Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Аналіз мікро і макросередовища підприємства» (ID:49641)

| Размер: 224 кб. | Объем: 46 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст
Вступ 3
Розділ 1Аналіз мікро і макросередовища підприємства 3
1.1 Характеристика макросередовища 4
1.2 Аналіз мікросередовища 5
1.3 Наявність цілей, завдань та обґрунтованої маркетингової стратегії 21
1.4 Організація служби маркетингу 22
Розділ 2. Завдання та дії 33
2.1 Завдання та проблеми 33
2.2 Маркетингова стратегія 36
2.3 Програма дій 40
Висновки 45
Список використаної літератури 47
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури

1. Аникеев С. Методика разработки плана маркетинга. – М.: Фолиум, 1996. –128 с.
2. Бізнес-план відкритого акціонерного товариства “Маріупольський завод радіоприладів”. – Маріуполь, 2003.
3. Гаркавенко С.С. Маркетинг: Підручник для вузів. – К.: Лібра, 1998. – 384 с.
4. Герасимчук В.Г. Маркетинг: теорія і практика. – К.: Вища школа, 1994. – 327с.
5. Котлер Ф., Армостронг Г., Сондерс Д., Вонг В. – Основы маркетинга – Пер. с англ. – 2-е европ. изд. – К.; М.; СПб.: Издат. дом “Вильямс”, 1998. – 1056 с.
6. Котлер Ф. Основы маркетинга / Пер. С англ.. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
7. Планування поточної маркетингової діяльності підприємства. Методичні вказівки до курсової роботи з дисципліни „Маркеттинг” для студентів спеціальності 6.050200 „ Менеджмент організацій” / Укл.: Сич Є.М., Гривко Д.І., Гавриленко Н.І., Горшунова І.В., Парубець О.М. –Маріуполь: ЧДТУ, 1999. – 37 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Аналіз мікро і макросередовища підприємства»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Аналіз мікро і макросередовища підприємства
  • Аналіз мікро і макросередовища підприємства
  • Основи підприємства
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Значення та процес стратегічного маркетингового планування
  • Аналіз макро і мікросередовища підприємства
  • Методи та форми організації реклами продукції ЗАТ «Весна» на місці продажу
  • МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДПРИЄМСТВА
  • Ринкове середовище існування підприємства, організації
  • Імідж підприємства як фактор конкурентноспроможності
Cгенерировано за 0.131575 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...