-
КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ 6
1.1. ТЕОРІЯ ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 6
1.2. ТЕОРІЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 15
1.3. СПІЛЬНІ І ВІДМІННІ РИСИ КОНКУРЕНТНИХ І ПОРІВНЯЛЬНИХ ПЕРЕВАГ 18
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 21
2.1. ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ТЕОРІЇ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 21
2.2. ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 23
2.3. ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 27
РОЗДІЛ 3. ХАРАКТЕРИСТИКА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33
3.1. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ УКРАЇНИ 33
3.2. ПЕРСПЕКТИВИ І ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ 38
ВИСНОВКИ 42
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 46
-
Розвиток національних конкурентних переваг економіки України
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 6
1.1. Сутність та поняття порівняльних переваг 6
1.2. Поняття конкурентних переваг та їх зв’язок з порівняльними перевагами 9
1.3. Види конкурентних переваг 12
РОЗДІЛ 2. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ТА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ КРАЇНИ 18
2.1. Методологічні основи оцінки конкурентних переваг національної економіки 18
2.2. Основні показники конкурентоспроможності національної економіки 22
2.3. Основні заходи зі стимулювання розвитку конкурентних переваг 25
РОЗДІЛ 3. ВИЗНАЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ 31
3.1. Основні джерела конкурентних переваг економіки України 31
3.2. Перспективи розвитку конкурентних переваг економіки України 36
ВИСНОВКИ 40
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 43
ДОДАТКИ 46
-
Стратегічні фактори конкурентних переваг
Зміст
Вступ 3
1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4
2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6
2.1 Створення конкурентних переваг 6
2.2 Утримання переваг 10
Висновки 15
Використана література 16
-
Стратегічні фактори конкурентних переваг
Зміст
Вступ 3
1 Сутність конкурентних переваг підприємства 4
2 Стратегічні фактори конкурентних переваг 6
2.1 Створення конкурентних переваг 6
2.2 Утримання переваг 10
Висновки 15
Використана література 16
-
Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. Теоретичні основи формування стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 6
1.1. Конкуренція в бізнесі та базові конкурентні стратегії 6
1.2. Сутність стратегії диференціації 15
1.3. Особливості розробки конкурентної стратегії на основі диференціації продукту 22
РОЗДІЛ ІІ. Аналіз практичної реалізації стратегії диференціації продукту на базовому під-ві 30
2.1. Стратегічний аналіз конкурентного середовища підприємства 30
2.2. Формування стратегії диференціації на підприємстві 36
2.3. Реалізація стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту 45
РОЗДІЛ ІІІ. Шляхи удосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на базовому підприємстві (ВАТ) 52
3.1. Основні напрямки вдосконалення формування та реалізації стратегії диференціації на підприємстві 52
3.2. Впровадження комунікативних прийомів диференціації бренду 60
3.3. Управління стратегією для втримання конкурентних переваг 66
ВИСНОВКИ 73
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 77
ДОДАТКИ 83-89
Реферат
Роздатковий матеріал
Доклад
Предметом дослідження є теоретичні та прикладні засади формування конкурентної стратегії підприємства.
Об’єктом дослідження є процес формування та реалізації конкурентної стратегії диференціації підприємства ВАТ.
Мета і завдання дипломної роботи. Мета дипломного дослідження полягає у науково-теоретичному обґрунтуванні, уточненні наукових положень та розробці методичних рекомендацій і практичних пропозицій щодо формування й реалізації стратегії конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту.
-
Формування конкурентних переваг підприємства.
Формування конкурентних переваг підприємства. 1
2. Загальна економічна характеристика ТОВ "..." 2
Здійснимо економічну характеристику ТОВ "...". 3
3. Ідентифікація та визначення напрямків формування конкурентних переваг ТОВ "..." 15
Таблиця 3.1 16
Визначення рівня конкурентних переваг ТОВ «... 16
Конкурент 16
Аудиторська фірма «...» 16
Якість 16
Параметри 16
Розмір ціни 17
ВИСНОВКИ 22
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 24
ДОДАТКИ 26
-
Стратегія досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту
План
Вступ. 3
1. Загальна характеристика стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 4
2. Переваги й недоліки стратегії досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту. 8
Висновок. 12
Використана література. 13
-
Підходи до забезпечення конкурентних переваг підприємства
Вступ 3
1. Стратегії забезпечення конкурентоздатності 4
2. Забезпечення конкурентних переваг відповідно до рівнів конкурентоздатності 7
3. Підтримка конкурентоздатності відповідно до стадії життєвого циклу конкурентної переваги 11
Висновки 12
Список використаної літератури 13
Додаток 1 14
-
Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві
РЕЗЮМЕ 3 1. ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 5 2. ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 8 2.1. Тенденції розвитку ринку металопластикових вікон в м.Києві 8 2.2. Аналіз фінансово-господарської діяльності ТОВ «Пластик-Сервіс» 11 2.3.Оцінка конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» за методами конкурентних переваг та ефективної конкуренції 17 2.4. Бенчмаркінг як інструмент визначення конкурентоспроможності ТОВ «Пластик-сервіс» 22 2.5. SWOT – аналіз ТОВ «Пластик-сервіс» 25 3. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОВ «ПЛАСТИК-СЕРВІС» 29 3.1. Оцінювання ефективності формування конкурентних переваг ТОВ «Пластик-сервіс» 29 3.2. Оцінка факторів ризиків проектів впровадження обладнанняу виробництво ТОВ «Пластик-сервіс» 37 Література 42 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42 ДОДАТКИ 45
-
Оцінка конкурентних позицій туристичного підприємства на регіональному ринку послуг
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ 5
1.1. Сутність та основні характеристики конкурентних переваг підприємств 5
1.2. Взаємозв’язок конкурентних переваг та конкурентної позиції підприємства 8
1.3. Персонал як важлива конкурентна перевага підприємства ресторанного господарства 10
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ НА РЕГІОНАЛЬНОМУ РИНКУ 13
2.1. Загальна характеристика ресторану 13
2.2. Аналз конкурентного середовища ресторану 15
2.3. Оцінка конкурентних позицій ресторану СП ТОВ „Назва” 21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ РЕСТОРАНУ СП ТОВ «Назва» 25
3.1. Заходи підвищення конкурентних позицій ресторану СП ТОВ «Назва» 25
3.2. Оцінка запропонованих заходів 28
ВИСНОВКИ 31
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
ДОДАТКИ 40
-
Визначення конкурентоспроможності фірми
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1. УМОВИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ В РИНКОВІЙ ЕКОНОМІЦІ 5
1.2. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 7
1.3. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА 11
РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ФІРМИ 14
2.1. ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 14
2.2. ВИБІР НОМЕНКЛАТУРИ ПАРАМЕТРІВ ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПРИ ОЦІНЦІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 18
2.3. ВИБІР БАЗИ ПОРІВНЯННЯ ТА ЗАСОБИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 22
РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖ-НОСТІ ФІРМОЮ 28
3.1. ФАКТОРИ ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ВИБІР КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ 28
3.2. ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ФІРМОЮ 34
ВИСНОВКИ 38
Перелік використаної літератури 39