|
-
Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7
1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7
1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12
1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових заходів 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН” 31
2.1. Аналіз практики розробки та застосування мерчандайзингових заходів на підприємстві 31
2.2. Дослідження стану вивчення та формування попиту покупців 41
2.3. Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів з продажу товарів 62
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН ” 67
3.1. Удосконалення плану мерчандайзингових заходів 67
3.2. Шляхи підвищення ефективності процесу продажу товарів за допомогою інструментів мерчандайзингу 84
3.3. Удосконалення мерчандайзингових заходів щодо формування та стимулювання попиту покупців 89
ВИСНОВКИ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 104
-
Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах
Зміст
Вступ 3
1 Формування асортименту товарів на роздрібних торгових підприємствах 5
2 Формування асортименту в магазині ТОВ "Монро" і його оцінка 13
2.1 Загальна характеристика підприємства і аналіз показників ефективності його комерційної роботи 13
2.2 Особливості формування асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 16
2.3 Оцінка товарного асортименту магазина 18
3 Вдосконалення асортименту товарів в магазині ТОВ "Монро" 22
Висновки 27
Список літератури 30
-
Дослідження асортименту та якості м’яких меблів
Зміст
Вступ 3
1. Стан ринку м’яких меблів 5
2. Вимоги нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ 10
3. Аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі" 14
4. Оцінка якості м’яких меблів у магазині 20
Висновки та пропозиції 24
Литература 26
Додаток. Прайс на меблі виробництва ВАТ “Спецмеблі” 30
Метою роботи є дослідження асортименту і якості м’яких меблів виробництва ВАТ “Спецмеблі”. Відповідно до поставленої мети завданнями роботи є:
- вивчення сучасного стану ринку м’яких меблів;
- вивчення вимог нормативної документації до м’яких меблів ГОСТ;
- аналіз структури асортисменту м’яких меблів, що реалізуються на підприємстві "Спецмеблі";
- встановлення критеріїв оцінки якості м’яких меблів у магазині
Об’єктом дослідження є підприємство меблевої промисловості ВАТ "Спецмеблі" з точки зору забезпечення ним якості та асортименту м’яких меблів у відповідності до потреб ринку.
Предметом дослідження є сукупність вимог ринку м’яких меблів, виконання яких забезпечує конкурентоспроможність продукції підприємств на протязі ХХІ століття.
-
Управління асортиментом та якістю товарів та послуг
Вступ 3
1. Основна частина 5
1.1. Теоретичне обгрунтування 5
1.1.1. Поняття процесу управління 5
1.1.2. Етапи управління 8
1.1.3. Основні принципи систем управління якістю 10
1.1.4. Поняття про асортимент та порядок формування асортименту
в магазині 11
1.1.5. Управління товарними запасами в магазині 14
1.1.6. Оцінка рівня якості продукції 16
1.1.7. Якість обслуговування покупців 19
1.2. Вітчизняний та закордонний досвід по процесу управління асортиментом та якістю товарів 21
1.3. Характеристика торгового магазину “Еколан” 23
1.4. Формування асортименту в магазині “Еколан” 29
1.5. Управління асортиментом в магазині “Еколан” 32
1.6. Управління якістю в магазині “Еколан” 33
2. Заключна частина 35
2.1. Висновки та пропозиції 35
2.2. Додатки 38
2.3. Література
-
Технологічний процес в магазині та шляхи його вдосконалення
Вступ 3
1.Технологічного процес на підприємствах роздрібної торгівлі як складова комерційної діяльності 4
2. Попередні складові технологічного процесу 5
3. Технологічний процес у магазині 15
4. Шляхи удосконалення технологічного процесу в магазині 25
Висновки і пропозиції 30
Список використаної літератури 32
-
Формування товарної пропозиції в магазині «Назва» та шляхи її удосконалення
Вступ 3
1. Поняття товарної політики пропозиції та принципи її формування в магазині 5
2. Фактори, що впливають на формування товарної пропозиції 8
3. Показники, що характеризують товарну пропозицію в магазині 10
4. Аналіз товарної пропозиції в магазині «Назва» та практика її формування і удосконалення 12
5. Формування товарної пропозиції у магазині «Назва 20
Висновки 32
Список використаної літератури 35
Додатки 37-51
-
Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
Зміст
Вступ 3
1. Проектування процесів виробництва 4
1.1 Конструкторський аналіз процесу збірки 4
1.2 Вибір технологічного процесу 5
2. Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії 10
2.1. Планування стратегії організації 10
2.2 Технологія розробки стратегії 12
Висновки 17
Література 18
-
Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії
Зміст
Вступ 3
1. Проектування процесів виробництва 4
1.1 Конструкторський аналіз процесу збірки 4
1.2 Вибір технологічного процесу 5
2. Планування стратегії організації. Технологія розробки стратегії 10
2.1. Планування стратегії організації 10
2.2 Технологія розробки стратегії 12
Висновки 17
Література 18
-
Страховий ринок України: сучасний стан та перспективи розвитку
Вступ 3
1. Теоретичні дослідження страхового ринку України 5
1.1 Сутність, функції та роль страхування 5
1.2 Класифікація та принципи страхування 15
1.3 Загальна характеристика страхового ринку 22
2. Аналіз сучасного стану страхового ринку України 26
2.1 Становлення та розвиток страхового ринку в Україні 26
2.2 Аналіз сучасного стану страхового ринку України 29
3. Проблеми та перспективи розвитку страхового ринку України 42
Висновки 51
Література 54
Додатки 57
-
Курсова робота з торгівлі
ЗМІСТ
ВСТУП 3
1. Теоретичні засади торгівельної діяльності по продажу товарів 5
1.1. Поняття продажу товарів і обслуговування покупців та фактори які на це впливають 5
1.2. Роль робітників торгівлі у стимулюванні продажу товарів 7
2. Аналіз торгової діяльності мережевого магазину « » та практики стимулювання продажу товарів у ньому 11
2.1. Показники які характеризують стимулювання продажу товарів за рахунок підвищення якості обслуговування покупців у магазині 11
2.2. Аналіз стимулювання продажу товарів у магазині « » та практики її підвищення 14
3. Шляхи подальшого стимулювання продажу товарів у магазині « » 39
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 47
Cгенерировано за 0.162850 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|