-
ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
РОЗДІЛ 2. 1
ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1
2.1 Характеристика підприємства і аналіз його виробничо-господарської діяльності ТОВ „Інтер – Пак” 1
2.2 Аналіз конкурентного стану підприємства 10
2.3 Аналіз впливу інтегрального показника конкурентоспроможності продукції на ефективність господарської діяльності підприємства 23
Розділ 3. 30
ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 30
3.1. Основні стратегічні напрями розвитку діяльності підприємства 30
Розробка бізнес – стратегії та плану її виконання як засобу підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 37
3.2 Заходи реалізації стратегії 46
-
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні основи ефективності виробничо-комерційної діяльності 7
1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7
1.2. Інформаційне забезпечення виробничо-комерційної діяльності підприємства. 23
1.3. Основні показники ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 28
1.4. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 35
Розділ 2. Аналіз виробничо-комерційної діяльності підприємства ЗАТ „...” 41
2.1. Основна характеристика діяльності і підприємства 41
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 52
2.3. Аналіз використання основних фондів та оборотних коштів підприємства 58
2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 66
Розділ 3. Програма підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 72
3.1. Підвищення прибутковості підприємства 72
3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 90
3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 102
Висновки 113
Список літератури 119
Додатки.................................................................................................................127
-
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади визначення ефективності виробничо-комерційної діяльності підприємства 7
1.1. Виробничо-комерційна діяльність підприємства: сутність, задачі та цілі. 7
1.2. Методичні принципи показників оцінки системи 27
1.3. Чинники підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності та перспектив підвищення ефективності 43
Розділ 2. Аналітична оцінка сучасного стану та перспектив підвищення ефективності діяльності ЗАТ „...” 49
2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства 49
2.2. Аналіз фінансового стану підприємства 55
2.3. Аналіз використання основного оборотного капіталу ЗАТ „...” 66
2.4. Аналіз прибутковості та рентабельності 76
Розділ 3. Обґрунтування програми підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності ЗАТ „...” 83
3.1. Пропозиції по напрямкам підвищення ефективності виробничо-комерційної діяльності 83
3.2. Використання інформаційних технологій у виробничо-комерційній діяльності підприємства з метою підвищення ефективності її результатів 94
3.3. Управління персоналом як основа покращення результатів діяльності підприємства 106
Висновки 122
Список використаної літератури 128
Додаток А 136
-
Аналіз та оцінка механізму формування прибутку на підприємстві
Вступ 2
Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності та фінансово-економічного стану підприємства 4
Аналіз прибутку підприємства, його динаміки та структури 10
Висновки 23
Список використаних джерел 27
-
Аналіз та оцінка механізму формування прибутку на підприємстві
Вступ 2
Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності та фінансово-економічного стану підприємства 4
Аналіз прибутку підприємства, його динаміки та структури 10
Висновки 23
Список використаних джерел 27
-
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 1
Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності та фінансово-економічного стану підприємства 3
Аналіз прибутку підприємства, його динаміки та структури 7
Оцінка прибутку підприємства за факторами його формування 11
Механізм формування прибутку підприємства на підставі системи “взаємозв’язок витрати, обсяг реалізації та прибуток” 11
Управління формуванням та розподілом операційного прибутку на основі аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства 15
Висновки 16
Список використаних джерел 18
-
АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА МЕХАНІЗМУ ФОРМУВАННЯ ПРИБУТКУ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Вступ 1
Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності та фінансово-економічного стану підприємства 3
Аналіз прибутку підприємства, його динаміки та структури 7
Оцінка прибутку підприємства за факторами його формування 11
Механізм формування прибутку підприємства на підставі системи “взаємозв’язок витрати, обсяг реалізації та прибуток” 11
Управління формуванням та розподілом операційного прибутку на основі аналізу фінансово-господарської діяльності підприємства 15
Висновки 16
Список використаних джерел 18
-
Удосконалення системи управління ефективністю діяльності підприємства
1. Ефективність діяльності та її значення в забезпеченні конкурентоспроможності підприємства 3
2. Аналіз ефективності виробничо-господарської діяльності 9
3. Аналіз фінансової звітності 12
4. Комплексна оцінка фінансового стану 14
Література 18
-
Планування виробництва і реалізації продукції на підприємстві (підприємство харчової промисловості)
ВСТУП 3
1. ПЛАНУВАННЯ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ 6
1.1. Планування виробництва та аналіз собівартості продукції, як основа планування. 6
1.2. Аналіз реалізованої продукції 8
2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВАТ "***" 13
2.1. Організаційно-правова форма підприємства 13
2.2. Потужність та асортимент продукції 14
2.3. Основні показники діяльності підприємства 15
2.4. Сировинна база 17
2.5. Збут продукції 18
2.6. Організаційна структура управління підприємства 19
2.7. Виробнича структура та організація основного процесу виробництва. Інфраструктура підприємства 19
2.8. Аналіз господарської діяльності ВАТ «***» 24
3. ЗАХОДИ, ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДКУЦІЇ 36
ВИСНОВКИ 43
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 46
Додатки 48
Ключові слова – економічне зростання, ринкова ефективність, конкурентоспроможність, фінансовий стан, кредити, обігові кошти , платоспроможність, прибутковість, фінансова стабільність, фінансова активність, фінансово-економічні результати.
Об’єкт досліджень – виробничо-господарської і комерційної діяльності, показники фінансового і техніко-економічного рівня виробництва ВАТ “***”.
Мета дослідження – виявлення резервів покращення фінансово-економічних результатів виробничо-господарської діяльності ВАТ “***”
-
ПРОЕКТ БІЗНЕС-ПЛАНУ РОЗВИТКУ ВИДАВНИЧОЇ Й КОМЕРЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «__»
ВСТУП 3
І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ БІЗНЕС ПЛАНУВАННЯ 6
1.1. Роль планування в діяльності підприємств 6
1.2. Бізнес-план, як метод здійснення фінансово-економічної діяльності підприємства 12
1.3. Етапи складання бізнес-плану 17
1.4. Огляд джерел, переважно використаних у проекті 23
ІІ. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 27
2.1. Юридичний статус Підприємства 27
2.2. Характеристика виробничо-господарської діяльності 30
2.3. Аналіз фінансового стану 42
III. БІЗНЕС-ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА 44
3.1. Маркетингові дослідження 44
3.2. Організаційний план 58
3.3. Виробничий план 59
3.4. Фінансовий план і стратегія фінансування 65
3.5. Аналіз ризиків 68
ВИСНОВКИ 76
ЛІТЕРАТУРА 78
ДОДАТКИ 83
ДОДАТОК 1 Законодавчі і нормативні акти видавничої діяльності 83
ДОДАТОК 2 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства 123
ДОДАТОК 3 Бухгалтерська звітність підприємства 124
ДОДАТОК 4 Розрахунок заробітної плати працівників підприємства за новим складом 129
-
ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОЇ ФІРМИ
ВСТУП 3
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Економічний зміст поняття конкуренція 6
1.2. Чинники конкурентного середовища підприємства 8
1.3. Методика дослідження конкурентного середовища 12
2. ДІАГНОСТИКА КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «___» 16
2.1. Загальна характеристика підприємства 16
2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства 21
2.3. Діагностика конкурентного середовища 24
3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 26
3.1. Стратегічні пріоритети підприємства 26
3.2. План заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємства 29
ВИСНОВКИ 32
ДОДАТКИ 34
ЛІТЕРАТУРА 37