ЗМІСТ
ВСТУП 3
1 СУТНІСТЬ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 4
1.1 Поняття основнихзасобів 4
1.2 Поділ основних виробничих засобів 5
2 АНАЛІЗ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 8
2.1 Показники стану та ефективності використанняосновнихзасобів 8
2.2 Аналіз амортизації основнихзасобів 13
3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ НА ВАТ "ХІМТЕКСТИЛЬМАШ" 20
3.1 Аналіз показників використанняосновнихзасобів на ВАТ «Хімтестильмаш» 20
3.2 Аналіз фізичного і морального зносу основнихзасобів 23
33Аналіз відтворювання основнихзасобів 25
ВИСНОВКИ 28
ЛІТЕРАТУРА 30
ДОДАТОК А 31
ВСТУП 2
1. Економічна сутність, класифікація основнихзасобів 4
2. Методи, прийоми, задачі та джерела інформації для аналізу використанняосновних фондів. 9
3. Аналізстануосновних фондів на підприємстві. 11
3.1. Аналіз зношення основнихзасобів та використання амортизаційних відрахувань 11
3.2. Структурний аналіз стануосновнихзасобів. 17
ВИСНОВКИ 19
Список використаної літератури 20
Додатки. 22
1 Теоретико-методичні аспекти визначення основнихзасобів 6
1.1 Дослідження теоретичних підходів до визначення основнихзасобів підприємства 6
1.2 Методичні підходи до розрахунку показників ефективності використанняосновнихзасобів підприємства 14
1.3 Проблеми ефективного використанняосновнихзасобів підприємства 19
2 Аналіз і оцінка ефективності використанняосновнихзасобів 21
2.1 Загальна характеристика Прилуцького управління по газопостачанню і газифікації ВАТ „Дніпродзержингаз” 21
2.2 Аналіз ефективності використанняосновних фондів УГГ ВАТ „Дніпродзержингаз” 30
2.3 Оцінка фінансового стану УГГ ВАТ „Дніпродзержингаз” з урахуванням стануосновних фондів 31
3 Удосконалення і оптимізація резервів основнихзасобів на підприємстві УГГ ВАТ „Дніпродзержингаз” 39
Висновки 42
Література 44
Додатки 46
Вступ 3
1. Основні засоби як визначальний чинник ефективності діяльності поліграфічних підприємств 5
1.1. Сутність основнихзасобів та їх відтворення 5
1.2. Показники стану та ефективності основнихзасобів 10
1.3. Знос і амортизація основнихзасобів 13
1.4. Аналізвикористання основного капіталу у поліграфічній промисловості 23
2. Аналізвикористанняосновних фондів у ВАТ «Назва» 26
2.1. Загальні відомості про підприємство 26
2.2. Аналіз фінансовго стану ВАТ «Назва» 28
2.3. Аналізстану та використанняосновних фондів 38
2.4. Удосконалення процесу формування та ефективності використання основного капіталу підприємств 40
Висновки 44
Література 47
Додаток. Фінансова звітність ВАТ «Назва» 50
Вступ 2
Розділ 1.Методологічні та організаційні основи обліку основнихзасобів 5
1.1. Класифікація та оцінка основнихзасобів 5
1.2. Документальне оформлення руху основнихзасобів 19
1.3. Передумови раціональної побудови обліку основнихзасобів 28
Розділ 2. Облік основнихзасобів на базі Приватного малого підприємства фірми "Вілс" (ПМП фірми "Вілс") 36
2.1. Аналітичний облік основнихзасобів 36
2.2. Облік руху основнихзасобів 38
2.3. Облік амортизації (зносу) основнихзасобів 50
2.4. Облік ремонту, модернізації, переоцінки основнихзасобів 61
Розділ 3. Аудит основнихзасобів 65
3.1. Завдання, мета, джерела аудиту основнихзасобів. Нормативна база. 65
3.2. Аудит руху основнихзасобів 70
3.3. Аудит зносу основнихзасобів 72
3.4. Аудит капітального ремонту основнихзасобів 76
Розділ 4. Аналізосновнихзасобів 78
4.1. Методи, прийоми, задачі та джерела інформації для аналізу використанняосновних фондів. 78
4.2. Аналіз зношення основнихзасобів та використання амортизаційних відрахувань 80
4.3. Структурний аналіз основнихзасобів. 86
4.4. Аналіз технічного стануосновних фондів. 88
Висновки 94
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97
Додатки. 101
Вступ 2 Розділ 1.Методологічні та організаційні основи обліку основнихзасобів 5 1.1. Класифікація та оцінка основнихзасобів 5 1.2. Документальне оформлення руху основнихзасобів 19 1.3. Передумови раціональної побудови обліку основнихзасобів 28 Розділ 2. Облік основнихзасобів на базі Приватного малого підприємства фірми Вілс (ПМП фірми Вілс) 36 2.1. Аналітичний облік основнихзасобів 36 2.2. Облік руху основнихзасобів 38 2.3. Облік амортизації (зносу) основнихзасобів 50 2.4. Облік ремонту, модернізації, переоцінки основнихзасобів 61 Розділ 3. Аудит основнихзасобів 65 3.1. Завдання, мета, джерела аудиту основнихзасобів. Нормативна база. 65 3.2. Аудит руху основнихзасобів 70 3.3. Аудит зносу основнихзасобів 72 3.4. Аудит капітального ремонту основнихзасобів 76 Розділ 4. Аналізосновнихзасобів 78 4.1. Методи, прийоми, задачі та джерела інформації для аналізу використанняосновних фондів. 78 4.2. Аналіз зношення основнихзасобів та використання амортизаційних відрахувань 80 4.3. Структурний аналіз основнихзасобів. 86 4.4. Аналіз технічного стануосновних фондів. 88 Висновки 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 97 Додатки. 101
Зміст
ВСТУП 5
РОЗДІЛ 1. ХАРАКТЕРИСТИКА ТА КЛАСИФІКАЦІЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 7
1.1. ПОНЯТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ТА ЇХ РОЛЬ В ПРОЦЕСІ ВИРОБНИЦТВА 7
1.2 ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДПРИЄМСТВА 15
РОЗДІЛ 2. ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21
2.1. ЗАКОНОДАВЧІ ТА НОРМАТИВНІ АКТИ, ЯКІ РЕГУЛЮЮТЬ ОБЛІК ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 21
2.2. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДОЛОГІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 25
2.3 ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 28
2.4 ОБЛІК ВИБУТТЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 37
2.5 ОБЛІК АМОРТИЗАЦІЇ ( ЗНОСУ ) ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 41
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56
3.1 ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 56
3.2. АНАЛІЗ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ОСНОВНИМИ ЗАСОБАМИ ,ЇХ СТРУКТУРИ ТА ДИНАМІКИ 62
ЗАСОБИ 62
ЗАСОБИ 63
ЗАСОБИ 64
3.3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ УСТАТКУВАННЯ 78
3.4 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВИРОБНИЧИХ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 86
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2002 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 87
АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ВИРОБНИЧИХ ЗАСОБІВ ЗА 2003 РІК НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ “СІЛЬГОСПМАШ” 89
РОЗДІЛ 4.ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ 98
ВИСНОВКИ 102
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 105
ДОДАТКИ 109
Вступ 3
1. Сутність та особливості аналізу використанняосновнихзасобів підприємства. 5
1.1 Сутність та класифікація основнихзасобів підприємства. 5
1.2. Показники аналізу використанняосновнихзасобів 11
2 Аналіз і оцінка ефективності використанняосновнихзасобів підприємства ВАТ «Дніпродзержинскський молокозавод». 14
2.1 Аналізстану та використанняосновнихзасобів підприємства ВАТ «Дніпродзержинскський молокозавод» 14
2.2 Аналіз ефективності використанняосновних виробничих засобів
ВАТ «Дніпродзержинскський молокозавод» . 20
Висновки 25
Список використаних джерел 27
Додатки………………………………………………………………………...…29
Зміст
Вступ
Розділ 1. Теоретичні аспекти існування основнихзасобів
1.1. 1.1.Економічна суть існування основнихзасобів 4
1.1. 1.2.Методика аналізу ефективності використанняосновних фондів 17
1.2. 1.3. Загальна характеристика ТОВ “Альянс” 23
Розділ 2. Аналіз виробничих основнихзасобів на прикладі ТОВ “Альянс”
2.1. Аналіз наявності і структури основнихзасобів 39
2.2.Аналіз показників використанняосновнихзасобів 43
2.3.Аналізвикористання обладнання і виробничих потужностей 47
2.4. Аналіз фондоозброєнності 50
2.5. Аналізвикористання виробничих площ 52
Розділ 3. Шляхи поліпшення використанняосновних виробничих засобів 54
Висновки 57
Список літератури
Вступ 3
1. Теоретичні положення щодо аналізу основнихзасобів підприємства 4
1.1 Сутність та класифікація основнихзасобів підприємства 4
1.2. Показники аналізу використанняосновнихзасобів 9
2. Аналіз витрат на ремонт та модернізацію основнихзасобів 12
2.1 Фінансово-економічна характеристика діяльності підприємства 12
2.2 Витрати на ремонт та модернізацію основнихзасобів підприємства 14
2.3 Вплив стануосновнихзасобів на ліквідність та платоспроможність підприємства 16
2.4 Аналіз фінансових результатів діяльності підприємства 22
2.5 Загальна оцінка фінансового стану підприємства 31
3. Шляхи покращення управління станом основнихзасобів 35
Висновки 38
Література 39
Додатки 41
Cгенерировано за 0.900720 секунд
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт,
або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.