Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок» (ID:49146)

| Размер: 43 кб. | Объем: 14 стр. | Стоимость: 40 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН

Вступ

1. Суть та особливості маркетингової стратегії нового товару
1.1 Товар-новинка і маркетингова стратегія
1.2 Вибір каналів збуту
2. Система збуту нового товару
2.1 Ціноутворення
2.2 Реклама
Висновки

Резюме

Список літератури
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Розробка нового товару
  • Розробка нового товару
  • Формування цін на принципово нові товари та аналоги
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Визначення стадії життєвого циклу товарів виробничого підприємства
  • ВИЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ (на прикладі банку)
  • Маркетингове дослідження телевізорів Березка
  • ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ 40 АКБ „СОЦКОМБАНК”
  • Маркетингова товарна політика
  • Впровадження нової продукції на підприємстві
Cгенерировано за 0.143005 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...