|
-
Урахування індивідуальних особливостей людини в процесі виховання та навчання
План
Вступ 3
Ι. Індивідуально-психологічні особливості особистості: сутність і зміст 8
ΙΙ. Характер і темперамент та їх врахування у процесі навчання та виховання 12
ΙΙΙ. Індивідуальні відмінності в здібностях людини 17
ΙV. Технології індивідуального 20
Висновки 22
Література 24
-
Розвиток експериментальної психології у ХІХ ст.
Вступ 3
1. Генетична основа індивідуальних відмінностей в дослідженнях Ф. Гальтона 4
2. Вплив досліджень А. Кетле на формування та розвиток психологічних концепцій Ф. Гальтона 5
3. Анкетне вивчення індивідуальних відмінностей за методом Ф. Гальтона 7
Висновки 9
Список використаної літератури 10
-
Розвиток експериментальної психології у ХІХ ст.
Вступ 3
1. Генетична основа індивідуальних відмінностей в дослідженнях Ф. Гальтона 4
2. Вплив досліджень А. Кетле на формування та розвиток психологічних концепцій Ф. Гальтона 5
3. Анкетне вивчення індивідуальних відмінностей за методом Ф. Гальтона 7
Висновки 9
Список використаної літератури 10
-
Естетичне виховання учнів в процесі вивчення української мови
1. Вступ 3
2. Основна частина 6
2.1. Естетичний вплив мови на людину 6
2.2. Технологія формування естетичної культури засобами мови 9
2.2.1. Врахування індивідуально-вікових особливостей дітей 9
2.2.2. Рівні розуміння дітьми естетичної функції мови 10
- на визначення естетичної ролі мовних засобів 12
- на виявлення і зіставлення спільного (відмінного) у значенні та структурі тематичних речень 14
- на виявлення умовності висловлювання 15
- на відтворення виражальних особливостей мистецтва слова 17
- на переробку змісту і структури невдалих речень, тексту 19
- на створення власних висловлювань 19
- на розширення мовних одиниць 20
Висновок 23
Література 25
-
Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи
1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи
1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи
1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників
1.3. Практична частина
2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи
2.1. Види посередницьких дій соціального працівника
2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій
-
Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи
1. Соціологічні теорії та методи в практиці соціальної роботи
1.1. Роль соціологічних знань в практиці соціальної роботи
1.2. Особливості застосування та коротка характеристика основних соціологічних методів в практиці соціальних працівників
1.3. Практична частина
2. Соціальне посередництво як метод соціальної роботи
2.1. Види посередницьких дій соціального працівника
2.2. Значення соціального посередництва при вирішенні конфліктних ситуацій
-
Темперамент у дітей дошкільного віку
Вступ 3
1. ТИП ВНД І ЙОГО ПРОЯВИ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА 4
2. ІНДИВІДУАЛЬНІ ВІДМІННОСТІ ДИНАМІКИ ПСИХІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7
3. ВРАХУВАННЯ ТЕМПЕРАМЕНТУ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ 10
Висновки 10
Список використаної літератури 10
Вступ
Біологічні властивості індивіда – вікові, спадкові, соматичні, статеві, фізіологічні, біохімічні, антропологічні – значною мірою впливають на розвиток та психічні прояви особистості. Психофізіологічні властивості особистості вивчає психофізіологія. Ця наука досліджує закономірності функціонування нервових механізмів психічної діяльності у двох аспектах. У першому вивчаються нервові механізми, що реалізують окремі психічні функції та процеси – відчуття, сприймання, увагу, мислення, мовлення, емоції, довільні дії тощо. У другому предметом психофізіології є вища нервова діяльність мозку, що забезпечує цілісну психічну діяльність та поведінку особистості. В межах диференціальної психофізіології розглядається залежність індивідуально-психологічних особливостей діяльності та поведінки особистості від типологічних розбіжностей у роботі мозку.
Одним з основних понять психофізіології вважається темперамент, наукове вивчення якого ведеться вже протягом двох тисячоліть. Ця категорія ґрунтовно досліджується в працях І.П. Павлова, Б.М. Теплова, В.Д. Небиліцина, В.М. Русалова, Б.Й. Цуканова та ін. В даній роботі буде розглянутий такий аспект темпераменту як його прояв у дітей дошкільного віку та використання особливостей темпераменту дошкільників у процесі педагогічної взаємодії.
Висновки
Тип нервової системи є сукупністю вроджених функціональних особливостей. Він є найбільш сталою характеристикою вищої нервової діяльності і в цілому навряд чи може бути змінений. Проте і ця характеристика зазнає змін під впливом зміни умов існування, тобто під впливом оточуючого середовища загалом. Дитина народжується з певним набором індивідуальних-психофізіологічних рис, які, практично, не змінюються протягом її подальшого життя. Однак прояви цих відмінностей починає себе наглядно показувати тільки в період старшого дошкільного дитинства, тобто тоді, коли дитина починає активну соціальну взаємодію з оточуючим людьми.
Тип вищої нервової діяльності – поняття фізіологічне, а темперамент психологічне. Темперамент є психологічним проявом комплексу властивостей ВНД. Темперамент – це динамічна характеристика діяльності, що виражається не стільки в її кінцевому результаті, скільки в особливостях її здійснення. Властивості нервової системи впливають на особливості темпераменту, а це виявляється у діяльності та поведінці людей з його певним типом.
Найбільш важливим моментом у використанні знань про зовнішнє вираження темпераменту дитини є те, що властивості певного темпераменту дуже нагадують деякі риси характеру і іноді можуть бути випадково ототожнені з ними. Тільки уважне відношення до дитини, її вивчення можуть визначити, чи є прояви її негативної поведінки наслідком фізіології або відображають результат неправильного виховання. Вчителі і вихователі повинні використовувати поняття темпераменту для того, щоб допомогти вихованцям у мотивації, навчанні, поведінці та соціальній адаптації.
-
Вплив індивідуально-психологічних особливостей на граничні нервово-психологічні розлади
Вступ 2 І. Граничні нервово-психологічні розлади (ГНПР) 6 1.1 Загальні відомості про ГНПР 6 1.2 Особливості вивчення ГНПР 15 1.3 Методики вивчення впливу особистих психологічних якостей на ГНПР 18 ІІ. Вплив індивідуально-психологічних особливостей на граничні нервово-психологічні розлади 24 2.1 Психологічні особливості індивіда та ГНПР 24 2.2 Залежність ГНПР від індивідуально-психологічних особливостей 36 Висновки 60 Список використаної літератури 62
-
Специфічні особливості управління персоналом у ХХІ ст
ЗМІСТ
Вступ 3
1. Основні стилі керівництва в практиці управління персоналом 4
2. Принципи і методи управління персоналом у ХХІ столітті 8
3. Керівник в практиці українського кадрового менеджменту 14
4. Формування попиту на менеджерів в Україні 18
Висновок 22
Список літератури 23
Додатки 24-26
-
Етико-правові аспекти менеджменту в галузі охорони здоров’я
Вступ 2
1. Правові аспекти менеджменту в медичній сфері 4
2. Формування державної та приватної інфраструктури охорони здоров я 8
3. Реформування системи управління галузі на національному та регіональному рівнях 13
Висновки 19
Література 20
-
Зв’язок телевізійних переваг підлітків з рівнем їх агресивності
Вступ 3
Розділ І. Проблеми агресивності та її генезу у психологічній теорії та практиці 5
1.1. Загальна психологічна характеристика 5
підлітка 5
1.2. Аналіз теорії агресії 11
1.3. Вплив сцен насилля на формування агресивності 15
Розділ ІІ. Емпіричне дослідження психологічних особливостей прояву агресії у підлітковому віці 21
2.1 Обґрунтування методів емпіричного дослідження 21
2.2 Аналіз результатів емпіричного дослідження 32
Висновки 38
Використана література 40
Мета дослідження полягає у зясуванні факторів, що впливають на виникнення агресивних реакцій у дітей.
Гіпотези дослідження:
– для дітей шкільного віку, схильних до агресивних форм реагування, є характерними пов´язані між собою (придатні для об´єднання у відповідний симптомокомплекс) властивості: специфічні особливості самосвідомості, а також індивідуально-психологічні та соціально-психологічні передумови функціонування особистості.
Cгенерировано за 0.148335 секунд
|
Наша колекція рефератів містить понад 60 тис. учбових матеріалів! На сайті «Рефсмаркет» Ви можете скористатись системою пошуку готових робіт, або отримати допомогу з підготовки нового реферату практично з будь-якого предмету.
Нам вдячні мільйони студентів ВУЗів України, Росії та країн СНД. Ми не потребуємо зайвої реклами, наша репутація та популярність говорять за себе.
Від партнерів
загрузка...
|
|
|