аппетит: особенносты нацинальной промышленной рекламы // Деньги и технлогии. – 2004. - №6-7. – с. 28-35
26. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг. — М.: Экономика, 2000.
27. Экономическая стратегия фирмы / Под. ред. А. П. Градова С-Пб.: Спец. лит-ра, 2005.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз сучасного стану процесу розробки роздрібних цін у магазині-салоні «Меблі»»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)
  • Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
  • Дослідження асортименту та якості м’яких меблів
  • Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
  • Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення
  • Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
  • Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
  • Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
  • Страховий ринок України: сучасний стан та перспективи розвитку
  • Курсова робота з торгівлі
Cгенерировано за 0.148254 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...