|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!
Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
|
Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua! |
|
-
Сутність та показники реалізації продукції
Вступ 3
1. Сутність та показники реалізації продукції 5
2. Необхідність проведення аналізу реалізації продукції 8
3. Факторний аналіз реалізації продукції 11
4. Внутрішній аналіз реалізації продукції 16
5. Аналіз реалізації окремих видів продукції 21
6. Аналіз виконання договорів поставки 24
7. Резерви збільшення обсягів реалізації продукції 27
Висновки та пропозиції 30
Список використаної літератури 32
-
Планування та прогнозування грошових надходжень на підприємстві
Зміст
Стор.
Вступ 3
1. Теоретичні аспекти планування грошових надходжень на підприємстві 5
1.1 Економічна сутність грошових надходжень підприємства 5
1.2 Зміст та методи планування грошових надходжень на підприємстві 15
1.3 Інформаційно - правове забезпечення планування грошових
надходжень на підприємстві 19
2. Аналіз та оцінка планування грошових надходжень ВАТ “Корюківський завод металоконструкцій” 23
2.1 Фінансово-економічна характеристика підприємства 23
2.2 Аналіз складу та структури грошових надходжень на підприємстві 32
2.3 Аналіз планування грошових надходжень 34
3. Шляхи удосконалення планування грошових надходжень
ВАТ “Корюківський завод металоконструкцій” 38
Висновки 45
Література 47
Додатки 50
-
Аналіз господарської діяльності
1 Аналіз ефективності використання матеріальних ресурсів. Резерви поліпшення забезпеченості підприємства матеріальними ресурсами 4
2 Завдання та джерела даних аналізу реалізації продукції, робіт, послуг. Аналіз виконання договірних зобов’язань за обсягом, строками і якістю продукції 18
3 Задача 24
Провести факторний аналіз грошових надходжень від реалізації зернових за умови:
Врожайність - 30 ц/га за планом
фактична - 25 ц/га
Площа посіву за планом - 300 га
фактична - 280 га
Середня ціна реалізації 1 ц. за планом 85 грн.
фактична - 79 грн.
Рівень товарності за планом 90%
фактичний 75%
Використана література 26
-
ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Зміст
Стор.
Вступ 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ГРОШОВИМИ ПОТОКАМИ НА ПІДПРИЄМСТВІ 5
1.1 Поняття грошових потоків та їх класифікація 5
1.2 Політика управління грошовими потоками та принципи її реалізації 12
1.3 Методи визначення та показники оцінки руху грошових потоків 20
1.4 Нормативно – правове забезпечення процесу планування грошових надходжень на підприємстві 25
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ОБ’ЄКТУ ДОСЛІДЖЕННЯ 31
2.1 Організаційна характеристика підприємства 31
2.2. Аналіз основних техніко – економічних показників діяльності підприємства 33
2.3 Аналіз планування та внутрішньої звітності щодо грошових потоків ВАТ “Молдім” 44
РОЗДІЛ 3. АНАЛІЗ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВА 55
3.1. Аналіз грошових потоків від операційної діяльності 55
3.2. Аналіз грошових потоків від інвестиційної діяльності 57
3.3. Аналіз грошових потоків від фінансової діяльності 58
3.4 Аналіз шляхів збільшення грошових надходжень на підприємстві 59
3.5 Оптимізація залишку грошових коштів на підприємстві ВАТ “Молдім” 66
3.6. Вдосконалення механізму управління грошовими надходженнями на підприємстві 72
Висновки 77
Література 79
Додатки 84
-
РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТА ЗАВДАННЯ АНАЛІЗУ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ
1.1. Економічний зміст процесу виробництва і реалізації продукції на підприємстві
1.2. Завдання аналізу виручки від реалізації продукції
1.3. Джерела інформації для аналізу виручки від реалізації продукції
1.4. Методики аналізу виручки від реалізації продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства та аналіз його фінансового стану
2.3. Аналіз виконання плану по асортименту та структурі
2.2.Аналіз виконання плану по реалізації продукції
2.4. Розрахунок структури реалізованої продукції та структурних зрушень
2.5. Аналіз виконання програми реалізації продукції за рахунок впливу екстенсивних та інтенсивних факторів
2.6. Аналіз впливу факторів на виконання обсягу реалізації
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ЗБІЛЬШЕННЯ ВИРУЧКИ ВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ НА ВАТ „ПівдГЗК”
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
-
Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції.
ЗМІСТ
стор.
Вступ.............................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні основи поняття готова продукція..........................................6
1.1. Зміст поняття „готова продукція”, її класифікація та порядок оцінки в бухгалтерському обліку..............................................................................................6
1.2. Договірні відносини з приводу реалізації готової продукції...........................9
1.3. Техніко-економічна характеристика діяльності ВАТ ЧКФ ”Стріла”............12
Розділ 2. Облік готової продукції та її реалізації...................................................21
2.1. Нормативно-правова база, що регулює питання обліку готової продукції та її реалізації.................................................................................................................21
2.2. Документальне оформлення наявності та руху готової продукції .....................................................................................................................................26
2.3. Формування первинної вартості готової продукції та її ціни........................30
2.4. Облік готової продукції та її реалізації.........................................................34
Розділ 3. Аналіз готової продукції та її реалізації..................................................49
3.1. Організація та методика аналізу.......................................................................49
3.2. Аналіз структури продукції...............................................................................
3.3. Аналіз обсягу і асортименту............................................................................
3.4. Аналіз рівня якості продукції..........................................................................
3.5. Аналіз реалізації готової продукції..............................................................
3.6. Шляхи і резерви збільшення випуску продукції та обсягів реалізації......
Висновки....................................................................................................................
Список використаних джерел..................................................................................
Додатки....................................................................................................................
-
Аналіз виконання плану по обсягу реалізації продукції
Вступ 3
1.Загальні теоретичні та методологічні положення аналізу виконання плану по обсягу реалізації продукції 4
1.1. Характеристика готової продукції та аналіз її динаміки 4
1.2. Аналіз обсягу і асортименту товару власного виробництва 6
1.3. Узагальнення резервів росту обсягу виробництва і реалізації продукції 9
2. Аналітична частина 10
2.1. Загальна характеристика ВАТ «Сири Бурлука» 10
2.2. Аналіз динаміки випуску і реалізації продукції 12
2.3 Аналіз асортименту і структури продукції 16
2.4. Аналіз якості виконаної продукції. 20
2.5. Аналіз ритмічності роботи ВАТ «Сири Бурлука» 24
3. Проектна частина 26
3.1. Фактори збільшення обсягу виробництва і реалізації продукції 26
3.2. Резерви збільшення випуску і реалізації продукції 28
Висновки 32
Використана література: 34
-
Аналіз ефективності управління грошовими потоками на підприємстві ВАТ “ Молдім”
Зміст
Стор.
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи управління грошовими потоками на підприємстві 5
1.1 Поняття грошових потоків та їх класифікація 5
1.2 Політика управління грошовими потоками та принципи її реалізації 12
1.3 Методи визначення та показники оцінки руху грошових потоків 20
1.4 Нормативно – правове забезпечення процесу планування грошових надходжень на підприємстві 25
Розділ 2. Аналіз ефективності управління грошовими потоками на підприємстві ВАТ “ Молдім” 31
2.1 Фінансово – економічна характеристика діяльності підприємства 31
2.2 Аналіз складу та структури грошових потоків на підприємстві ВАТ “ Молдім” 44
2.3 Аналіз діючої системи планування грошових потоків
ВАТ “ Молдім” 52
Розділ 3. Вдосконалення механізму управління грошовими надходженнями на підприємстві ВАТ “ Молдім” 59
3.1 Шляхи збільшення грошових надходжень на підприємстві 59
3.2 Оптимізація залишку грошових коштів на підприємстві
ВАТ “ Молдім” 66
Висновки 77
Література 79
Додатки 84
-
Грошові надходження підприємства
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні аспекти оцінки грошових надходжень 6
1.1. Види грошових надходжень, потоків і їх класифікація 6
1.2.Зміст, мета та завдання управління грошовими надходженнями 12
Розділ 2. Оцінка руху грошових надходжень на прикладі ТОВ «Валмі Автомотів» 16
2.1. Характеристика підприємства та його результатів діяльності 16
2.2. Управління рухом грошових надходжень, коштів і фондів 25
Розділ 3. Напрями вдосконалення оцінки руху грошових надходжень 28
Висновки 34
Список літератури 37
-
Формування валового та чистого доходу підприємства
План
Вступ…………………………………………………………………….2
1. Характеристика і склад грошових надходжень
підприємств……………………………………………………..3
2. Доходи від реалізації продукції, робіт, послуг………………8
3. Доходи від фінансово-інвестиційної та іншої діяльності....15
4. Формування валового та чистого доходу підприємства….18
Висновок…………………………………………………………………21
Використана література……………………………………………….22
Cгенерировано за 0.013275 секунд
|