Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)» (ID:30045)

| Размер: 282 кб. | Объем: 111 стр. | Стоимость: 400 грн. | Добавлена: 17.02.2010 | Код продавца: 3 |
СодержаниеВСТУП 3
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ 7
1.1. Сутність значення та основні концепції мерчандайзингу 7
1.2. Основні види розробки мерчандайзингових заходів 12
1.3. Показники оцінки ефективності мерчандайзингових заходів 24
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ В МАГАЗИНІ ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН” 31
2.1. Аналіз практики розробки та застосування мерчандайзингових заходів на підприємстві 31
2.2. Дослідження стану вивчення та формування попиту покупців 41
2.3. Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів з продажу товарів 62
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ У ВАТ МЕГАМАРКЕТ „БОЛДЕН ” 67
3.1. Удосконалення плану мерчандайзингових заходів 67
3.2. Шляхи підвищення ефективності процесу продажу товарів за допомогою інструментів мерчандайзингу 84
3.3. Удосконалення мерчандайзингових заходів щодо формування та стимулювання попиту покупців 89
ВИСНОВКИ 95
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98
ДОДАТКИ 104

Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Литература1. Алешина И.В. Поведение потребителей: Учебное пособие. – М.: ФАИР-Пресс 2000. – 231 с.
2. Андреева О.Д. Технология бизнеса: маркетинг. Учебное пособие. – М.: Инфра – М 1997. – 365 с.
3. Антошкіна Л. І. Тарлопов І. О. Маркетинг.— Донецьк: Юго-Восток 2006. — 171 с.
4. Астахова І. Е. Маркетинг. — Х.: Видавництво ХНЕУ 2006. — 208 с.
5. Балабанова Л. В. Холод В. В. Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств: стратегічний підхід. — Донецьк: ДонДУЕТ 2006. — 294 с.
6. Бевзенко В. Ф. Баширов И. Х. Лазебник Р. М. Маркетинг и логистика в коммерческо-торговой сфере. — Донецк: Юго-Восток 2006. — 336 с.
7. Білокобила Є. Ю. Яцківський Л. Ю. Основи маркетингу. — К.: ІНФОРМАВТОДОР 2006. — 348 с.
8. Брассингтон Ф. Петтитт С. Основы маркетинга. — Д.: Баланс Бизнес Букс 2007. — 768 с.
9. Вісящев В. А. Антошкіна Л. І. Тарлопов І. О. Маркетинговий менеджмент. — Донецьк: НОРД-ПРЕС 2005. — 440с.
10. Гаркавенко С. С. Маркетинг. — К.: Лібра 2006. — 717 с.
11. Горєлов Д. О. Горовий Д. А. Сідільова А. О. Маркетинг. — Х. : ХНАДУ 2007. — 120 c.
12. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика. — К.: КНЕУ 2005. — 392с.
13. Економіка торговельного підприємства. /Під ред. проф. Н.М. Ушакової – К. „Хрещатик 1999. – 800 с.
14. Зозулев А. В. Промышленный маркетинг: стратегический аспект. — Х.: Студцентр 2005. — 328с.
15. Ілляшенко С. М. Баскакова М. Ю. Маркетингові дослідження. — К.: Центр навчальної літератури 2006. — 192 с.
16. Кардаш В. Я. Антонченко М. Ю. Маркетингова товарна політика. — К.: КНЕУ 2006. — 248 с.
17. Кира и Рубен канаян. Мерчандайзинг. – М.: РИП – холдинг 2004. – 236 с.
18. Канаян К Канаян Р. Мерчандайзинг. — М.: РИП-холдинг 2006
19. Котлер Ф. Маркетинг Менеджмент — М.: Экономика. 1999
20. Эстрелинг С. Мерчандайзинг в розничной торговле: Пер. с англ. / Эстрелинг С. Флоттман Э. Джерниган М. Маршалл С. – 3-е изд. – СПб.: Питер 2004.
21. Энджел Д. Поведение потребителей. — СПб.: Питер 1999
22. Колборн Р. Мерчандайзинг/ Пер. с англ. под ред. И. О. Черкасовой. – СПб.: ИД «Нева» 2004
23. Снегирева В. Книга мерчандайзера. – СПб.: Питер 2005. – 384 с.: ил
24. Моисеева Н. Менеджмент категорий и мерчандайзинг в розничной торговле / Моисеева Н. Голиков Т. Долгачева Ю.// Маркетинг. – 2005. - №2 3.
25. Парамонова Т. Н. Маркетинг в розничном торговом предприятии. — М.: МГУК 2002
26. Рамазанов И. А. Мерчендайзинг в розничном торговом бизнесе: Учебное пособие. — М.: Издательский Дом «Деловая Литература» 2002.
27. Снегирева В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям. – СПб.: Питер 2007. – 416 с.: ил.
28. Кира и Рубен Канаян: Ассортимент: стратегия и тактика (http://www.usconsult.ru/)
29. Снегирева В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям. – СПб.: Питер 2007. – с. 290 – 291
30. Снегирева В. Розничный магазин. Управление ассортиментом по товарным категориям. – СПб.: Питер 2007. – с. 315
31. Кира и Рубен Канаян: Подготовка плодородной почвы (http://www.usconsult.ru/)
32. Канаян К Канаян Р. Мерчандайзинг. — М.: РИП-холдинг 2006
33. Канаян К Канаян Р. Мерчандайзинг. — М.: РИП-холдинг 2006
34. Основы управления розничной торговлей/ Розмари Варли Мохаммед Рафик. - М.: Издательский Дом Гребенникова 2005 с 332.
35. Перекалина Н. С. Качество в системе маркетинга Москва “Система” 1992 г с. 103
36. Аналитический отчет компании BI Исследование розницы. Мерчандайзинг апрель 2001 г.
37. Кошкалда І. В. Маркетингові дослідження. — Х. 2007. — 158 с.
38. Лежен Э.Ж. Искусство успешных продаж/ Пер. с нем. – М.: ФАИР-Пресс 2001. – 145 с.
39. Парсяк В. Н. Маркетинг: від теорії до практики. — К.: Наукова думка 2007. — 256 с.
40. Петруня Ю. Є. Маркетинг. — К.: Знання 2007. — 325 с.
41. Пілецький В. Т. Мананнікова О. Ю. Маркетинг: теорія практика самостійна робота контроль. — Алчевськ: ДДТУ 2007. — 388 с.
42. Скопина И.В. Программа мерчандайзинга – конкурентное преимущество компании / И.В. Скопина Е.А.Новикова // Управление экономическими системами: электрон. науч. журн. / Кисловодский институт экономики и права - [Электронный ресурс]. – Киров: ООО Международный центр научно-исследовательских проектов 2007. - № 2 (10). - № гос регистрации статьи 0420700034/0013. - Режим доступа к журн.: http://uecs.mcnip.ru.
43. Снегирева В.В. Книга мерчандайзераа. – СПб.: Питер 2005. – 384 с.
44. Современный супермаркет: Учебник/ Под ред. И. Леонтьевой З. Кожитово: 2-е изд. – М.: ООО «Современные розничные и ресторанные технологии» Издательство Жигульского 2002. – 324 с.
45. Хейг П. Х. Ник М. К. Маркетинговые исследования на практике. — Д.: Баланс Бизнес Букс 2005. — 306с.
46. Хулей Г. С. Джон П. Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование. — Д.: Баланс Бизнес Букс 2005. — 774с.
47. Шоу Р. Меррик Д. Прибыльный маркетинг: окупается ли ваш маркетинг? — К.: Companion Group 2007. — 496 с.
48. Шмит Б. Эмпирический маркетинг/ Пер. с англ. – М.: ФАИР-Пресс 2001. – 215 с.
49. Энджел Д. Поведение потребителей. – СПб.: Питер 1999. – 154 с.
Дополнительная информация3853
Рік написання: 2008
Заказ Заказать Купить «Мерчандайзинг роздрібного торговельного підприємства (За матеріалами МегаМаркету “Болден”)»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Облік руху товарних запасів торговельного підприємства
  • Оцінка ефективності мерчандайзингових заходів в роздрібно-торгівельному підприємстві (за матеріалами Мегамаркету „Болден” вул.Горького 50)
  • Аналіз та планування роздрібного товарообороту торгових підприємств
  • Організація продажу лікеро-горілчаної продукції на роздрібному торговельному підприємстві
  • Політика формування і використання прибутку торгівельного підприємства
  • Економічний зміст торгівельної діяльності
  • Управління прибутком торговельного підприємства у контексті забезпечення цільової конкурентоспроможності на регіональному ринку
  • Розробка політики використання прибутку підприємства
  • Планування потреби підприємства в формуванні оборотних активів торговельного підприємства
  • Розробка PR-програми по стимулюванню попиту на товари роздрібного торговельного підприємства
  • Аудит оптових і роздрібних операцій торговельного підприємства
Cгенерировано за 0.152050 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...