Меню

Реклама

TOP реферати

Від партнерів

Цікаве

загрузка...

Тема: «Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару» (ID:49140)

| Размер: 897 кб. | Объем: 24 стр. | Стоимость: 70 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
СодержаниеПЛАН

1. Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару 3
2.Договірні відносини у каналах збуту 6
3. Зміст і характеристика розділу маркетингового плану “Дослідження ринку” 8
4. Вибір ефективної системи просування товарів: стратегії, комунікації та стимулювання. 13
МАРШРУТ БІЗНЕС-ТУРУ 19
„Хабаровськ - Київ – Харків – Київ – Хабаровськ” 19
Список використаної літератури 25
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
ЛитератураСписок використаної літератури
1. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М.: Прогресс, 1990. - 734 с.
2. Крылов И. Маркетинг (социология маркетинговых коммуникаций). Учебное пособие. М.: “Центр”, 1998. - 192 с.
3. Ламбен Ж. Стратегический маркетинг Спб.: Наука, 1996. - 589 с.
4. Аникеев С. Методика разработки плана маркетинга: практическое руководство. М.: Фолиум, 1996. - 100 с.
5. Афанасьев М.П. Маркетинг. Стратегия и практика фирмы. М.: Финстатинформ, 1995. - 120 с.
6. Болт Д. Практическое руководство по управлению сбытом. М., Экономика, 1991. - 271 с.
7. Голубков Е. Планирование маркетинга // Маркетинг, 1996, № 4. С. 117-125.
8. Голубков Е.П., Голубков Е.Н. и др. Маркетинг: выбор лучшего решения. - М.: Экономика, 1993. - 221 с.
9. Завьялов П.С., Демидов В.Е. Формула успеха: Маркетинг. - М.: МО, 1991. - 415 с.
10. Как составить план по маркетингу туристической компании / Пер. с англ. - М.: Дело, 1997.
11. Как составить план по маркетингу сервисной компании / Пер. с англ. - М.: Дело, 1997.
12. Картер Г. Эффективная реклама: путеводитель для мелких предприятий. - М.: Прогресс, 1991. - 280 с.
13. Киселев Б.Н., Алешина И.В. Основы стратегического управления. М.: ГАУ, 1993. - 47 с.
Дополнительная информацияГод написания: 2009
Заказ Заказать Купить «Маркетингова стратегія підприємства по відношенню до товару»
ПросмотрПросмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • Основні напрямки цінової стратегії підприємств на сучасному етапі розвитку ринкових відносин в Україні
  • Маркетингові заходи для етапів життєвого циклу товарів
  • Маркетингова програма організації виробництва і реалізації інноваційної продукції
  • Планування та проведення маркетингових досліджень
  • Особливості маркетингової стратегії при виведені нового товару на ринок
  • Маркетинг (на прикладі підприємства)
  • Курсова з маркетингу
  • Стратегія інвестиційної діяльності фірми
  • Конспект з операційного менеджменту
  • Маркетингова політика розподілу товарів
Cгенерировано за 0.139896 секунд

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.

Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.

Замовити реферат

Оновлення

Реклама

Від партнерів

загрузка...