Реклама

От партнёров

Реклама

От партнеров
загрузка...

Счетчики

Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів!

Це мабуть найбільший банк рефератів в Україні.
На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету. Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.


Шукаєте реферат - просто зайдіть на Інститут.com.ua!
Диплом

Тема: «ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ» (ID:49127)

| Размер: 69 кб. | Объем: 63 стр. | Стоимость: 120 грн. | Добавлена: 11.10.2010 | Код продавца: 5 |
Содержание РОЗДІЛ 2. 1
ХАРАКТЕРИСТИКА ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ КОНКУРЕНТНОГО СТАНУ ПІДПРИЄМСТВА 1
2.1 Характеристика підприємства і аналіз його виробничо-господарської діяльності ТОВ „Інтер – Пак” 1
2.2 Аналіз конкурентного стану підприємства 10
2.3 Аналіз впливу інтегрального показника конкурентоспроможності продукції на ефективність господарської діяльності підприємства 23
Розділ 3. 30
ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ 30
3.1. Основні стратегічні напрями розвитку діяльності підприємства 30
Розробка бізнес – стратегії та плану її виконання як засобу підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства 37
3.2 Заходи реалізації стратегії 46
Просмотр Просмотр текста работы перед покупкой...
Дополнительная информация Год написания: 2009
Заказ Заказать Купить «ОБҐРУНТУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ»
Просмотр Просмотр Просмотреть с сайта...
Рекомендуємо також переглянути наступні реферати та курсові роботи:
  • КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ КРАЇНИ В МІЖНАРОДНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ СУПЕРНИЦТВІ

  • Розвиток національних конкурентних переваг економіки України

  • Стратегічні фактори конкурентних переваг

  • Стратегічні фактори конкурентних переваг

  • Стратегія досягнення конкурентних переваг за рахунок лідирування у диференціації продукту

  • Формування конкурентних переваг підприємства.

  • Стратегія досягнення конкурентних переваг шляхом лідирування за низькою вартістю цін продукту

  • Підходи до забезпечення конкурентних переваг підприємства

  • Управління формуванням конкурентних переваг на малому підприємстві

  • Оцінка конкурентних позицій туристичного підприємства на регіональному ринку послуг

  • Визначення конкурентоспроможності фірми


Cгенерировано за 0.015152 секунд

загрузка...