Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Цінова політика підприємства при переході до ринкових відносин.» (ID:49239)

| Размер: 222 кб. | Объем: 49 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеЗміст

Вступ. 2
1. Цінова політика підприємства при переході до ринкових відносин. 4
1.1 Економічна сутність ціни і цінової політики підприємства. 4
1.2 Фактори впливу на процес ціноутворення. 6
1.3 Методологія ціноутворення в умовах ринку. 8
1.4 Інформаційно - правова база процесу ціноутворення. 11
2. Аналіз та оцінка цінової політики підприємства на матеріалах відкритого акціонерного товариства “Надія”. 16
2.1 Техніко – економічна характеристика діяльності підприємства 16
2.2 Аналіз собівартості продукції як основи затратного методу ціноутворення на продукцію підприємства 18
2.3 Характеристика факторів впливу на ціну продукції ВАТ “ Надія ”. 22
2.4 Моделювання ціни підприємства. 25
3. Шляхи підвищення ефективності процесів ціноутворення та цінової політики ВАТ “ Надія “. 31
3.1 Перспективи виробничої діяльності підприємства при зміні методології ціноутворення. 31
3.2 Напрямки вдосконалення процесу ціноутворення та цінової політики підприємства. 36
Висновок. 40
Список літератури 42
Додатки
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок літератури

1. Закон України “ Про внесення змін до Закону України“ Про оподаткування прибутку підприємств” від 22 травня 1997 року
2. Закон України “ Про підприємства в Україні “ від 27 березня 1991 року.
3. Закон України “ Про ціни та ціноутворення” від 27. 02. 90 р.
4. Закон України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність” (Закон від 16 липня 1999 року № 99б- ХІV) // Глав бух. Всеукраинский бухгалтерский журнал. - 1999.-№18.- с.б-10.
5. Балабанов И.Т. Основы финансового менеджмента. – М., Финансы и статистика, 1994 г.
6. Билецкая II. Показатели финансового положения в анализе эффективности функционирования предпринимательских структур // Региональная экономика. -1999. -№4. -с.224-231.
7. Бланк И.А. Основы финансового менеджмента. – К.: Ника – Центр, Эльга, 1999. – 468 с.
8. Бородина О.И. Финансы предприятий. – М.: ЮНИТИ, 1995 – 314с.
9. Браун Б. Кількісні методи фінансового аналізу. – М., 1996р.
10. Буфатина Й. Общие требования к финансовой отчетности: характеристика и принципы подготовки /У Все о бухгалтерском учете. - 2000. - №8. - с.6-8.
11. Волощенко В. Методика ценообразования на рынке. // Проблемы предпринимательства. – 1996. - № 8.
12. Гальперин В. М. Мікроекономіка с.-п. т.1 – 1994., - 354 с.
13. Гладких Д. Форми і методи цінового регулювання // ВНБУ – 2000. - № 3.
14. Гондар П. Визначення економічного становища підприємства // Економіка, фінанси, право – 1998. - №5. – с. 3-5
15. Горобчук Т. Т. Ціноутворення на підприємстві в умовах переходу до ринку. // Вісник жіті.- 1998. - № 4.
16. Гришко С. Новых подход к вопросу ценообразования. // Бизнес – информ. - 1998–№ 1.
17. Гуськов И.Б., Давыдов В.М. Практика антикризисного управления предприятием АІІК: Учеб. пособие для вузов - М.: Колос, 1999. - 199с.
18. Деренская Я. Финансовое состояние предприятия II Бизнес-информ. — 1997.-№19.-с.43-46.
19. Ерухимович И. Д. Ценообразование: Учебно методическое пособие. К: МАУП, 1998. – 102с.
20. Журавлев В. В., Савруков Н. Т. Анализ хозяйственно – финансовой деятельности предприятия. Конспект лекций., Чебоксары, 1999, - 135 с.
21. Івахненко В. М. Курс економічного аналізу: Навчальний посібник – К: Знання – Прес2000 – 207с.
22. Калина А.В. и др. Современный зкономический анализ и прогнозирование (микро-макроуровень): Учебно-методическое пособие. Изд. 2-е К.: МАУП, 1998.-266с.
23. Каракоз И.И. Теория економического анализа. – К., Высшая школа, 1989 г.
24. Керанчук Т. Фінансова стабільність підприємства: методичний аспект її оцінки // Економіка України. - 2000. - №1. - с.83-86.
25. Ковалев В.В. Управление финансами: Учебное пособие - М.: Пресса, 1998. - 160с.
26. Коваленко Л., Левченко О. Проблеми оцінки фінансового стану підприємств у світі змін структури та змісту статтей балансу // Сіверянський літопис. - 1999. - №4. - с. 200-203.
27. Кондраков Н. П. Бухгалтерский учет, анализ хозяйственной деятельности и аудит в условиях рынка. – М., Перспектива, 1992 г.
28. Крутик А.Б., Хайкин М.М. Основы финансовой деятельности предприятия: Учебное пособие для вузов. - Изд. 2-е, перераб. й доп. - С.-Пб.: Бизнес-пресса, 1999.-445с.
29. Любушин Н.П. й др. Анализ финансово-зкономической деятельности предприятия: Учебное пособие для вузов / Под ред. Н.П. Любушина - М.: ЮНИТИ, 1999.-470с.
30. Митрофанов Г.В. Методика аналізу фінансового стану підприємства: Навчальний посібник. – К., Торгово-економічний інститут, 1993 р.
31. Муравьев А.И. Теория економического анализа. – М., Финансы и статистика, 1988 г.
32. Павлова Л.Н. Финансовый менеджмент: Управление денежным оборотом предприятия: Учебник для вузов - М.: Банки й биржи, 1995. - 400с.
33. Павлова Л.Н. Финансы предприятий. – М.: Финансы, ЮНИТИ, 1998. – 354 с.
34. Податкова система України / За ред. В.М. Федосова. – К.: Либідь, 1994. – 325с.
35. Постанова Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року № 419 “Про складання фінансової звітності ”
36. Пунін Е. І. Ціноутворення і ринок. – М.: 1992, - 234с.
37. Слав’юк О.М. Фінанси підприємства. - К.,1999р.
38. Слепов В. А. Основы теории рыночного ценообразования. М.:, 1991, - 205с.
39. Суторміна В.М., Федосов В.М., Андрущенко В. Л. Держава – податки – бізнес. – К.: Либідь, !992.
40. Устенко О.Л. Экономика предприятия: методическое пособие. - Изд. 2-е, стереотип. - К.: МАУП, 1999. - 43с.
41. Уткин Е.А. Финансовый менеджмент. – М., 1998 г.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Цінова політика підприємства при переході до ринкових відносин.»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Цінова політика підприємства
  • Цінова політика підприємства в ринкових умовах
  • Цінова політика підприємства в ринкових умовах
  • Проблеми аналізу фінансової звітності
  • Проблеми аналізу фінансової звітності
  • Ціна як економічна категорія ринкової економіки
  • Цінова політика акціонерного товариства на прикладі фірми
  • Обгрунтування маркетингової і цінової стратегії підприємства
  • Встановлення цін. Державна політика
  • Цінова політика акціонерного товариства (на прикладі ВАТ "Укрімпекс")
Cгенерировано за 0.146121 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...